وکیل پایه یک دادگستری وکیل دادگستری موسسه حقوقی تهران وکیل


وکیل آماده مشاوره و ارائه خدمات حقوقی و قانونی به شما عزیزان به صورت حضوری و تلفنی و قبول وکالت در کلیه دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده می باشد. با توجه به تقاضای عموم بر معرفی بهترین وکیل در استان تهران، باید عرض شود به طور قطع نمی توان یک وکیل را در تمامی دعاوی بهترین وکیل تهران دانست. لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی تهران، بهترین وکیل کیفری تهران، بهترین وکیل خانواده تهران و بهترین وکیل ملکی تهران دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان تهران دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان تهران فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر تهران نیز مراجعه نمایید. در حال حاضر تعداد زیادی از قضات بازنشسته و اعضای هیئت علمی دانشگاههای سراسری که سابقه زیادی در ذمه وکالت دارند با تهران وکیل همکاری می نمایند.

در مراجعه به صورت حضوری، شما می توانید به راحتی و به صورت مستقیم با وکیل در تهران صحبت کنید. یکی از مهم ترین مزایای مراجعه حضوری این است که زمان محدودیت ندارد. یعنی هر چقدر که لازم باشد، برای بررسی ابعاد پرونده می توانید با وکیل در تهران مشورت داشته باشید. همچنین اصول اسناد و مدارک به صورت مستقیم به رویت وکیل می‌ سد و از این جهت احتمال اشتباه و خطا به شدت کاهش پیدا می‌ کند.

  • جدا از تمام دغدغه های اقتصادی گاهی اوقات لازم است که از خدمات مشاوره حقوقی تلفنی توسط وکیل در تهران بهره گرفت و مشکلات فکری خود را با او در میان بگذارید و مشکل خود را حل کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلاق از طرف زن ویدیوی زیر را مشاهده کنید.
  • علاوه بر این برخی از افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند، اعتقاد دارند که پرونده های خود را به وکیل تهران بسپارند تا شانس خود را برای پیروزی در پرونده افزایش دهند.
  • انتخاب بهترین وکیل متناسب با شرایط در شهر تهران ساده‌تر است.
  • وکیل پایه یک دادگستری باید در اموری که به وی سپرده می‌شود.

البته باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که حتی انتخاب بهترین وکلا نیز تضمینی بر موفقیت صد در صد شما در پرونده نیست. بلکه انتخاب وکیل متخصص و حرفه ای متناسب با موضوع پرونده می تواند این اطمینان را به شما بدهد که وکیل انتخابی از بهترین راه ها برای کسب بهترین نتیجه ممکن برای شما استفاده می کند. وکیل نادعلی متخصص در دعاوی و پرونده های امور خانواده، حقوقی، کیفری و ملکی است و بیش از ۳۰۰ پرونده خانواده، حقوقی و کیفری را در مراجع قضایی و اداری و .. مهرداد نادعلی وکیل پایه یک دادگستری و رتبه ۳ کارشناسی ارشد حقوق است. ایشان ۱۵ سال سابقه وکالت دارند و ۷ سال سابقه مدیریت حقوقی.

وکلای برتر تهران

در بسیاری امور حقوقی مثل شکایت از فرد یا سازمان، احکام حقوقی، عقد قراردادها و دفاع از خود حضور یک وکیل به تسریع روند امور کمک بسیاری می‌کند. این روزها حضور یک وکیل در زندگی هر شهروند ضروری است و بهتر است ما بین آشنایان خود تحقیق کنیم تا به شماره وکیل در تهران دسترسی داشته باشیم. آگاهی به مسائل قضایی و علم به اینکه قانون مدنی در هر بخش از فعالیت‌های اجتماعی چطور وضع شده به ما کمک می‌کند کمتر دچار خطا شده و وارد سیکل معیوب پرونده‌های قضایی نشویم. داشتن شماره وکیل در تهران به ما کمک می‌کند هنگام مواجهه با مسائل گوناگون حقوقی و همین طور بروز اختلافات مدنی از انجام اعمال کورکورانه پرهیز کنیم. این دوره کارآموزی 18 ماه است، بعد از طی شدن این دوران آزمون دیگر با عنوان اختبار هم به صورت شفاهی و هم به صورت کتبی برگزار می شود. در صورتی که وکیلی موفق به قبولی در هر دو آزمون گردد باید در مراسم تحلیف شرکت کند، در این مراسم بعد از سوگند، شخص می تواند به عنوان وکیل پایه یک دادگستری فعالیت خود را شروع کند.

دعاوی مربوط به قراردادهای خاص و در چارچوب ماده 10 قانون مدنی

املاک ممکن است دارای کاربری مسکونی، تجاری، اداری، باغ و … باشند. هر چه که به سمت شهرهای بزرگ می رویم چالش با شهرداری بغرنج تر می شود. دلیل این امر افزایش قیمت زمین است که ارزش املاک را فوق العاده بالا می برد. مشکلات و دعاوی با شهرداری اگر املاک دارای کاربری تجاری و مسکونی نباشند سخت تر و پیچیده تر می شود. به عنوان نمونه، یکی از موکلانم به نام سارا که قصد جدا شدن از همسرش رو داشت. بعد از این که روند قانونی نحوه جدا شدن را بهش گفتم.، یک اضطراب خاصی درصورت موکلم مشاهده کردم.

مرد باید برای گرفتن رای طلاق از طرف دادگاه، تمام حقوق مالی زن را تعیین و تکلیف کند. دادخواست طلاق از طرف یکی از زوجین داده می‌شود اما اگر طلاق توافقی باشد طلاق توسط هردو طرف در دادگاه درخواست داده می‌شود. اگر طلاق از طرف زن باشد، زن می‌تواند با تنظیم دادخواست و ارائه آن به دادگاه برای طلاق اقدام کند. از آنجایی که طلاق از طرف زن سخت تر است و زمان بیشتری طول می کشد داشتن یک وکیل خوب به تسریع پروسه ی حقوقی و راحت تر شدن پروسه ی طلاق کمک شایانی می کند.