انتظار نداشته باشید که نرخ حبس در لوئیزیانا کاهش یابد: مطالعه



لوئیزیانا در سال 2020 بالاترین نرخ سرانه حبس را برای زندان‌ها و زندان‌ها در ایالات متحده داشت که در اثر محکومیت‌های طول، مدت و سایر مسائل مرتبط با آن گرفتار شده بود. بر اساس مطالعه بنیاد رفاه عمومی

این مطالعه نشان می‌دهد که هیچ ایالت ج،ی نسبت به لوئیزیانا درصد بیشتری از مردمی که به زندگی طبیعی بدون امکان آزادی مشروط خدمت می‌کنند، ندارد. در لوئیزیانا، 16.6 درصد از افراد زند، بدون آزادی مشروط زندگی خود را سپری می کنند.

طبق این مطالعه، جمعیت سالخورده زند،ان این ایالت نیز در 30 سال گذشته بیش از دو برابر شده است. حدود یک چهارم از جمعیت زند،ان در لوئیزیانا بیش از 50 سال دارند.

اما از آنجایی که ایالت با حبس بالا مبارزه می کند، بعید به نظر می رسد که این نرخ ها کاهش یابد. بر اساس این گزارش، احکام طول، یا اجباری، آزادی های محدود از طریق آزادی مشروط و موارد مرتبط، کاهش میزان زند، شدن در ایالت را دشوار می کند.

حداقل مجازاتی که ،ت استفاده می کند، حبس ابد خودکار برای هر ،ی است که به قتل درجه دوم محکوم شود.

اداره امنیت عمومی و اصلاحات لوئیزیانا میانگین محکومیت کل زند،ان این ایالت را 18 سال ،ن می زند. این مطالعه نشان می‌دهد که میانگین بالا تا حدی به این دلیل است که 41 درصد از افرادی که بیش از 20 سال محکومیت‌های موقت دارند، 40 سال یا بیشتر را محکوم می‌کنند.

اما بیش از نیمی از زند،ان لوئیزیانا که به بیش از 20 سال محکوم شده اند، 10 سال یا کمتر را محکوم کرده اند.

علاوه بر این، بر اساس این مطالعه، 21 درصد از زند،ان بیش از 20 سال، بدون امکان آزادی مشروط یا مرگ در لوئیزیانا محکومیت خود را سپری می کنند.

اما این مطالعه نشان می‌دهد که نابرابری‌های مالی و نژادی نیز بر سیستم زندان لوئیزیانا فشار وارد می‌کند.

با توجه به ACLU-Louisiana، مبلغ متوسط ​​وثیقه 24000 دلار است، در حالی که درآمد متوسط ​​در لوئیزیانا 27027 دلار است.

در حالی که یک سوم جمعیت لوئیزیانا را سیاه پوستان تشکیل می دهند، سیاه پوستان بیش از دو سوم زند،ان را تشکیل می دهند و بیشترین اختلاف در احکام طول، است. این مطالعه نشان می‌دهد که بیش از 44 درصد از سیاه‌پوستان زند، کمتر از 10 سال در مقایسه با 52.9 درصد از سفیدپوستان، کمتر از 10 سال حبس می‌گذرانند.

حدود 30000 نفر در لوئیزیانا تحت شرایط آزمایشی هستند. 50 درصد سیاه پوست هستند. حدود 69.5 درصد از افراد مشروط به جرایم مواد مخدر یا دارایی متهم شدند و تعداد کمی از آنها در صورت محکوم شدن به جرم خشونت آمیز مشروط شدند.

بر اساس این مطالعه، بعید است که جمعیت زندان های لوئیزیانا به شدت کاهش یابد، بدون اینکه تغییرات قابل توجهی در سیاست ها ایجاد شود.

کشیش ال،یس اندرسون، یکی از اعضای ائتلاف اصلاح زندان پریش باتون روژ، در این مطالعه گفت: «حبس انبوه بزرگترین صنعت ما در این ایالت است.

گزارش کامل، عدالت لوئیزیانا: پیش از محاکمه، حبس، و ورود مجدد، را می توان اینجا خواند. را بنیاد رفاه عمومی یک سازمان غیرانتفاعی است که برای حمایت از تلاش‌ها برای پیشبرد عدالت و فرصت برای افراد نیازمند تأسیس شده است.


منبع: https://thecrimereport.org/2022/11/23/dont-expect-louisiana-incarceration-rates-to-drop-study/