وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100


فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است. سایر فعالیت های ایشان شامل تنظیم قرارداد حرفه ای، تنظیم دادخواست و لایحه دفاعیه، ارائه مشاوره به تمام ایران می باشد. همچنین مدیر عامل موسسه حقوقی عدل آفرینان یاس، مدرس و مولف کتاب آیین دادرسی مدنی و داور رسمی کانون وکلای دادگستری استان فارس از سوابق کاری آقای خلیفه می باشد. آقای کریمیان وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان هستند. ایشان متخصص در دعاوی کیفری، خانواده، حقوقی، ملکی، تجاری و … هستند. برای پیشبرد بهتر پرونده های کیفری می توانید از تجارب و دانش آقای کریمیان کمک بگیرید.

آقای دکتر احمد قنبرپور وکیل پایه یک دادگستری و دارای بیش از 20 سال سابقه در حرفه وکالت هستند. ایشان مدرک دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی را از دانشگاه تهران به دست آورده اند و مسلط به زبان انگلیسی هستند. از سوابق درخشان آقای دکتر قنبرپور می توانیم به مشاوره حقوقی به نهادها و شرکت های معتبر عمومی و خصوصی مانند شرکت نورترن تراست، شرکت نفتی توتال فرانسه، دی وان میلانو، موگلر، گروه صنعتی گلرنگ، تیری موگلر و … اشاره کنیم که عهده دار بوده اند. قطعا هزینه درخواستی وکیل برای مشاوره حقوقی یا وکالت یک فاکتور بسیار مهم در انتخاب وکیل به شمار می‌رود. اما حق طبیعی شماست که با مشاهده و مقایسه تعرفه درخواستی وکلای مختلف، گزینه مد نظر خود را انتخاب کنید. بدیهی است که عواملی مانند تخصص و تجربه وکیل در میزان دستمزد دریافتی موثر هستند.

  • د چرا که امکان دارد از جهت ارتباطی نتوانند به راحتی مردها ارتباط بزنند ولکن عوامل ذیل در میزان درآمد وکیل موثر است ….
  • توانایی توضیح موارد قانونی برای افراد غیر متخصص به صورت خوب و واضح.
  • اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست.
  • از طرف دیگر به مدت 20 سال عضو هیئت علمی دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند.

یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران که به صورت حرفه ای کار وکالت را انجام می دهد هیچ وقت برای اینکه هزینه بیشتری از موکل بگیرد موضوع را بزرگنمایی نمی کند و آنچه را که واقعیت دارد با موکل در میان می گذارد. یک وکیل پایه یک دادگستری در ایران تحصیلات دانشگاهی را در رشته حقوق به پایان رسانده و با قبول در آزمون وکالت توانسته پروانه وکالت را اخذ کند. افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای مسائلی همچون طلاق و حضانت فرزند نیاز به وکیل در ایران دارند تا از آنها در دادگاه خانواده دفاع کند. افراد خارج نشین می توانند با حضور در کنسولگری یا سفارت خانه ها به افرادی که در داخل کشور ایران هستند وکالت دهند و بر اساس آن وکالت نیز، وکیل کارهای قضایی و حقوقی موکل خود را پیگیری و رسیدگی خواهد کرد. دقت داشته باشید که وکالت اصولا با تنظیم سند رسمی و غیر رسمی برای بستن قرارداد عقد وکالت همراه است.

برای چه اموری باید به وکیل وکالت دهیم؟

مهارت خوب در سخنوری و نوشتن جهت تنظیم متن دفاعیه و قرائت آن در دادگاه. حقیقتا نمی توان درآمد ثابتی برای کارآموزان وکالت ،تعیین کرد و لکن درآمد کارآموزان وکالت بستگی به عوامل مختلفی از جمله …. به طور کلی تهدید دیگران و ترساندن آن ها از انجام کاری و یا ترک کاری جرم محسوب شده و مجازات آن شلاق تا 74 ضربه و یا زندان از 2 ماه تا دو سال است. از دیگر پرونده هایی که توسط ایشان پیگیری شده است، وکالت پرونده آقای میرحسین موسوی، سعید لیلاز، کامبیز نوروزی، محمد عطریانفر و شاپور کاظمی بوده که ایشان برعهده داشتند.

واقعیت امر آن است که روز وکیل مدافع، صرفاً مربوط به وکلای دادگستری و کسانی که امر مهم و خطیر دفاع از مردم را در محاکم و مراجع اداری به عهده خواهند گرفت، نبوده؛ بلکه این روز مربوط به کل جامعه است. برای تقسیم ارث نیاز به وکیل در ایران داشتم که به خاطر مشکلات کاری امکان مراجعه به کشور برایم وجود نداشت. یکی از وکلای ایران وکیل در زمان کوتاهی کار تقسیم ارث را انحام داد. تیم دادسو، مجموعه‌ای متشکل از وکلای پایه یک و کارشناسان حقوقی است که به ایرانیان داخل و خارج از کشور خدمات وکالتی و‌ حقوقی ارائه می‌کند. شما می‌تواند برای امور مربوط به انحصار وراثت، طلاق توافقی و یک‌طرفه، مهریه، کارهای بانکی، دانشگاهی، اداری خود به وکیل وکالت دهید.

