وکیل در ایران +حل مشکلات حقوقی از 0 تا 100-وکیل اکبریان


علاوه بر آن، می‌توان به شخصی از خانواده یا دوستان خود نیز حق وکالت معین و قانونی داد تا در صورت نیاز، به جای فرد به دنبال کارهای حقوقی او باشد. با تمامی این‌ مسائل باید به این نکته توجه کرد که وکیل فرد در چنین شرایطی ملزم به داشتن مدرک تحصیلی، سابقه حقوقی یا هیچ نوع مجوزی نیست و می‌تواند فقط یک فرد عادی در جامعه باشد. در صورت تمایل به دریافت مشاوره حقوقی با وکیل پایه یک دادگستری و جهت هماهنگی و رزرو وقت مشاوره کلیک کنید.

ولی حقیقت این است مفاهیم قانون دارای پیچیدگی های بسیار زیادی می باشند . با رشد جمعیت و پیشرفت تکنولوژی، قوانین نیز متقابلا پیچیده تر می شوند. همین موضوع نیز باعث شده است تا نقش وکیل در ایران بسیار پر رنگ باشد و نتوان اهمیت کاری انان را انکار کرد. سلام، من در مجله برترین وکیل سعی در معرفی وکلای متخصص ایرانی و توضیح مسائل حقوقی دارم.

  • حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است.
  • نکته آخر وکیل خوب اصلا ربطی به اینکه از کدام دانشگاه فارغ التحصیل شده نداره بلکه وکیل خوب کسیه که همواره مطالعه می‌کنه تا قوانین رو فراموش نکنه.
  • می‌توانید از طریق واتس‌آپ که در صفحات مختلف وجود دارد با کارشناسان حقوقی دادسو ارتباط گرفته و مشاوره حقوقی رایگان دریافت کنید.
  • یکی از دغدغه های مردم در هنگام مواجه شدن با مشکلات حقوقی در حوزه های مختلف، پیدا کردن بهترین وکیل می باشد.
  • عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد.

برای اطلاع از نحوه دریافت مشاوره از وکلای معرفی شده در این سایت، با شماره تلفن وکیل تماس بگیرید. اکثر وکلا برای مشاوره حقوقی و ارایه دانش خود هزینه مشاوره دریافت می‌کنند و اگر وکیلی مشاوره را بصورت رایگان انجام میدهد این تصمیم و سلیقه آن وکیل محترم هست. از شما، بابت اینکه تجربه شخصیتان از کار حقوقی به وکلای معرفی شده در این لیست را با ما در میان گذاشتید، بسیار ممنون هستیم و امیدواریم در انتخاب وکیل خوب برای دیگر کاربران مفید باشد.

وکلای پایه یک

دقیقاً همین جا است که تخصص یک وکیل به شکلی تأثیرگذار به کار می‌آید. نکته مهم دیگر در مورد تخصص وکلا و انتخاب بهترین وکیل ایران برای هر موضوع جداگانه‌ای آن است که وکلا در مقاطع علمی بالاتر دارای گرایش‌های مختلفی هستند. بسیار شنیده‌ایم که افراد از وکلا در شاخه‌های مختلف استفاده کرده‌اند. وقتی دچار مشکلی حقوقی می‌شویم، اکثراً نمی‌دانیم به کدام متخصص حقوقی در زمینه مورد نظر مراجعه کنیم و در عین حال، سعی می‌کنیم به دنبال بهترین وکیل ایران نیز باشیم. احتمالاً با اصطلاحات وکلای دادگستری، وکلای اداره کار، مشاوران حقوقی، قضایی، وکلای تسخیری و از این دست عناوین روبه‌رو شده‌اید.

بهترین وکیل ایران

آقای دکتر علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز و عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی ایران بوده اند. ایشان وکالت پرونده سید محمد خاتمی پنجمین رئیس جمهور ایران و وکیل رضا مصطفوی طباطبایی در پرونده دکل نفتی و وکالت دعاوی تعدادی از خانواده های جانباختگان هواپیمای اوکراینی را بر عهده داشته اند. دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد. مواضع و عملکرد دکتر روحانی، علیرغم وابستگی تشکلی، ایشان را فردی متعادل و اهل گفتمان نشان می‌دهد و به نظر می‌رسد عضویت ایشان در هیئت مدیره و حتی هیئت رئیسه کانون مرکز می‌تواند به توازن و تعادل هر چه بیشتر آن کمک کند.

۷ وکیل مشهور با پرونده‌های جنجالی در ایران

خدمات ما صرفاً به صورت مشاوره حقوقی می‌باشد و هیچ گونه خدماتی در زمینه کاریابی ارائه نمی‌دهیم. بهترین وکیل کسی است که حقیقت پرونده را بعد از مطالعه ی کامل ادله و اسناد پرونده به موکل بگوید و بی جهت آرزو واهی به موکل ندهد برای این که وکیل پرونده شود. سنگ بنای هر دعوایی تنظیم دادخواست است بهترین وکیل زوجه ایران یا بهترین وکیل زوج بایست در لایحه نویسی و شرح کامل ما وقع مهارت لازم و کافی را داشته باشد. برعکس آنچه در فیلم‌ها می‌بینید، اغلب وکلا بیشتر از آن‌که مشغول بحث‌های شفاهی باشند، در حال مکاتبه و نوشتن هستند. وکلا باید بتوانند به‌طور مؤثری، اسناد و شواهد قانونی را مستند‌سازی کنند؛ به همین دلیل، اگر شما می‌خواهید یک وکیل موفق و خوب شوید، بر تقویت مهارت‌های نوشتاری خود تمرکز زیاد کنید. یکی از ارزشمندترین ویژگی‌هایی که در همه وکلای موفق مشترک است، توانایی و تمایل به گوش دادن است.

برای اعطای وکالت و مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در تهران، با ما در تماس و ارتباط باشید. حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. تنها دو راه برای وکالت دادن ایرانیان خارج از کشور، به وکیل در ایران وجود دارد.

دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل خانواده بسیار متفاوت از دانش حقوقی موردنیاز برای وکیل کیفری است؛ به همین دلیل اغلب وکلای موفق، کسانی هستند که در یک حوزه خاص، تخصص و دانش زیادی کسب می‌کنند و حوزه فعالیت خود را می‌شناسند. وکلای استخدامی و کار به‌طور گسترده روابط بین شرکت‌ها، کارفرمایان و کارکنان را اداره می‌کنند. آن‌ها به مسائل مربوط به تبعیض در محل کار، آزار و اذیت، مقررات دستمزد و حقوق، مزایا و امنیت بازنشستگی می‌پردازند. اگر شرکت یا سازمانی با کارمندان خود مشکلی داشته باشد یا بالعکس، وکیل امور اداری می‌تواند در مورد مسائل حقوقی ناشی از قراردادهای کار یا روابط کاری مختلف به آن‌ها مشاوره دهد و مشکل را برطرف کند. همچنین اگر وکیل برای پیگیری پرونده مجبور به رفت و آمد به شهر دیگری باشد، هزینه ی سفر و اقامت وی نیز بر عهده ی موکل می ‌باشد.