وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت


در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران آمده‌ است که در همه دادگاه‌ ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود. در زمان صفویان نایب السلطنه را وکیل میگفتند و عنوان وکیل الرعایا هم از همین‌ جا امده است. میتوان به منظور اطمینان شخص در برخی موارد و پرونده‌ های حساس، برای وکیل انتخابی حد و مرز مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد. همانطور که به ان اشاره شد برای دادن وکالت به وکیل در پرونده های حقوقی و کیفری و برقراری ارتباط با شماره واتساپ وکیل در ایران پیشنهاد می شود گروه وکلای دیوان سالار را انتخاب کنید. عضویت در کمیسیون آموزش و داوری کانون وکلای دادگستری مرکز، عضویت در انجمن ایرانی حقوق بین الملل کیفری از دیگر سوابق کاری آقای قنبرپور است. همچنین ایشان عضو پیوسته انجمن ایرانی حقوق و جزا، حقوق شناسی ایران، عضو در نهاد شورایاری شهر تهران و عضو در کمیسیون حقوق شهروندی شورای شهر تهران بوده اند.

  • وقتی دچار مشکلی حقوقی می‌شویم، اکثراً نمی‌دانیم به کدام متخصص حقوقی در زمینه مورد نظر مراجعه کنیم و در عین حال، سعی می‌کنیم به دنبال بهترین وکیل ایران نیز باشیم.
  • همانطور که به ان اشاره شد برای دادن وکالت به وکیل در پرونده های حقوقی و کیفری و برقراری ارتباط با شماره واتساپ وکیل در ایران پیشنهاد می شود گروه وکلای دیوان سالار را انتخاب کنید.
  • وکیل کیفری به قوانین کیفری مانند قانون آیین دادرسی کیفری، قانون مجازات اسلامی و غیره آشنا است.
  • این وبسایت افتخار این را دارد که تا کنون افراد زیادی که به دنبال وکیل بودند توانسته اند از طریق این سایت با وکلای متخصص مشکل حقوقی خود را حل نمایند.
  • تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد.

تاریخ سفته ها هم خالی بود و اون شخص یه تاریخ بعد از دریافت پول را توی سفته وارد کرده است. قاضی دادگاه هیچکدام از فیش های واریزی مارو قبول نکرد و متاسفانه حکم جلب هر دو برادر منو صادر کرده است. حالا میخواستم بدونم آیا ما میتونیم پرونده رو به دیوان عالی کشور ببریم؟ در اینباره ما رو راهنمایی کنید ممنون میشویم. یه سوال از شما وکلای محترم تهران بزرگ داشتم، پدر من از یک نفر شکایت کرده ولی موقتا نمیخواهد دادگاه به شکایت رسیدگی کند، الان باید چکار کنیم؟ نه اینکه کلا بخواهد شکایت اش را پس بگیرد فقط در حال حاضر نمیخواهد دادگاه به این پرونده رسیدگی کنه. جهت مشاوره حقوقی با وکیل پایتخت و رزرو مشاوره حضوری به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید. امیدوارم توانسته باشیم شما را در انتخاب بهترین وکیل در تهران یاری کنیم.

اهمیت عقد قرارداد با وکیل

برای اینکه شخصی به عنوان بهترین وکیل تهران در دعاوی حقوقی شناخته شود ابتدایی ترین موضوعی که باید جزو ویژگی‌های این وکیل باشد این است که دانش کافی برای فهم مسائل حقوقی و اطلاع کافی از قوانین و مقررات گذشته و مصوبه های جدید مراجع تصویب قانون داشته باشد. کلیه وکلای دارای پروانه وکالت پایه یک دادگستری قادر هستند که از حقوق موکلین خود در مجامع حقوقی و قضایی دفاع کنند. علاوه بر آن، وکلای پایه دو دادگستری از اختیارات کمتری در محاکم حقوقی برخوردار هستند. پرونده‌های مورد دفاعیه آنان نباید از مبلغ مشخصی بالاتر رود یا در پرونده‌های حقوقی غیرمالی همچون اختلافات بر سر اثبات و نفی اصل و نسب، اختلافات نکاح و طلاق و غیره می‌توانند شرکت کنند. نکته حائز اهمیت آن است که اغلب وکیل‌های پایه دو شامل مشاوران حقوقی و وکلای قوه قضاییه می‌شوند. اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.

دریافت غرامت فوت (دیه کامل)

از سوابق کاری ایشان می توان به مواردی همچون استادیار و دانشیار دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی، ریاست دروس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی تهران، نماینده تام الااختیار دانشکده در شورای کتاب شهید بهشتی تهران بوده اند. تمامی افراد متخصص و وکلای پایه یک دادگستری می توانند در صورت تمایل به همکاری با آسایش گستران از طریق فرم زیر نسبت به اشتغال در دپارتمان مرتبط با تخصص خود، اقدام نمایند. مشاوران حقوقی بعد شنیدن تمام جزئیات مربوط به پرونده تان، شماره وکیل پایه یک دادگستری را در اختیارتان میگذارند و دیگر قادر خواهید بود با خیالی آسوده امور خود را انجام دهید. تمامیه وکلای این موسسه به صورت تخصصی در پرونده های حقوقی فعالیت میکنند و همین موضوع باعث شده که بیشتر موکلان از وکلای موسسه آسایش گستران راضی باشند.

انتخاب بهترین وکیل ایران اگرچه نمادین به نظر می‌رسد، ولی می‌تواند انگیزه بسیار خوبی برای مراجعان باشد. بدین ترتیب، آنان می‌توانند با بررسی بهتر و دقیق‌تری از شرایط وکلای مورد نظرشان، اقدام به انتخاب یکی از آنان کنند و پرونده حقوقی خود را به او بسپارند. داشتن آگاهی از معیارها و تخصص‌های هر وکیل و اینکه کدام کارشناس وکالت قادر به دفاع از موکلان خود در محضر دادگاه است، مهم‌ترین قدم در این حیطه به شمار می‌رود. معمولا در وهله اول باید به سراغ وکلای دادگستری بروید که می‌توان آن‌ها را به پزشکان عمومی تشبیه کرد. اما اگر به هر دلیل نیاز به مشاوره تخصصی داشته باشید، باید به سراغ وکلای خبره در همان حوزه مد نظر خود بروید. به عنوان مثال درباره مشکلات کسب‌وکار باید وکیل مسلط به قانون کار و همچنین در زمینه مشکلات خانوادگی به وکیل خانواده مراجعه کنید.