پنجشنبه، 13 آوریل 2023 – چقدر جذاب



پنجشنبه 13 آوریل 2023

“رینولدز قبل از بحث شفاهی در مورد پرونده سقط جنین در دفتر امن دادگاه عالی بود”: کلارک کافمن از آیووا کپیتال دیسپچ دارد این گزارش.

نوشته شده در 1:44 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“در آن قضات محافظه کار تا کجا پیش خواهند رفت”: کارلوس لوزادا ستون نویس دارد این انشا آنلاین در نیویورک تایمز.

نوشته شده در 1:42 بعد از ظهر توسط هوارد باشمن



“مور قاضی ارشد گفت که در حال درخواست برای ا،اج قاضی نیومن از حوزه فدرال است”: Gene Quinn از IPWatchdog دارد این پست.

نوشته شده در ساعت 13:10 توسط هوارد باشمن



و، دادگستری از دادگاه عالی بخواهد در پرونده قرص سقط جنین مداخله کند. گارلند می گوید ،ت به دنبال اقدام اضطراری در مورد دارو خواهد بود. حکم دادگاه پایین‌تر در دسترس بودن میفپریستون را محدود می‌کند: گرگ استور از اخبار بلومبرگ این گزارش.

نوشته شده در ساعت 12:20 توسط هوارد باشمن



«قاضی توماس، فردریک داگ، و اطلاعات نادرست قانون اساسی»: اریک سگال دارد این پست در “Dorf on Law”

نوشته شده در ساعت 10:30 توسط هوارد باشمن



قانون اصلی Comstock از تصمیم جدید ضد سقط جنین حمایت نمی کند. قاضی متیو کا،ماریک نظر خود را در مورد سقط جنین دارویی از طریق قرائت تحریف شده قانون 1873 که مدت ها خفته بود، منطقی کرد. استاد لورن مک آیور تام، دارد این انشا آنلاین در واشنگتن پست.

نوشته شده در ساعت 10:15 توسط هوارد باشمن



دادگاه می‌گوید قرص سقط جنین می‌تواند همچنان در دسترس باشد، اما محدودیت‌های موقتی اعمال می‌کند. قضات از ارسال دارو به بیماران از طریق پست جلوگیری ،د و سایر اقداماتی که ،ت برای سهولت دسترسی انجام داده بود را لغو ،د. پم بلوک از نیویورک تایمز دارد این گزارش.

پری استین، آن ای. ماریمو و نیها مسیح از واشنگتن پست گزارش می دهند که «دادگاه تجدید نظر به طور موقت قرص سقط جنین را در دسترس نگه می دارد اما دسترسی را محدود می کند

لورا ،یستو از وال استریت ژورنال گزارش می دهد کهدادگاه تجدیدنظر اجازه می دهد قرص سقط جنین با محدودیت در بازار باقی بماند. تصمیم به این م،ی است که قرص سقط جنین در حال حاضر در دسترس خواهد بود، اما فقط برای استفاده زودتر در بارداری

جان فریتز و کریستین فرناندو از یو اس ای تودی گزارش می دهند که «دادگاه تجدید نظر تاییدیه FDA را برای قرص سقط جنین میفپریستون احیا می کند و اجازه می دهد برخی از محدودیت ها پابرجا بماند

ال، سویر از واشنگتن تایمز گزارش می دهد که “دادگاه تجدیدنظر فدرال استفاده از قرص سقط جنین را محدود می کند، اما تایید FDA را ممنوع نمی کند

و استیو ولدک در سایت “One First” Substack خود پستی با ،وان “پاداش 22: آشفتگی Mifepristone، ادامه. Fifth Circuit به نوعی بخشی از رای عمیقاً معیوب mifepristone قاضی Kacsmaryk را در یک حکم عمیقاً ناقص خود متوقف کرد، حکمی که دادگاه عالی را در موقعیت بسیار ناخوشایندی قرار می دهد.

شما می تو،د به حکم دیشب یک هیئت سه قاضی نیمه ت،یم شده دسترسی داشته باشید دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم در این لینک.

نوشته شده در 10:08 توسط هوارد باشمن




منبع: https://،wappealing.abovethelaw.com/2023/04/13/#202224