یکشنبه، 12 فوریه 2023 – چقدر جذاب



“هیئت از عدالت ویسکانسین به دلیل اظهارات در پرونده ترامپ سرزنش کرد”: تاد ریچموند از آسوشیتدپرس این گزارش.

نوشته شده در ساعت 21:35 توسط هوارد باشمن



«جنگ «دزدی را متوقف کنید» که هرگز به پایان نرسید. یک قاضی دیوان عالی ایالتی عواقب بلندمدت فراخو، دروغ بزرگ را فاش می‌کند: دادگاه عالی ویسکانسین عدالت جیل جی. کاروفسکی به Dahlia Lithwick پیوست ،ط جدید از پاد،ت Slate “Amicus”.

نوشته شده در ساعت 20:53 توسط هوارد باشمن



“انتخابات ترامپ در دادگاه عالی کاملاً آن چیزی نیست که شما فکر می کنید”: David Lat و Zachary B. Shemtob دارند این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 19:30 توسط هوارد باشمن



“چالش محافظه کارانه با لیبرالیسم عمیق تر از منافع شخصی است”: ستون نویس جیسون ویلیک دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در 19:25 توسط هوارد باشمن



“آ،ین حکم مرتبط با دیوان عالی کشور مبنی بر لغو مقررات اسلحه، م،عان بازماندگان خشونت خانگی را نگران می کند”: Tierney Sneed از CNN دارد این گزارش.

نوشته شده در 19:16 توسط هوارد باشمن



،ن با تأخیر در سقط جنین مواجه می‌شوند زیرا کلینیک‌ها بیماران را از خارج از ایالت می‌کشند. برخی از ارائه دهندگان در مناطقی که سقط جنین قانونی است، افزایش تقاضا را گزارش می دهند: لورا ،یستو از وال استریت ژورنال دارد این گزارش.

نوشته شده در 19:14 توسط هوارد باشمن



“محاکمه ترور می تواند اولین مجازات اعدام منهتن در 60 سال را به همراه داشته باشد. سیفولو سایپوف به دلیل کشتن هشت نفر در سال 2017 در یک مسیر دوچرخه سواری در نیویورک، مجرم شناخته شد. آیا ۱۲ هیئت منصفه به اعدام او رای می‌دهند؟» بنجامین ویزر و لولا فا،و دارند این مقاله صفحه اول در نسخه امروز نیویورک تایمز

نوشته شده در ساعت 19:10 توسط هوارد باشمن



«اعلامیه قضایی (23.11.23): اوه! تسلا یک وکیل عمومی جدید دریافت می کند، گیبسون دان مورد سیلی قرار می گیرد، و اخبار حقوقی دیگری از هفته گذشته دریافت می کند. دیوید لات دارد این پست در سایت Substack “Original Jurisdiction” او.

نوشته شده در 19:06 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/02/12/#198727