بهترین وکیل در مشهد 09152491040 وکیل خوب در مشهد دادپلاس


با تهیه خلاصه، تصویر واضحی از وضعیت خود را به وکیل در مشهد بدهید و مشخص کنید که امیدوارید به چه چیزی برسید. در حالی که صدمات ناشی از تصادفات رانندگی رایج‌ترین دلیلی است که افراد عادی به وکیل آسیب‌های شخصی نیاز دارند، این وکلا از قربانیان آسیب دیده در هر نوع تصادفی که به دلیل سهل انگاری یا تخلف قانونی یک طرف مسئول قانونی ناشی می‌شود، نمایندگی می‌کنند. طبیعتاً، بسیاری از این صدمات ناشی از سهل انگاری یا تخلفات قانونی شخص دیگری بوده است. وکیل آسیب های شخصی از قانون و حقایق پرونده شما استفاده می کند تا ثابت کند که صدمات و آسیب های متحمل شده شما در تصادف ناشی از تخلف قانونی یک طرف مسئول بوده است.

معمولا قبول دعاوی حقوقی توسط وکلا نیاز به یک مرحله مشاوره و سپس در صورت لزوم مطالعه پرونده دارد. لذا پس از تماس با اپراتور حقوقی با وکیل مربوطه جلسه مشاوره حقوقی تنظیم می گردد. وکیل پس از بررسی ابعاد پرونده، شرایط را برای شما شفاف و روشن میکند. سپس قرارداد خصوصی تنظیم و پرونده شما در کارتابل اجرایی مجموعه قرار میگیرد. معیار‌های سایت وکیل پایتخت جهت انتخاب و معرفی بهترین وکیل مشهد متعدد می‌باشد.

  • یک وکیل در مشهد انتخاب کنید و از مزایای واقعی تخصص و منابع آن برای کمک به پرونده حقوقی در رسیدن به نتیجه دلخواه برخوردار شوید.
  • به عنوان مشاور، وکیل خوب در مشهد به موکلان خود در مورد حقوق و مسئولیت های قانونی آنها مشاوره می دهند و اقداماتی را در زمینه امور شرکتی و شخصی توصیه می کنند.
  • وکیل علیزاده مقدم انواع پرونده‌های مربوط به دعاوی کیفری، حقوقی، خانواده و ملکی را قبول می‌کند و از زمان شروع فعالیت تا کنون، بیش از 500 پرونده موفق داشته است.

ایشان با دیدگاه و رویکرد حرفه‌ی، نگرشی جدید در علم حقوق و اندیشه قضایی دارند و به صورت حرفه‌ای بیش از 7000 پرونده موفق دارند و رزومه قوی و موفق در انجام پرونده‌ها و امور وکالت و رضایت حداکثری موکلین از عملکرد ایشان نقطه عطف این وکیل دادگستری می‌باشد . این حجم از رضایت و توفیق در پرونده‌ها باعث شده که وکیل “رضا حسینی برج” یکی از بهترین وکیل های شهر مشهد شناخته شود و تبحر این وکیل زبانزد مردم گردد. ضمن آن که یک وکیل پایه یک دادگستری قانوناً امکان ورود به تقریباً تمامی پرونده ها را دارد اما برخی از وکلا ترجیح می دهند بیشتر در حوزه های مشخصی فعالیت نمایند.

سیده عاطفه مجیدی طهران فوق ‌لیسانس حقوق بین ‌الملل از دانشگاه شهید بهشتی تهران و وکیل پایه یک دادگستری مشهد، از سال 1393 کار وکالت خود را آغاز نموده و در سال 1395 موفق به کسب رتبه 1 آزمون اختبار کانون وکلای دادگستری استان یزد شده است. قبل از هر چیزی باید بدانید که دعاوی حقوقی با تقدیم دادخواست به دادگاه شروع خواهند شد. بر این اساس خواسته حقوقی شما باید به صورت آشکار در برگه چاپی دادخواست نوشته شود که می بایست جهت ارجاع به شعب به دفتر شعبه اول دادگستری مراجعه شود. اگر که پرونده مورد صلاحیت شوراهای حل اختلاف قرار بگیرد به شوراها ارجاع والا به محاکم حقوقی ارجاع داده می شود تا به دادخواست حقوقی مورد نظر، رسیدگی بشود.

