ویژگی جدید اجتماعی Clearview از ChatGPT برای کمک به شرکت‌های حقوقی در «تقویت» انواع پست‌های رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کند.



Clearview Social، برنامه ای برای شرکت های حقوقی برای کمک به وکلای خود برای به اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی، یک ویژگی جدید به نام Social Shuffle را راه اندازی کرده است که توسط ChatGPT OpenAI ارائه می شود که به طور خودکار تغییراتی از پست های رسانه های اجتماعی یک شرکت را ایجاد می کند تا محتوایی را که وکلا پست می کنند را “آشکار” کند. .

ایده اصلی Clearview Social این است که به یک شرکت – به طور کلی بخش بازاریابی آن – اجازه دهد تا یک صف از محتوا برای وکلای شرکت ایجاد کند تا از طریق شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند.

موارد در صف از طریق ایمیل یا Slack برای وکلای شرکت ارسال می شود. اگر وکلا آنها را تأیید کنند، می توانند آنها را با یک کلیک به لینکدین، فیس بوک یا توییتر ارسال کنند.

با ویژگی جدید Social Shuffle، شرکت ها می توانند از هوش مصنوعی ChatGPT برای ایجاد تغییرات در یک پست استفاده کنند، به طوری که هر وکیلی پست ی،، را برای شبکه های مشابه ارسال نمی کند.

می‌گوید: «گاهی می‌توان فیدهای رسانه‌های اجتماعی را با پست‌های تکراری پر کرد، اما بازاریابان زمان یا منابع کافی برای ایجاد نسخه‌های متعدد از محتوایی که باید به اشتراک گذاشته شوند را ندارند.» کالین والش، مدیر کل Clearview Social. هوش مصنوعی می‌تواند تیتر و ،وان یک پست را اسکن کند تا پست‌های مشابه و در عین حال منحصربه‌فرد را به‌طور خودکار ایجاد کند که یک استعداد خلاقانه و بدون زحمت را به تلاش‌های بازاریابی می‌آورد.

در یک تظاهرات هفته گذشته، والش به من نشان داد که چگونه یک بازاریاب در یک شرکت حقوقی ممکن است از Social Shuffle استفاده کند. در Clearview Social، بازاریاب می تواند یک پست رسانه اجتماعی ایجاد کند یا از ChatGPT برای ایجاد یک پست استفاده کند.

پس از ایجاد پست، بازاریاب می‌تواند از Social Shuffle برای ایجاد یک تغییر استفاده کند، پیامی مشابه اما با کلمات متفاوت منتقل کند. بازاریاب می تواند این کار را یک یا چند بار انجام دهد.

پس از اینکه کاربر تعداد تغییرات مورد نظر را ایجاد کرد، کاربر روی ذخیره کلیک می‌کند و Clearview Social آنها را به صورت دوره‌ای بین وکلا توزیع می‌کند و پست‌های مختلف را به طور مساوی بین وکلا ت،یم می‌کند.

تصمیم گیری در مورد اشتراک گذاری پست به صورت عمومی به عهده وکلا است. با این حال، Clearview Social همچنین دارای یک ویژگی است که به موجب آن شرکای یک شرکت می توانند از بازاریابان شرکت بخواهند از طرف خود پست بگذارند.

Clearview Social همچنین دارای یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که بر اساس عملکرد پست تاریخی برای وکیل و شرکت، بهترین زمان برای ارسال پست را پیش‌بینی می‌کند.

Clearview Social در سال 2014 توسط آدریان دیتون، مشاور بازاریابی اجتماعی. در سال 2021، دیتون به Clearview Social فروخت ProfitSolv، شرکتی که محصولات فناوری قانونی مانند Rocket Matter، CosmoLex، Tabs3 و TimeSolv را در اختیار دارد.

در یک پست اخیر در مورد ادغام ChatGPT توسط Rocket Matter، اشاره کردم که ProfitSolv در حال برنامه ریزی برای انتشار یک سری از ادغام های هوش مصنوعی در سراسر خط تولید خود در سال آینده است. والش گفت که این دومین نسخه از سری انتشارات است.

مدت زیادی پس از راه اندازی Clearview Social در سال 2014، من پستی در انتقاد از آن نوشتم و آن را نه یک برنامه برای اشتراک گذاری، بلکه برای “شبه اشتراک گذاری” نامیدم.

بعداً، پس از صحبت با بنیانگذار دیتون و دیدن تظاهرات، من موقعیتم را نرم کرد، نوشت، “می توانم ببینم که می تواند مکمل مفیدی برای تعامل یک وکیل در رسانه های اجتماعی باشد.”


منبع: https://www.lawnext.com/2023/05/new-clearview-social-feature-uses-chatgpt-to-help-law-firms-shuffle-a-variety-of-social-media-posts.html