آغاز فروش اقساطی ایران خودرو فروش سمند سورن و پژو ۲۰۷ به قیمت کارخانه + لینک ثبت نام اقتصاد آنلاین | kamapress


آغاز فروش اقساطی ایران خودرو فروش سمند سورن و پژو ۲۰۷ به قیمت کارخانه + لینک ثبت نام اقتصاد آنلاین | kamapress

ثبت نام ایران خودرو از روز چهارشنبه مورخ 3 خردادماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه مورخ 13 خردادماه 1402 نیز ادامه خواهد داشت. البته ممکن است بسته به زمان، این امکان برای برخی از خودروها موجود نباشد. شما خریداران عزیز می­توانید با مراجعه به دیگر شرکت ­ها و نمایشگاه­ های معتبر ماشین، اقدام به خرید اقساطی نمایید. کرمان موتور یک کارخانه تولید خودرو و شرکت وارد کننده ایرانی است که در سال 1373 در شهرستان بم استان کرمان تاسیس شد.

  • از آنجایی که تعداد تولید کارخانجات نسبت به میزان تقاضا کاهش یافته است، برای هر اتومبیل، افراد زیادی در کارخانۀ تولید کننده ثبت نام می کنند.
  • زیرا قیمت نهایی محصولات در طرح فروش قسطی ایران خودرو بدون شک نسبت به نرخ فروش سایر شرکت های غیر رسمی فعال در این زمینه پایین تر خواهد بود.
  • هایما S7 پلاس با کابین ارتقا یافته، مصرف سوخت کمتر نسبت به نسخه معمولی و امکانات بیشتری نظیر نشانگر سرویس دوره‌ای، چراغ داشبورد و …، پاسخگوی نیازها و دغدغه‌های مشتریان بود.
  • اگر قصد خرید اقساطی ایران خودرو را دارید، باید بدانید که کمپانی تولیدکننده سالهاست که طرح اقساطی ندارد، اما شما برای خرید قسطی ایران خودرو با بهترین شرایط می‌توانید از طریق سایا خودرو اقدام کنید.
  • آرشا خودرو تلاش ‌کرده که قیمت واقعی خودرو را در قرارداد ذکر کرده و قیمت بر اساس حباب قیمتی موجود در بازار محاسبه نشود.

گروه خودروسازی ایران خودرو برای تولید و مونتاژ محصولات خود سالن‌های مونتاژ و تکمیل‌کاری مختلفی دارد. فرآیندهای تولیدی در خطوط مونتاژ ۱ در سه قسمت تزئیناتی، مکانیکی و نهایی‌سازی انجام می‌شود و مخصوص خودروهای پژو است. همه دوستانم به من میگفتن که ماشین صندوقدار برای خانم ها مناسب نیست و یه مدل زنونه تر بگیرم ولی این ماشین فضای داخلی خیلی خوبی داره و بسیار راحت هستم. از دوستان عزیز سپند خودرو هم به خاطر فراهم کردن شرایط خرید این خودرو تشکر میکنم.

فروش اقساطی پارس

هر مشتری باید نیازها و توانایی‌های خود را به خوبی بررسی کند و سپس با تحقیق و مشاوره از فروشندگان معتبر، بهترین گزینه را انتخاب کند. خرید خودرو به صورت قسطی بهترین گزینه برای افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی ندارند. بنابراین پیدا کردن فروشگاهی معتبر که در ازای فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی سودی منصفانه دریافت کند، به یکی از چالش­ های خریداران تبدیل شده­ https://kamapress.com/%d8%b4%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b7-%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%a7%d9%82%d8%b3%d8%a7%d8%b7%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-%d8%ae%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%88/ است. از این رو خرید اقساطی ایران خودرو در تهران، پیشنهاد ما به دوستداران این شرکت و طرفداران خودرو های ایرانی است. اگر شما هم قصد خرید از این برند نام آشنا را دارید، پس مطالعه این مقاله از کیان خودرو را از دست ندهید. سوالی که اینک پیش می‌آید اینکه آیا مجموعه‌ای وجود دارد که هم با بهترین شرایط اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کند و هم بستری برای خرید نقدی محصولات این کمپانی به‌شرط تحویل فوری فراهم کرده باشد؟!

امروز آغاز طرح فروش اقساطی محصولات ایران خودرو+ جزئیات

خودروهای ال ۹۰ و کپچر نیز از طریق همکاری با برند فرانسوی رنو در خط تولید ایران خودرو مونتاژ و به بازار عرضه می‌شوند. به قسمت «ورود کاربر» بروید و در صفحه جدید، گزینه «ثبت نام یا تنظیم رمز» را مطابق تصویر زیر، انتخاب کنید. متقاضی باید در هنگام ثبت نام پیش فروش ایران خودرو، شماره حساب و شماره شبا مربوط به خود را معرفی نماید و برای واریز وجه لازم است از کارتهای بانکی به نام خود استفاده نماید. این نکته مهم را فراموش نکنید که در بخشنامه‌های فروش همزمان ایران خودرو، مشتریان فقط در یک بخشنامه، امکان ثبت نام را دارند. اما آنچه که اصلی­ ترین عامل در خرید خودرو است، هدف شما از خرید می ­باشد.

برای شرکت در طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو، معمولاً نیاز به پرداخت اولیه  و سپس پرداخت ماهیانه به صورت اقساط است. تعداد اقساط و مبلغ هر قسط به توافق طرفین بستگی دارد و با توجه به نوع خودرو، شرایط مالی مشتری و توافق پرداخت تعیین می‌شود. با توجه به این که طرح فروش اقساطی شرکت ایران خودرو و سایر خودروسازهای داخلی هنوز در مرحله اجرا قرار ندارد، شرایط مربوطه هم به صورت دقیق اطلاع رسانی نشده است. از این رو متقاضیان خرید اقساطی خودرو از مجموعه ایران خودرو یا سایر شرکت ها می توانند منتظر اجرای این طرح و ارائه بخش نامه های مربوطه باشند. چرا که این شرکت معمولا قبل از ارائه هر طرح فروش، بخش نامه مربوط به آن را منتشر کرده و تمامی اطلاعات لازم را از این طریق در دسترس متقاضیان قرار می دهد. فرایند فروش اقساطی ایران خودرو در نیمه دوم سال جاری هم از این شرایط مستثنی نبوده و حتما این شرکت بخش نامه های مربوطه را از طریق سایت خود منتشر خواهد کرد.