کانون وکلای دادگستری اصفهان


بدون شک با مشاوره از وکلای آشنا به قوانین به راحتی می توان از هرگونه خسارات و اتلاف وقت و هزینه ای در امان بود. این مشاوره می تواند مشاوره حقوقی تلفنی یا مشاوره حقوقی حضوری و یا حتی مشاوره حقوقی آنلاین باشد. وکیل اصفهان، یکی از بهترین موسسه های حقوقی از نگاه مردم فرهیخته این شهر، اصفهان می‌باشد.

  • ما در سایت جستجوی وکیل، بهترین وکیل‌های اصفهان را با اطلاعات کامل از جمله تحصیلات، تجربیات، مهارت‌ها و اطلاعات تماس برای شما آماده کرده‌ایم.
  • امکان بررسی سوابق کاری وکلای حرفه ای تجارت بین الملل اصفهان در دادداک نیز در این سامانه فراهم شده است.
  • ما با توجه به ارباب رجوع، تماس ها و پیام هایی که از طرف دوستان به ما رسیده، برآن شدیم , سوالات متداولی که مخاطبین از ما پرس و جو میکنند، دسته بندی کرده و در اختیار شما کاربران سایت قرار داده , امیدوارم مفید و کامل برای شما واقع گردد.
  • با توجه به ماهیت آزاردهنده بسیاری از مسائل حقوقی، ممکن است بسیاری از شما نخواهید مشکلتان را در مکالمه‌ی تلفنی یا رو در رو بیان کنید.
  • اگر به دنبال تبلیغ وکیل در اصفهان هستید یا یک موسسه حقوقی کارآموز وکالت وکیل پایه یک دادگستری و یا کلیه کارهای حقوقی را میتوانید انجام دهید به راحتی در این سایت میتوانید تبلیغ خود را درج کنید سایت هزار وکیل به نشانی HezarVakil.ir یک سایت تخصصی جهت ثبت آگهی و تبلیغ وکیل در اصفهان می باشد.
  • به طوری که نیاز شما با راحت‌ترین و سریع‌ترین راه‌حل ممکن برطرف خواهد شد.

دعاوی کیفری دعاوی کیفری یکی از پیچیده ترین دعاوی است که نیاز مبرم به وکیل کیفری متخصص دارد. شماره تلفن وکیل اصفهان شما را راهنمایی می کند تا در فرم تشکیل مزاحمت تلفنی از طریق ارسال پیامک و یا تلفن، بتوانید شخصی که جرم را انجام داده را پیدا کنید. دوست عزیز سلام متشکرم از حضور شما در وبسایت وکیل اصفهان و لازم میدانم توصیه و تذکر جدی به شما داشته باشم، دوست من حتی اگر کارشناس حقوقی هستید بدون مشورت و مشاوره با وکیل هیچ گونه اقدام قضایی انجام ندهید، چرا که بعضا عواقب اقدام نابخردانه ضررهای جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد. مشاوره حقوقی توسط دفتر وکالت حامد امیری به صورت حضوری و غیرحضوری (تلفنی) و همچنین مشاوره فوری می باشد . رزرو نوبت مشاوره به راحتی از طریق تماس تلفنی و یا اخذ نوبت از سامانه آنلاین رزرو نوبت امکان پذیر است. هر وکیلی با توجه به تجارت فعالیت در پرونده های مختلف در مسائل حقوقی متنوع زمینه کاری بخصوصی دارد .

وکیل در میرداماد

یکی از مسائلی که همواره مورد توجه طرفین یک رابطه تجاری می‌باشد.ادامه نوشته… در سال 1389 جهت تحصیل حقوق بازرگانی به فرانسه سفر کردم و پس از کسب اعتبارات جهت تکمیل رسالت خود به ایران بازگشتم. پس از اخذ پروانه وکالت در سال 1383 اولین پرونده وکالت را دریافت کردم که باعث براعت موکل من از 15 سال زندان شد. وکیل باید با استفاده از نقاط ضعف و نقاط قوت پرونده ها را به پایان ببرد. قانون مدنی در ماده ۱۱۷۴ برای هر یک از والدین بعد از طلاق،حق ملاقات طفلرا در نظر گرفته است.

آیا با مسئله‌ای حقوقی مواجه شده‌اید؟ این موضوع آسایش شما را خدشه‌دار کرده است؟ آیا نمی‌توانید برای مشلکتان حقوقی خود راه‌حل پیدا کنید؟ این سردرگمی دائم را رها کنید و با بهترین وکیل پایه یک دادگستری اصفهان تماس بگیرید. تنها کافی است یکی از روش‌های پیشنهادی ما را امتحان کنید و از مشورت کارشناسانه‌ی مهدی علیجانی، بهره‌مند شوید. وکیل اصفهان هموار آماده راهنمایی شما و برعهده گرفتن دشواری‌هایتان می‌باشد. آقای محمد تقی فقیهی دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق خصوصی از دانشگاه دولتی کاشان و وکیل پایه یک کانون وکلای دادگستری اصفهان می باشدکه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و جزء یکی از بهترین و موفق ترین وکلای اصفهان می باشند.

قرارداد پیش فروش ساختمان

این مجموعه آماده پذیرش وکالت در زمینه حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده، امورثبتی، دعاوی بین المللی، مهاجرت و..می باشد. در دعاوی متعددی نظیر تصرف عدوانی ابطال اسناد رسمی الزام به تنظیم سند رسمی خلع ید و اثبات مالکیت دارای موفقیت های متعددی هستند.تاحمیر ریاحی به عنوان یک وکیل حرفه ای اصفهان؛ در دعاوی حقوقی و ملکی آماده ارائه خدمات حقوقی می باشد. دکتر محمود باقری با بیش از ۲۰ سال تجربه وکیل درجه اول دادگستری در اصفهان و مدرس دانشگاه ، فارغ التحصیل دانشگاههای دولتی ( اصفهان ، شهید بهشتی تهران و کاشان) در رشته حقوق با گرایش حقوق کیفری (جزا و جرم شناسی) از سال ۱۳۷۹ فعالیت در حرفه شریف وکالت دادگستری را مستقلا آغاز نمودند. خیر معمولا این هزینه بابت وقت و هزینه ای است که بهترین وکیل اصفهان برای حل پرونده صرف می کند پس باید پرداخت گردد.

ایشان در حرفه وکالت سابقه ای نزدیک به 20 سال دارند و متخصص در دعاوی خانواده، ملکی، اسناد رسمی، عادی و تجاری می باشند. همکاری با انجمن های مردم نهاد در زمینه حقوق محیط زیست و حقوق زنان، پیشنهاد و تاسیس کمیسیون بانوان وکیل در کانون وکلای اصفهان، از سوابق کاری ایشان است. خانم نجمه قیاسوند وکیل پایه یک و مشاور حقوقی در شهر اصفهان هستند که در رشته حقوقی قضایی تحصیلات خود را به اتمام رسانده و به کار وکالت می پردازند. ایشان یکی از وکلایی می باشند که روند پیشرفت پرونده را به صورت کامل در اختیار موکل خود قرار می دهند و تمام سعی و تلاش خود را می کنند تا پرونده در زمان کمی به نتیجه مطلوب برسد. پرونده هایی که توسط ایشان قبول می شود شامل دعاوی خانواده، کیفری، حقوقی و … است.