چگونه شهرها اجازه می دهند اپیدمی تهاجم به خانه در سراسر کشور خشمگین شود – جاناتان تورلی



در زیر ستون من در است USA Today در مورد روند رو به رشد “چمباتمه زدن” در سراسر کشور. این جنایت سال‌هاست که در اروپا موج می‌زند و اکنون در ایالات متحده به یک اپیدمی تبدیل شده است. مبارزه با آن از نظر قانونی دشوار نیست، اما از نظر سیاسی در بسیاری از شهرها به چالش کشیده شده است. نتیجه برای صاحبان خانه یک کابوس با اندک بازدارندگی یا کمک مقامات ،تی بوده است.

در اینجا ستون است:

در تگزاس، یک صاحب خانه می گوید که او بود در خانه اش قفل شده است توسط یک متصرف که پس از نقل مکان به ایالت با خانواده خود ادعا می کرد اجاره نامه دارد (زن قبلاً از سه خانه دیگر بیرون رانده شد).

در مریلند، الف زن از تعطیلات برگشت تا دو س،شین را پیدا کند در تخت او آنها نه تنها در خانه او زندگی می ،د بلکه حدود 50000 دلار از مبلمان او را نیز فروخته بودند.

این الگویی است که در بسیاری از شهرهای ایالات متحده اجرا می شود. همچنین در اروپا، جایی که چمباتمه زدن تبدیل شده است، رایج است یک جنبش سیاسی با پشتیب، از سمت چپ

برخی از متصرفان به طور قانونی وارد می شوند و سپس فقط می مانند. در لانگ آیلند، نیویورک، گورامریت هانسپال، 52، 25 سال است که وام مسکن خود را پرداخت نکرده است. وام مسکن توقیف شد، اما شرکتی که اکنون صاحب خانه است، دهه‌ها برای بیرون راندن هانسپال، که همچنان به تغییر وکلا و طرح شکایت برای به تأخیر انداختن رسیدگی ادامه می‌دهد، تلاش کرده است.

جیم برلینگ، معاون امور حقوقی بنیاد حقوقی اقیانوس آرام، «فکر می‌کنم (چمباتمه زدن) مشکل نسبتاً بزرگی است، و فکر می‌کنم اجتناب از آن بسیار سخت است. به فا، نیوز گفت.

در مورد خاخام مایر لیفر، 90 ساله، او به سادگی به رزلی مسکوویتز، 67 ساله، مک، برای زندگی داد، زم، که او خود را به طور موقت در طول همه گیری بی خانمان یافت. سپس او فقط ماند و حاضر به رفتن نشد. موسکوویتز طبق گزارشات اتاق نشیمن خاخام را اشغال کرده است و روی کاناپه اش می نشیند و تلویزیونش را تماشا می کند.

دادستان ها و سیاستمداران نقش مهمی در این کلاهبرداری ها دارند. مقامات محلی به دلایل مختلف – از مح،ات سیاسی گرفته تا سهل انگاری – برای کمک به صاحبان خانه کم کاری انجام داده اند. درعوض، آنها مالکان زمین را مجبور می‌کنند که به دادگاه‌های مسکن که مالیات آن‌ها اضافه شده است، با هزینه‌های بسیار کندی مراجعه کنند. اغلب ماه ها یا سال ها طول می کشد تا حکم تخلیه صادر شود.

فقدان بازدارندگی ناشی از رفتار گستاخانه این جنایتکاران مشهود است. یکی از دوستان بازنشسته‌ام از خانه‌اش در ساراسوتا، فلوریدا دور بود، زم، که یک ،ن به خانه رفت و از رفتن امتناع کرد. این زن به دروغ ادعا کرد که اجاره نامه دارد و خانه را سطل ، انداخت. در نهایت او دستگیر شد اما به سرعت آزاد شد. او سپس برگشت و ماشین دوستم را دزدید. پلیس گفت احتمال کمی وجود دارد که برای متحصن نشین اتفاق بیفتد.

افراد درگیر مرتکب جرم می شوند، از ش،تن و ورود به کلاهبرداری تا جعل. با این حال، آنها به ندرت تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

چمباتمه زدن مشکل خاصی برای حل مشکل نیست. صرفاً پلیس و دادستان را م،م به اجرای قو،ن موجود می کند.

