وکیل در ایران ، صفر تا صد امور حقوقی و کیفری، تقسیم ترکه ، انحصار وراثت


این مؤسسه نه تنها در حوزه داخلی مشغول به فعالیت است، بلکه خدمات ارزشمندی در خصوص مشاوره‌های مهاجرت به متقاضیان ارائه می‌دهد و آن‌ها را از سردرگمی و بی‌اطلاعی می‌رهاند. احساس امنیت در بیان موضوعات پروندهدانش‌آموختگان وکالت قضایی، در رشته حقوق و در دانشگاه‌های معتبر مورد پذیرش سازمان علوم تحصیل کرده‌اند. آنان پس از فارغ‌التحصیلی و گرفتن پروانه وکالت، صلاحیت دفاع از مراجعه‌کنندگان را در برابر مراجع قضایی دارند و وکالت آنان را برعهده می‌گیرند. بهترین وکلای ایران نیز به همین طریق موفق به گرفتن مدارک معتبر شده‌اند و تحصیلات حقوقی خود را به اتمام رسانده‌اند.

  • اگر شخصی تحصیل کرده رشته حقوق باشد ولی پروانه وکالت نداشته باشد و بخواهد به صورت اتفاقی برای حل مشکلاتی که بستگان نزدیک او در مراجع قضایی دارند، با طی مراحل قانونی و پرداخت هزینه مربوط می‌تواند به این امر اقدام کند.
  • برای تقسیم ارث نیاز به وکیل در ایران داشتم که به خاطر مشکلات کاری امکان مراجعه به کشور برایم وجود نداشت.
  • این همان مفهوم جدید از پیروزی است که وکیل خانواده یا همان وکیل طلاق برای شما تعریف می کند.
  • در مقابل، کارشناسان قضایی پس از اتمام دوره کوتاه کارآموزی خود، اقدام به دریافت پروانه وکالت پایه دو می‌کنند.
  • دکتر کارن روحانی، وکیل پایه یک دادگستری تهران و عضو اصلی و نائب رئیس هیئت مدیره وکلای دادگستری مرکز و استادیار حقوق بین‌الملل می‌باشد.

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای مجرب و با سابقه، در زمینه های مختلف از جمله وکیل حقوقی، وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل طلاق و … گروه وکلای دیوان سالار این کار را برای شما انجام خواهند داد و به صورت تخصصی موضوع ملکی شما را بررسی خواهند کرد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بتواند بهترین راه حل را برای حل مسئله حقوقی پیدا کند.

خدمات سئو وب سایت های حقوقی

حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری، عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی به مدت 20 سال و قاضی بازنشسته دادگستری می‌باشد. ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود. ایشان دارای مدرک کارشناسی حقوق قضایی و کارشناسی حقوق خصوصی از دانشگاه تهران، همچنین از دانشگاه مونتسکیو فرانسه دکترای حقوق خصوصی را دریافت کرده است. میترا ضرابی وکیل پایه یک دادگستری و یکی از مدرسین خوب در زمینه حقوق مدنی و یک وکیل خوب زن است. عضو هیات علمی گروه حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند و استاد حقوق مدنی است.

آیا می توان وکیل و مشاوره آنلاین برای خود انتخاب کرد؟

علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

علاوه بر مورد تخصص، تجربه وکلا در امور محوله و میزان موفقیت آنان در پرونده‌های حقوقیشان بسیار مهم است. اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت. حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است.  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند.