وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100


چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.

  • همچون پزشک متخصصی که بهترین عملکرد خود را در حیطه تخصص شخصی خود دارد، وکلای متخصص نیز می‌توانند به بهترین شکل در گرایش فوق‌ لیسانس یا دکترای خود عمل کنند.
  • انتخاب بهترین وکیل ایران اگرچه نمادین به نظر می‌رسد، ولی می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای مراجعان باشد.
  • می توانید به كانون وكلای دادگستری مراجعه كنید و در مورد سابقه وكیلی كه قصد انتخاب آن را دارید مطلع شوید.
  • احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید.
  • حق ‌الوکاله وکیل رایگان را چه کسی پرداخت می‌ کند؟ در صورت موفقیت موکل در دعوی، دادگاه حق الوکاله وکیل رایگان را از طرف دیگر دعوی اخذ می کند و اگر رأی دادگاه به ضرر وی صادر شود، حق الوکاله بهترین وکیل را پرداخت نخواهد کرد.

بیشترین و کمترین حق وکالتی که شنیدید یک وکیل گرفته است چقدر بوده است ؟آیا همه وکیل ها پولدار هستند؟ آیا میزان حق الوکاله دریافتی وکلا با میزان فعالیتشان متناسب است؟ برای ما کامنت بگذارید.. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.

وب سایت های وکلا

از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند.

وب سایت ما چگونه کار میکند

بله شما می تونید پرونده وکالت خود را به وکلای دادسو بسپارید و بدون حضور در ایران مراحل را پیش ببرید. برای کسب راهنمایی بیش‌تر لطفا با کارشناسان حقوقی دادسو در ارتباط باشید. من ساکن لودوک کانادا هستم و به صورت جدی نیاز به وکیل در ایران دارم. اعضای تحریریه در جهت افزایش آگاهی و اطلاعات کاربران سایت، همه روزه مقالات کاربردی در حوزه فعالیت‌های دادسو منتشر و بروز رسانی می نمایند. لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت.

وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد . بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید . هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد . ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است.

ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای، نظرات مراجعه‌کنندگان به هر وکیل در پروفایل اختصاصی او ثبت می‌شود و به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت از این موضوع اطلاع حاصل کنید. علاوه بر آن کلیه مدارک قانونی فعالیت فرد به عنوان وکیل از طرف سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بررسی می‌شود.