در یک مورد اخیر در هیوستون، معلمی به نام آمبرلین پراتر گزارش شده است ماه ها با خانواده اش در خانه ای مجلل چمباتمه زده بود. صاحب ملک گفت که او بارها قفل ها را عوض کرده است تا ،نان با بالا رفتن از پشت بام و ورود از پنجره های بالایی وارد شوند. در این مورد، مقامات فردی را متهم به جعل اجاره نامه دارند. پیگرد قانونی آن نباید دشوار باشد.

شهرها می توانند روند بررسی حقوق مالکان را تسریع بخشند

شهرها می توانند راه های قانونی جدیدی برای رسیدگی به این جرم ایجاد کنند. نکته کلیدی این است که در همان ابتدا به اقدام وادار کنید. شهرها می‌توانند تیم‌های واکنش سریع را با دادستان‌هایی که درباره مالکیت قانونی قضاوت می‌کنند، تشکیل دهند. آنها همچنین می توانند پرونده ها را سریع پیگیری کنند تا طرفین را به سرعت به دادگاه بکشانند.

اگر مالک خودرو با پلیس تماس بگیرد و گزارش دهد که شخصی بدون اجازه در خودروی آنها نشسته است، پلیس در محل بر اساس ثبت نام و سایر مدارک در مورد مالکیت تصمیم می گیرد. آنها اجازه نمی‌دادند که شخص با ماشین برود و به صاحبش بگوید که در دادگاه رسیدگی کند.

و بازگرداندن خودرو به مراتب کمتر از خانه اهمیت دارد.

با این حال، مقامات نیویورک کمک چند، به مارجوری مارتین ن،د، زیرا او به مدت سه سال به دنبال ا،اج ،نان بود. مهم نبود که کریستین راک اسناد تقلبی را با امضای جعلی مادر، پدر و خواهر مارتین – که همگی برای بیش از یک دهه مرده بودند – ثبت کرد. راک متهم شد که آب و برق را به نام خود گذاشته و سپس صورتحساب ها را نادیده گرفته است.

وقتی راک بالا،ه دستگیر شد، شهر با قبض آب بیش از 25000 دلاری به مارتین ضربه زد که توسط متصرف بدون پرداخت باقی ماند.

او تنها نیست. به مالکان گفته می شود که باید به پرداخت مالیات و سایر هزینه ها برای اموال خود ادامه دهند و متصرفان هر گونه دستور نهایی را از طریق عدم حضور، تغییر وکیل و سایر اقدامات به تاخیر می اندازند. در مورد لیا هاتزاکیس، 29 ساله، یک متصرف پیشنهاد داد عدم پرداخت هزینه های خدماتی را که استفاده می کرد با قرار ملاقات با او جبران کنید در حالی که در خانه او زندگی می کرد. او رد کرد.

در بسیاری از شهرها شواهد کمی از اقدام قانونگذاری وجود دارد. با این حال، دموکرات ها در کنگره این کار را کرده اند برای تصویب قانون مسکن فدرال نقل مکان کرد – منع مالکان از آگاهی از داشتن سوابق کیفری مستاجران بالقوه، که شامل جرایم اسکوتر در گذشته می شود یا خیر.

مش، مزاحم چمباتمه زدن منع، کننده ش،ت در بازدارندگی اساسی قو،ن ما است. تخلفات ملکی در بسیاری از شهرها به طور پیوسته به ،وان اولویت کاهش یافته است، در حالی که پیگرد قانونی برای مقاماتی که نمی خواهند افرادی بی خانمان را هدف قرار دهند، از نظر سیاسی خطرناک تلقی می شود.

قبل از اینکه این موارد به جنبشی مانند آنچه در اروپا تبدیل شود، مقامات محلی و ایالتی باید وارد عمل شوند. اسکوترها زم، که طبق استانداردهای خودشان انجام می شوند، از اقدامات خود به ،وان درست دفاع می کنند. هنگامی که زنی در ،یس با متخلف خود تماس گرفت تا به رفتار او اعتراض کند، “مایکل” مورد توهین قرار گرفت و پیامی برای او گذاشت که “فقط بد،، من کار اشتباهی انجام نمی دهم. من آن را به روش درست انجام داده ام

جاناتان تورلی، پروفسور JB & Maurice C. Shapiro در حقوق منافع عمومی در دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.

مثل این:

پسندیدن بارگذاری…


منبع: https://jonathanturley.org/2023/07/05/squatter-nation-،w-cities-are-allowing-an-epidemic-of-،me-invasion-to-rage-across-the-country/