وکیل پایه یک دادگستری ” بهترین وکیل تهران ” بنیان دادحامی


وی بعد از فعالیت مستمر و داشتن کارنامه کاری خوب توانسته به عنوان بهترین وکیل در تهران شناخته شود. جناب یاسر بابایی متین وکیل پایه یک دادگستری، عضو کانون وکلای دادگستری شهر تهران و دارای بیش از 11 سال سابقه ی وکالت و ده ها پرونده حقوقی و کیفری موفق هستند. ایشان همچنین دارای کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علامه طباطبایی هستند. امروزه بسیاری از افرادی که در مسائل حقوقی خود دچار مشکل می شوند، به دنبال یافتن بهترین وکیل دعاوی هستند. این مسئله در شهر تهران به دلیل فعالیت تعداد زیادی از وکلای پایه یک دادگستری از اهمیت بالاتری برخوردار است و باید در این زمینه توجه و دقت بیشتری به خرج داده شود. انتخاب یک وکیل خوب در تهران می تواند به شما در جلوگیری از هدر رفتن وقت، انرژی و سرمایه تان کمک کند.

  • داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید.
  • حق الوکاله ها می تواند بر اساس تعرفه هایی که طبق قانون وضع شده از موکل طلب شود.
  • ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد.
  • در ادامه به معرفی وکیل خوب در تهران می پردازم .ویژگی های یک وکیل خوب در تهران به صورت خلاصه این گونه است.

حتما باید از قبل از ایشان بپرسیم که اصلا اجازه‌ی تماس تلفنی را داریم یا نه و اگر بله در چه زمان‌هایی می‌توانیم با وکیل انتخابی‌مان تماس بگیریم. داشتن شماره وکیل در تهران به شما کمک می‌کند وقتی قرار است قراردادی را عقد کنید با برقراری تماس از بندهای مختلف قرارداد و اصطلاحات مبهم حقوقی آن آگاه شوید و بفهمید با امضا پایین هر برگه‌ای متعهد به انجام چه تعهداتی می‌شوید. وکیل پایه یک دادگستری و دارای دکترای حرفه ای مدیریت عالی کسب و کار در حقوق بین الملل و همچنین کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی هستند. مرد حتی اگر به زن حق طلاق داده باشد نیز می‌تواند به دادگاه مراجعه کند و درخواست طلاق دهد.

دکتر عباس کریمی | بهترین وکیل حقوقی در تهران

برای راهنمایی و آشنایی شما با حق و حقوق خود می توانید اگر سر درگم هستید و در مورد پرونده اطلاعات دقیقی ندارید با وکلای با سابقه مشورت نمایید. بهترین راه گرفتن مشورت از وکلای معتبر و حرفه ای برقراری تماس یا استفاده از تکنولوژی روز و ارتباط آنلاین می باشد. پس داشتن یک وکیل پایه یک دادگستری در تهران به معنی این نیست که هر زمان که بخواهیم می‌توانیم با ایشان تماس گرفته و سوالات خود را بپرسیم.

ویژگی بهترین وکیل زن در تهران

با این همه، یک وکیل به تنهایی می تواند با بهره گیری از هوش بالا، توان فنی و تخصصی، تعهد، جدیت و شجاعت بر تمامی مشکلات فائق آید و شخصیت واقعی یک وکیل دادگستری را به نمایش بگذارد. وکیل فی‌الواقع نماینده‌ی قانونی شخص اعم از حقیقی یا حقوقی می‌باشد، که به موجب عقد وکالت مامور به انجام کار‌های حقوقی آن‌هاست. از ابتدای شروع رسیدگی به پرونده شما تن انتهای مراحل اجرا از پشتیبانی وکیل متخصص بهره مند شوید. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه.

رازهای تجاری

ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تاکنون در مجلات معتبر ایران، 8 مقاله از حسین آبادی چاپ شده است.