وکیل پایه یک دادگستری در مشهد 09151186862 وکیل حقوقی در مشهد


به جهت اهمیت نقش زمین در روابط امروزه و دارایی های اشخاص پرونده های مربوط به املاک از مهمترین و شاخص ترین پرونده های ورودی به محاکم هستند. مجازات مرتکب جرم کلاهبرداری مطابق با ماده یک از قانون تشدید مجازات مرتکبین ارتشاء و اختلاس و کلاهبرداری یک تا هفت سال حبس بعلاوه جزای نقدی (در حق دولت) معادل مالی که مرتکب اخذ کرده است می باشد. از ویژگی های بارزه ایشان که تمامی موکلان هم به آن اذعان داشته اند، مبسوط و به طور کامل توضیح دادن ایشان است که موکلان بار ها به ما گفته اند. پس از تشکیل اتاق فکر و حل شدن پرونده تان توضیحات کاملی درباره پرونده به شما داده میشود. آیا واقعا مشاوره 24 ساعته امکان پذیر است؟ با ما تجربه کنید و حتما این تجربه را با دیگران به اشتراک بگذارید. خدمات در بستر فضای مجازی امروزه جزو جدای ناپذیر از زندگی انسانها شده است.سعی کرده ایم بر اساس نیاز روز جامعه اقدام کنیم.

  • پرونده های حقوقی، خانوادگی، مهاجرت، ثبتی و … از دعاوی است که توسط ایشان پیگیری و بررسی می گردد.
  • شرایط پرداخت شامل تسویه در پایان رای نهایی و یا پرداخت به صورت چند مرحله بدون ضمانت می باشد.
  • ما آمده ایم تا با تخصصی نمودن وکالت و همکاری با بهترین وکلای مشهد حقوقتان را احیا نماییم.
  • در صورتی که نیاز به وکیل خانواده دارید، با توجه به رضایت موکلان و به نتیجه رسیدن پرونده ها ما وکیل مهناز دلاویز را به شما معرفی میکنیم.
  • برای تعیین وکیل خوب در مشهد، برای اینکه دچار تردید نشوید حتما باید ویژگی‌های یک وکیل خوب را بدانید یعنی زمانی در انتخاب یک وکیل موفق خواهید بود که با ویژگی‌های بهترین وکیل آشنایی داشته باشید.
  • این وکیل پایه یک دادگستری فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه تهران بوده و حدود 15 سال در وکالت تجربه دارد.

تا شما اطلاع داشته باشید که در کدام دادگاه باید دعوای خود را پیگیری نمایید. یکی از دعاوی مهم دعوای حقوقی هستند، دعاوی حقوقی معمولا درباره امور حقوقی و مدنی می باشند که در قانون مدنی و قانون آیین دادرسی مدنی به آن ها اشاره و تاکید شده است. پیش می آید که نمی توانید به صورت حضوری به موسسه حقوقی مراجعه کنید و تنها راه حل خود را آنلاین دریافت مشاوره می بینید،خب شما می توانید با استفاده از راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی ذیل با مشاورین و وکلای ما ارتباط برقرار کنید و اقدام به دریافت مشاوره کنید. در باور عموم سرقفلی و حق کسب و پیشه یکی است، اما از منظر قانون این دو مسئله با هم فرق دارند.

مهم ترین ویژگی های یک وکیل در مشهد چیست؟

به همین دلیل نیز ما سعی داریم در ادامه شما را با 10 مورد از بهترین وکیل‌ های این شهر بزرگ آشنا کنیم تا انتخاب برای‌تان راحت‌تر شود. دادگاه های حقوقی آن دسته از محاکم و مراجع دادگستری و قضایی هستند که به موضوعات حقوقی رسیدگی می کنند. مواردی نظیر مطالبه وجه، الزام به ایفای تعهد و مسائل مربوط به بیع از جمله موضوعات حقوقی و موارد در صلاحیت دادگاه حقوقی هستند. صلاحیت دادگاه های حقوقی، به دو دسته صلاحیت ذاتی و محلی، قابل تقسیم بندی است و دادگاه ها حقوقی، قادر به رسیدگی به دعاوی خارج از صلاحیت خود نیستند.

لیست 10 تا از بهترین وکیل ملکی در تبریز [ آپدیت 1401 ]

از خدمات وکالتی خانم همتا می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. از نظر شادی همتا یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. مریم شفازاده، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی، دارای سابقه پروانه وکالت از کانون وکلای دادگستری ، قبول وکالت در تمام دعاوی خانوادگی، حقوقی، کیفری و از نظر ایشان یک وکیل باید دارای مهارت سخنوری و زبانی شیوا برای بیان مسائل قانونی و راهنمایی موکل باشد. از خدمات وکالتی ایشان می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، تنظیم شکواییه، مشاوره حضوری و غیر حضوری است که مشاوره ایشانن با پرداخت هزینه می‌باشد. علی ابراهیمی‌مهر، وکیل پایه یک دادگستری مشهد، فارغ‌التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی دانشگاه آزاد مشهد، دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آید. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانوادگی، وکالت ایرانیان خارج از کشور، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد.

سالانه وکلای زیادی از سوی کانون وکلای استان و مرکز وکلای قوه قضائیه پروانه وکالت اخذ می کنند. لذا موکل با درایت و تمرکز بر موضوع پرونده می تواند وکیل خود را به راحتی انتخاب کند. قبل از تماس با وکیل در مشهد، مطالب زیر را بخوانید.دادیاران با همکاری تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری، بزرگترین مجموعه حقوقی در شهرستان مشهد می باشد. سیده عاطفه مجیدی طهران، وکیل پایه یک‌ دادگستری و فوق‌لیسانس حقوق بین‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران، از سال ۱۳۹۳ کار وکالت خود را در شهرهای تهران و مشهد آغاز نموده است.