تشکیل پرونده مالیاتی و اخذ کد اقتصادی

همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد. وکیل در توکیل وکیلی است که از طرف موکل، اجازه ی انتخاب وکیل دیگری را برای موکل داشته باشد. وقتی بهترین وکیل حق توکیل داشته باشد، یعنی می تواند برای موکل خود در انجام موضوع قرارداد به شخص دیگری وکالت بدهد و شخص دیگری از سوی او وکیل باشد تا بتواند به انجام امور مورد نظر بپردازد. حال شما در خارج از کشور قرار دارید و از شما شکایت می شود اگر موضوع را بی اهمیت بگیرید احتمالا حکمی بر علیه شما صادر شود که بعد برایتان مشکل ساز شود. اگر متوجه چنین موضوعی شدید اولین کاری که انجام می دهید به فکر گرفتن یک وکیل در ایران باشید. اگر در پرونده خود اعم از دعاوی ملکی، خانواده ، کیفری ، الزام به تنظیم سند رسمی ، اثبات مالکیت، افراز و تقسیم به مشکل برخورده اید میتوانید از وکلای مجرب و متخصص گروه وکلای حکمت راهنمایی و مشاوره بگیرید.

شما می‌توانید با مراجعه به سامانه میخک ( سامانه یکپارچه خدمات کنسولی) و ثبت نام در آن، در قسمت نوع وکالتنامه، تنظیم وکالتنامه اقامه‌ی دعوا را انتخاب نمایید، بعد از انتخاب و هماهنگی با به یکی از وکلای سایت، نام ایشان را در وکالتنامه قید نمایید و گزینه ارسال الکترونیکی را تیک بزنید. سپس بایستی جهت تایید و مهر وکالتنامه تنظیمی با در دست داشتن پاسپورت و یا شناسنامه عکسدار و کارت ملی ایرانی خود به نمایندگی تعیین شده در سامانه میخک مراجعه نمایید. در این صورت هیچ نسخه ی فیزیکی به شما تحویل نمی‌گردد و اصل وکالتنامه با مهر و امضای نمایندگی به اداره تایید اسناد وزارت امور خارجه ایران ارسال می‌گردد و وکیل منتخب با مراجعه به واحد مربوطه در ایران با دریافت اصل وکالت نامه، شکایت مقتضی را در جهت احقاق حق شما انجام دهند. شخصی را می توان به عنوان بهترین وکیل تهران در امور حقوقی نام برد که برای انجام امور پرونده و رسیدن موکل خود به خواسته قانونی با صداقت و حسن نیت وقت لازم را جهت پیگیری امور پرونده اختصاص داده و برای پیشرفته کار حقوقی انرژی لازم و تمام توان موجود را به کار بگیرد.

وکیل در پیروزی

پس از آن رعایت نکات امانتداری در پرونده، صداقت در انجام کار،‌ شهرت و حسن خلق در جامعه حقوقی و در نهایت تخصص حرفه‌ای، همدلی و تجربه فوق‌العاده در پیشبرد روند حقوقی دادگاه می‌تواند تضمین‌کننده بسیار خوبی بر عملکرد وکیل و گرفتن نتیجه مورد نظر داشته باشد. مؤسسه حقوقی بین‌المللی سفیران مجموعه‌ای فوق‌العاده و متشکل از برترین وکلا و زبده‌ترین متخصصان و کارشناسان حقوق در کلیه زمینه‌های حقوق اسلامی و حقوق بین‌الملل است. این مؤسسه توانسته است، با گردآوری بهترین‌ها در امور حقوقی، مکانی امن و پر از آرامش برای مراجعه‌کنندگان ایجاد کند.

وکلای پایه یک دادگستری هیچ‌گونه محدودیتی در پذیرش وکالت اشخاص اعم از حقیقی یا حقوقی نخواهند داشت. موارد فوق، که در آنها جنبه های اخلاقی به جنبه قانونی محض غلبه دارد، از نظر مصداقی بر آنچه در مرامنامه های اخلاق حرفه ای وکالت در کشورهای اروپایی و آمریکایی پیش بینی شده، قابل انطباق است. ولی چون مرامنامه های اخلاق حرفه ای کشورهایی که به آنها اشاره شد، بعلت نداشتن مبنای قانونی، منشاء آثار حقوقی نیستند، دادگاه ها در انطباق تخلفات وکلا از این مرامنامه ها در دعاوی مسئولیت مدنی علیه وکلا، با تكلف، عمل می نمایند. آقای جلیل مالکی وکیل پایه یک دادگستری، رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز و استاد دانشگاه می باشند.