بهترین وکیل مشهد را با لیست 10تایی بشناسید!!【سال1401】⚖️

در مورد حکم کودک آزاری باید گفت در صورتی که کودک را در خرید و فروش مواد مخدر یا انجام کارهای خلاف به کار گمارده باشند شخص مجرم بین ۶ ماه تا یکسال حبس و پرداخت یک تا دو میلیون تومان جزای نقدی محکوم خواهد شد. در صورتی که کودک مورد آزار و اذیت روانی قرار گرفته باشد، مجرم مجازاتی بین یک روز تا ۶ ماه زندان و جزای نقدی یک میلیون تومانی خواهد داشت. یکی از پربحث ترین پرونده‌ها در پروسه دادرسی پرونده‌های مربوط به مطالبه طلب است، اگر در این خصوص به مشکلی برخوردید بهتر است مسائل مربوطه به این موضوع را بدانید.

طرح دعاوی و دفاع از دعاوی شرکتهای تجاری از جمله ورشستگی، انحلال و غیره

وکیل نظر نیا جز یکی از بهترین وکلای مشهد بحساب می‌آیند.ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. علی عباسی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری خراسان و دانشجوی دوره‌ی دکتری حقوق خصوصی با نزدیک به 10 سال سابقه وکالت در مشهد می‌باشند. علی ابراهیمی ‌مهر نیز به عنوان بهترین وکیل مشهد شناخته شده که از سال 1393، کار وکالت خود را شروع کرده است.

یکی دیگر از بهترین وکلا مشهد، فائزه چهره نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد، کارشناسی ارشد در رشته حقوق بین الملل از دانشگاه آزاد اسلامی. دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط کامل به زبان انگلیسی می باشند. ایشان با وکالت تخصصی در دعاوی حقوقی، کیفری، دعاوی ملکی، دعاوی خانواده، ثبتی و شرکتی دارای پرونده‌های موفق زیادی می‌باشد. وکیل چهر نیا دوره های تخصصی داوری دعاوی حقوقی را گذرانده است.همچنین وکیل چهر نیا،با استفاده از دانش و تجربه،در مدت وکالتش توانسته نتیجه مطلوبی را کسب کند. محمد نظری نیا وکیل پایه یک دادگستری، فارغ التحصیل کارشناسی حقوق از دانشگاه فردوسی مشهد و مقطع کارشناسی ارشد حقوق جزا را دارا می باشند.دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری و تسلط به زبان عربی می باشند.

به محض ثبت پرونده مدیر دفتر دادگاه پرونده را به جهت تعیین وقت رسیدگی به نظر دادگاه می فرستد. اگر مردی به هر دلیل از پرداخت مهریه زن سر باز زند، زن می‌تواند با مراجعه به دادگاه از وی شکایت کرده و در خواست حکم بازداشت او را داشته باشد، در صورتی که زوج بازداشت شود به زندان فرستاده می‌شود تا در صورت لزوم اعسار او مورد بررسی قرار گیرد. البته باید توجه داشت که در دعاوی حقوقی حکم جلب نسبت به دعاوی کیفری در مدت طولانی‌تری صورت می‌گیرد و در این صورت باید صبر زیادی برای گرفتن حکم جلب داشت. منظور از حکم جلب در قضیه مهریه زمانی است که زوج در هنگام اعلام حکم مالی ندارد که پرداخت کند و توانایی فراهم کردن آن را نیز در زمان صدور حکم ندارد، بنابراین قاضی حکم به جلب و زندان وی خواهد داد. بهترین وکیل در مشهد تعدادی از وظایف قانونی را از طرف موکلان خود انجام می دهند و در زمینه های مختلف حقوقی مانند قانون اساسی، حقوق جزا و حقوق شرکت ها فعالیت می کنند. وظیفه آنها این است که به موکل نمایندگی و مشاوره دهند به نحوی که به بهترین شکل از وضعیت حقوقی موکل حمایت کند.

عواملی مثل توان علمی و سواد حقوقی وکیل، تحصیلات وکیل مشهد، فن بیان قوی، قدرت لایحه نویسی وکیل، شهرت وکیل، موفقیت وکیل در محاکم دادگستری مشهد و پیروزی در پرونده‌های حقوقی و بسیاری عوامل دیگر همگی در انتخاب و گزینش وکلای سایت وکیل پایتخت موثر می‌باشند. ما در این مجموعه همه‌ی تلاش خود را به کار می‌بریم تا با معرفی اصلح‌ترین وکلا بتوانیم به کاربران گرامی کمک شایان نماییم. وکیل پایتخت با فراهم کردن لیست 10تایی از وکلای برتر مشهد، انتخاب بهترین وکیل مشهد را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، به کمک وکلای متخصص مشهد باز شود.