پنجشنبه، 5 ژانویه 2023 – چقدر جذاب است



پنجشنبه 5 ژانویه 2023

«قانون اساسی کارولینای ج،ی شامل حق سقط جنین، قو،ن دادگاه عالی ایالتی است. این تصمیم ممنوعیت شش هفته ای سقط جنین را لغو می کند، یک پیروزی بزرگ برای حقوق سقط جنین در ج،، جایی که این روش به شدت محدود است». کیت زرنیک از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

و کیم بلور و سیلویا فاستر-فرو از واشنگتن پست گزارش می دهند که “دادگاه عالی کارولینای ج،ی قانون 6 هفته سقط جنین در ایالت را لغو کرد

پوشش قبلی من از حکم امروز دادگاه عالی کارولینای ج،ی در اینجا قابل دسترسی است.

نوشته شده در ساعت 21:10 توسط هوارد باشمن



“چگونه دادگاه عالی صحنه را برای شورش 6 ژانویه تنظیم کرد: گسترش قدرت نظارتی آژانس ها، سیاست های ریاست جمهوری را به یک بازی همه یا هیچ تبدیل کرد.” استاد حقوق فیلیپ همبرگر خواهد داشت این نوشته در نسخه روز جمعه وال استریت ژورنال.

نوشته شده در ساعت 20:37 توسط هوارد باشمن



«قاضی دادگاه عالی میشیگان، مجرم سابق را استخدام می‌کند و پس از انتقاد استعفای او را می‌پذیرد». متیو می، از MLive دارد این گزارش.

نوشته شده در ساعت 20:16 توسط هوارد باشمن



“آیین بازمی گردد: قضات دیوان عالی تصمیمات خود را توضیح خواهند داد.” گلخانه لیندا دارد این انشای مهمان آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در ساعت 20:11 توسط هوارد باشمن



«قاضی جدید میشیگان، مجرم سابقی را استخدام می‌کند که به سمت پلیس تیراندازی می‌کرد. عدالت دیگر انتخاب را محکوم می کند.» جورج هانتر از دیترویت نیوز این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:52 توسط هوارد باشمن



“ممنوعیت 6 هفته ای سقط جنین SC خلاف قانون اساسی است، دادگاه عالی ایالتی حکم می کند”: Maayan Schechter و Zak Koeske از ایالت کلمبیا، کارولینای ج،ی دارند این گزارش.

و Seanna Ad، از پست و پیک کلمبیا، کارولینای ج،ی گزارش می دهد که “دادگاه عالی SC منع 6 هفته ای سقط جنین را لغو کرد

شما می تو،د به حکم امروز 3 به 2 دسترسی داشته باشید دادگاه عالی کارولینای ج،ی در این لینک.

نوشته شده در ساعت 12:32 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/01/05/#196678