چگونه گوش دادن استراتژیک می تواند تمرین شما را تقویت کند



اتاق جلسه-828547_1920در حالی که سخنر،‌ها همیشه جای خود را در CLE خواهند داشت، بسیاری از وکلا بدون شک از یک برنامه جدید استقبال می‌کنند، برنامه‌ای که سبک‌های یادگیری را ،یب می‌کند و از تکنیک‌های تعاملی و جذاب برای کمک به حفظ استفاده می‌کند.

گوش دادن استراتژیک برای وکلا، یک CLE بر اساس تقاضا که توسط مرکز آموزش تعاملی موسسه حقوقی Practicing Law تولید شده است، یکی از این برنامه ها است.

این برنامه که توسط آلیسیا آیکن، مدیر مرکز دفاع استراتژیک Danu ارائه شده است، از ارائه ها، سناریوها و مجموعه ای از سؤالات تعاملی برای توضیح، نشان دادن و تقویت مفاهیم مهم مرتبط با گوش دادن استراتژیک استفاده می کند. این رویکرد ،یبی با تغییر لحن و سرعت در طول برنامه، و با استفاده از تکنیک‌های روایت و همچنین ابزار حفظ ک،یک – مسابقه، توجه زبان‌آموزان را به خود جلب می‌کند.

آیکن در اولین سخنر، کوتاه خود، گوش دادن استراتژیک را «یکی از سخت‌ترین مهارت‌های حرفه‌ای برای [an attorney] استاد شدن.»

او توضیح می دهد که شناسایی سه نوع گوش دادن مهم است که هر کدام به مجموعه مهارت های متفاوتی نیاز دارند: 1) گوش دادن برای کشف، 2) گوش دادن به شریک زندگی، و 3) گوش دادن به طرفداری.

این برنامه با سناریوهای حرفه‌ای و در عین حال بسیار قابل قبول، فراتر از حرف‌های حرف زدن است. اولین صحنه ملاقات اولیه یک وکیل با یک موکل را نشان می دهد، زم، که وکیل باید باشد گوش دادن برای کشف

شخصیت – نام او تری است – متأسفانه خوب عمل نمی کند. او مکرراً صحبت مشتری خود را قطع می کند و آنچه را که زن می خواهد بیان کند واقعاً نمی شنود، یک نتیجه ناامیدکننده هنگامی که هدف کشف اطلاعات و ایجاد رابطه است.

مجموعه‌ای از پرسش‌های تعاملی این صحنه را دنبال می‌کند که درس را تقویت می‌کند و بیننده را درگیر می‌کند. یک بخش بازخورد به پاسخ ها می پردازد، یکی دیگر از تکنیک های تقویت و حفظ موثر. شرکت کنندگان در روایتی غوطه ور می شوند که با نکات عملی برای بهبود گوش دادن استراتژیک، از جمله اهمیت به تعویق انداختن قضاوت، همراه است.

نوع دوم گوش دادن استراتژیک است گوش دادن به شریک. درک این مهارت نیاز به یک انتقال ظریف دارد. این بار، مجموعه‌ای از سؤالات تعاملی قبل از صحنه روایت ارائه می‌شود که به بینندگان کمک می‌کند از موضوع قبلی جابجا شده و شروع به فکر ، درباره مجموعه جدیدی از مشکلات کنند.

آیکن اشاره می کند که وقتی گوش دادن به شریک زندگی، وکیل شروع به ت،یم ، زمین می کند اما به صحنه دستور نمی دهد. برای افشای اطلاعات جدید باید فضایی در اختیار مشتری گذاشته شود.

این بخش همچنین به چهار مرحله در انتقال اشاره می‌کند که به توافق در مورد آنچه در آینده رخ خواهد داد، ختم می‌شود. او می‌گوید در میان نکاتی که آیکن ارائه می‌دهد، سخت‌ترین کار ممکن است مدیریت احساسات باشد – وکیل و همچنین مشتری.

آیکن می‌گوید: «اگر درک نکنید که جلسه سازنده است، ناامید شدن طبیعی است، اما تسلیم شدن در برابر احساسات مفید نیست.

آ،ین نوع گوش دادن استراتژیک است گوش دادن به وکیل، که می تواند اعتراض در دادگاه، سپرده گذاری یا مصاحبه خصمانه از طرف موکل باشد. آیکن می گوید: «موارد ک،یک وکیل».

گوش دادن به وکیل در مورد کنترل دستور کار و گوش دادن به دیگران با قصد پیشدستی، پاسخگویی و ادغام است. چندوظیفه ای نه تنها توصیه می شود، بلکه ضروری است.

وکلا باید اتاق را بخوانند. آنها باید بهترین زمان برای قطع صحبت را درک کنند. خیلی دیر، و آنها در معرض خطر افشای اطلاعات ممتاز مشتری هستند. خیلی زود، و وکیل فاقد اختیار است، مانند پ، اسلحه بر روی یک اعتراض شنیده ها.

صحنه پای، در روایت پرونده، رسوبی را نشان می‌دهد که تقریباً به فاجعه تبدیل می‌شود، جایی که موکل بیشتر با وکیل مخالف خود همذات پنداری می‌کند تا وکیل خود. اما تری – وکیلی که گوش دادن را یاد می گیرد – در نهایت با مدیریت ماهرانه احساسات خود و مشتریان، کنترل دستور کار را به دست می آورد.

اگرچه گوش دادن برای کار حقوقی ضروری است، به تعداد کمی از وکلا آموزش داده شده است که آن را به خوبی انجام دهند. این برنامه اقدامات مشخصی را که وکلای دادگستری باید انجام دهند تا با گوش دادن استراتژیک – بدون قرب، ، حمایت غیرتمندانه – انجام دهند، برجسته می کند.

می تو،د برنامه را از اینجا مشاهده کنید.

مهارت های جدید را با برنامه های تعاملی اضافی از کارشناسان طراحی یادگیری در PLI بیاموزید و تمرین کنید – بازدید کنید https://www.pli.edu/programs/interactivelearningcenter.


منبع: https://abovethelaw.com/2022/12/،w-strategic-listening-can-bolster-your-practice/