پانل مشاوره OSC برای تنظیم قوی تر پلتفرم های رمزنگاری – فین تک



23 ژوئیه 2023

گودمنز LLP

برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

موضوع اصلی پانل مشاور سرمایه گذار انتاریو (IAP) گزارش سالانه تاثیر فناوری بر سرمایه گذاران بود. IAP به طور خاص بر تأثیرات منفی فناوری پس از فروپاشی FTX، یک صرافی ارزهای دیجیتال تأکید کرد.

در گزارش خود، پانل مشاوره به کمیسیون اوراق بهادار انتاریو (OSC) نسبت به “قرار دادن هدف تقویت نوآوری پیش از دستور مرکزی حمایت از سرمایه گذاران” هشدار داد و خواستار رویکردی دو جانبه توسط تنظیم کننده شد. IAP خواستار تمرکز بیشتر بر آموزش مشارکت‌کنندگان بازار در مورد خطرات مرتبط با سرمایه‌گذاری کریپتو شد، همراه با مقررات نوآورانه و به موقع اوراق بهادار برای همگام شدن با این محیط سرمایه‌گذاری که به سرعت در حال تغییر است.

این پانل همچنین تقویت اخیر مدیران اوراق بهادار کانادا (CSA) در رویکرد نظارتی خود را برای پلتفرم‌های معاملاتی کریپتو در پی فروپاشی FTX تأیید کرد. این اقدامات شامل راهنمایی های جدید در مورد استیبل کوین ها و محدودیت های سرمایه گذار است. در یک بی،ه پس از اطلاع از اقدامات جدید CSA، رئیس CSA، Stan Magidson (همچنین رئیس و مدیر عامل کمیسیون اوراق بهادار آلبرتا) گفت: “ورش،تگی های اخیر که شامل چندین پلتفرم معاملاتی دارایی های رمزنگاری شده است، خطرات عظیم مربوط به تجارت دارایی های رمزنگاری شده را برجسته می کند، به ویژه زم، که در پلتفرم های ثبت نشده مستقر در خارج از کانادا انجام شود.”

باید دید که OSC چه اقدامات بیشتری را برای محافظت از سرمایه گذاران در رابطه با این بخش رو به رشد انجام خواهد داد، با این حال واضح است که همچنان فشار برای مقررات بیشتر در این زمینه وجود دارد و در عین حال به تقویت نوآوری های بیشتر ادامه می دهد.

در ابتدا در 13 ژوئن 2023 منتشر شد

محتوای این مقاله به منزله مشاوره حقوقی نیست و نباید به آن استناد کرد. باید در مورد شرایط خاص خود به دنبال مشاوره ویژه باشید.

مقالات پرطرفدار در مورد: فناوری از کانادا

آیا ،ب و کار من باید خط مشی ChatGPT داشته باشد؟

Siskinds LLP

بر اساس مقاله اخیر مجله تایم، «تقریبا 30 درصد از تقریباً 4500 متخصصی که مورد بررسی قرار گرفتند، گفتند که قبلاً از ChatGPT OpenAI یا یک برنامه هوش مصنوعی دیگر استفاده کرده اند.

مطالعه روندهای امنیت سایبری کانادا در سال 2023

Blake, C،els & Graydon LLP

بلیکز از راه اندازی چهارمین مطالعه سالانه روندهای امنیت سایبری کانادایی خود ،سند است. مطالعه ما به چهار بخش ت،یم شده است که هر بخش یک مؤلفه متفاوت از کانادا را بررسی می کند.

ربات‌های چت هوش مصنوعی و قانون فناوری

Bereskin & Parr LLP

ChatGPT و سایر ابزارهای هوش مصنوعی نوید بهبودهای گسترده در تحقیقات و کارایی را می دهند، اما برای اطمینان از صحت و محرمانه بودن و جلوگیری از مشکلات، باید با احتیاط قدم بردارید.

راهنمای امنیت سایبری برای سازمان های کوچک

Borden Ladner Gervais LLP

امنیت سایبری یک چالش مهم برای سازمان‌ها در هر نوع و اندازه، از جمله سازمان‌های کوچک با منابع محدود برای برنامه امنیت سایبری است.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1343008