بهترین وکیل در اصفهان لیست ده تایی راه امید


برخی از وکلای متبحر دعاوی تجاری جهت ارائه خدمات وکالتی و مشاوره حقوقی در اصفهان، در سامانه حقوقی دادداک حضور دارند. در دادداک این امکان فراهم شده تا چنانچه در جستجوی وکیل دعاوی تجاری در اصفهان هستید، بتوانید اطلاعات تماس وکلای متخصص دعاوی تجاری در اصفهان را ملاحظه نموده و برای اعطای وکالت به دفتر کار ایشان مراجعه و یا برای دریافت مشاوره حقوقی با منشی دفتر ایشان جهت رزرو نوبت تماس حاصل نمایید. به دلیل اخلاق پسندیده و تخصص بالا در حوزه های مختلف وکالت، به عنوان بهترین وکیل در اصفهان شناخته شده است همچنین ایشان دارای سوابق درخشان و نمونه پرونده های موفق بسیار زیادی می باشد و در زمینه های مختلف حقوقی، ملکیف خانواده، کیفری و غیره مشغول به فعالیت است. وکیل پایه یک دادگستری در شهر اصفهان می باشد و با سابقه درخشانی که دارد به عنوان بهترین وکیل در اصفهان، بین مردم شناخته شده است. در زمینه های مختلف وکالت مانند کیفری، ثبتی، ملکی، حقوقی و خانوادگی تخصص و مهارت دارد.

جهت تقدیر از ایشان و نیز بهره مندی هموطنان عزیز ساکن در اصفهان از این وکلای برجسته، نام ایشان در سایت آورده شده است. دادداک در معرفی وکلای متخصص تجارت بین الملل در اصفهان نهایت دقت و امعان نظر را داشته و سعی شده حتی المقدور وکلایی را معرفی نماید که مدیران دادداک شخصاً افتخار حضور در کلاسهای ایشان را داشته اند. دعاوی ثبتی دعاوی ثبتی عنوانی برای مجموعه ای از دعاوی حقوقی و کیفری است که به نوعی به موضوع املاک مربوط می شوند.

  • وکلای پایه یک دادگستری تجارت بین الملل اصفهان در سامانه حقوقی دادداک ضمن تسلط کافی در مسائل تجارت بین الملل آماده ارائه خدمات حقوقی به شما می باشند.
  • ما به عنوان یک موسسه حقوقی، از میان وکلای پایه یک دادگستری این کلان شهر، مهدی علیجانی را به عنوان بهترین وکیل اصفهان به شما معرفی می‌کنیم.
  • گروه وکلای آریا دادیار تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین وکلای مجرب را گرد هم جمع کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکلان خود رقم بزند و شماره تلفن وکیل در اصفهان نیز یکی از خدمات حقوقی ما است.
  • بهترین وکیل کیفری اصفهان دانش آموخته رشته حقوق قضایی و دارای پروانه پایه یک وکالت آماده جهت ارائه خدمات در اصفهان و کل کشور در انواع دعاوی کیفری، شکایت، امور بیمه، خانواده و … می باشد.

میزان حق الوکاله یک وکیل خوب در اصفهان و یا سایر شهرها به نوع پرونده و پیچیدگی های آن بستگی دارد. گروه وکلای آریا دادیار تمامی تلاش خود را کرده تا بهترین وکلای مجرب را گرد هم جمع کند تا بتواند بهترین نتیجه را برای موکلان خود رقم بزند و شماره تلفن وکیل در اصفهان نیز یکی از خدمات حقوقی ما است. موسسه حقوقی در سال 1383 با به کارگیری بهترین وکیل در اصفهان و تیم حقوقی مجرب نسبت به موضوعات تخصصی و قبول وکالت و انجام خدمات حقوقی تشکیل گردید.

تماس با ما

شعار ایشان همواره آن است که برای یک موضوع حقوقی، فقط یک راه حل وجود ندارد. © تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به حامد امیری میباشد و هر گونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد. همچنین میتوانید جهت مباحثه دوجانبه و گفتگوی حقوقی به سوپر گروه حقوقی ما ملحق شوید .

تا از بهترین وکیل کیفری تهران【سال1401】⚖️

وکالت مانند شغل‌های دیگر در جامعه امروزی نیازمند تجربه و کاملا تخصصی بحساب می‌آید. هر وکیل در زمینه خاص حقوقی تخصص دارد، مثلا برخی در زمینه ملک و املاک برخی در زمینه دعاویی خانوادگی و وکیل طلاق توافقی و برخی در زمینه دعاوی حقوقی تخصص داشته و ماهر هستند. براساس موارد گفته شده انتخاب وکیل کاری بس مشکل است که باید شناخت کافی از وکیل و زمینه کاری وی داشته باشیم. بسیاری از افراد براساس مسائل حقوقی خود به دنبال یک وکیل کارکشته و آگاه در اصفهان هستند. باید خاطر نشان بود که دریافت هزینه بالا بوسیله وکیل نشان دهنده صلاحیت و خبره بودن وی در زمینه کاری او نیست، برخی وکلای کم تجربه برای کسب تجربه امکان دارد هزینه کمتری نسبت به سایر همکارهای خود دریافت کنند.

علی اکبر خسروی، وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی اصفهان، دارای چندین سال سابقه فعال در زمینه‌های حقوقی اسناد رسمی و تجاری، تملک اپارتمان‌ها، خانواده، ملکی و … می‌باشد. از خدمات وکالتی آقای خسروی می‌توان به اخذ پرونده، تنظیم قرارداد، مشاوره حضوری و غیر حضوری که مشاوره با پرداخت هزینه می‌باشد، اشاره کرد. برخورد و رفتار شایسته، رازدار بودن، راه حل دهنده بودن، پایبندی به زمان، فن بیان و گفتاری شیوا و رسا از خصوصیات این وکیل نمونه است که باعث شده اقای کلانتر در زمره بهترین وکیل اصفهان قرار گیرد. دارای شماره پروانه 162 که از سوی کانون وکلای دادگستری در سال 1377 صادر شده است.