وکلای مهاجرت ایران تیم وکیل مهاجرت در۱۷ کشور جهان


ایشان مدرک لیسانس خود را از دانشگاه تهران دریافت نمودند و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی را از دانشگاه پاریس دریافت کرده اند و در نهایت با مطالعه تطبیقی در حقوق فرانسه، آمریکا و انگلیس موفق به دریافت دکتری حقوق در زمینه حقوق تجارت شدند. در سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای، نظرات مراجعه‌کنندگان به هر وکیل در پروفایل اختصاصی او ثبت می‌شود و به این ترتیب می‌توانید خیلی راحت از این موضوع اطلاع حاصل کنید. علاوه بر آن کلیه مدارک قانونی فعالیت فرد به عنوان وکیل از طرف سامانه جستجوی وکیل حرفه‌ای بررسی می‌شود.

بیشترین و کمترین حق وکالتی که شنیدید یک وکیل گرفته است چقدر بوده است ؟آیا همه وکیل ها پولدار هستند؟ آیا میزان حق الوکاله دریافتی وکلا با میزان فعالیتشان متناسب است؟ برای ما کامنت بگذارید.. یک وکیل، درآمد ثابتی نداره بطور مثال هیچگاه نمیتوان گفت یک بقال یا قصاب چقدر درآمد دارد یک وکیل هست که 200 هزار تومان پول میگیرد در ماه،یک وکیل هم هست که 200 میلیون تومان میگیرد در ماه. در کل هیچ حقوق دقیقی نمیشود تعیین کرد زیرا حرفه وکالت جزء مشاغل آزاد محسوب میشود یک وکیل در ماه های مختلف درآمد متفاوتی دارد مثلا امکان داره این ماه 3 میلیون تومان بگیرد و ماه بعد 500 هزار تومان.

امروزه دانش حقوق و علم قانون به حدی گسترده و پیچیده شده است که عملا نمی توان گفت ممکن است شخصی در تمام ابعاد و جنبه های علم حقوق و تمام زمینه های حقوقی به کارشناسی و تخصص و کاردانی کافی برسد. بهتر این است که شخصی که می‌خواهد بهترین وکیل تهران در موضوع خاصی بشود فعالیت خود را فقط در روی حوزه مشخصی از علم حقوق متمرکز کند. موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان با شماره ثبت ۳۷۸۳۵ معتبرترین موسسه حقوقی کشور بوده و وجه تمایز آن در داشتن کار گروه های تخصصی متعددی است که هریک دارای حد اقل پنج وکیل پایه یک مجرب هستند و هر پرونده پس از بررسی کارشناسان به کارگروه تخصصی سپرده می شود . از آن جایی که با تخصصی شدن بسیاری از امور حقوقی و کیفری کیفیت عملکرد و دفاعیه از پرونده‌ها نیز تخصصی شده است، توجه به این مقوله ارزش بالایی دارد.

از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند. کانون وکلا، مرجعی معتبر جهت ارائه بالاترین مدارک وکالتکارشناسان حقوقی قوه قضاییه در طول زمان کارآموزی خود، حق وکالت در پرونده‌های حقوقی را ندارند. در مقابل، کارآموزان کانون وکلا برای آن ‌که بتوانند بهترین وکیل ایران شوند، باید با رعایت شروط مربوطه نسبت به گرفتن پرونده‌های حقوقی اقدام کرده و از موکلان خود در عرصه‌های مختلف دادگاهی دفاع کنند.

  • سپس از طریق کنسولگری، وکالتنامه را به صورت حضوری و یا انلاین تایید کنید.
  • در این روش فرد متقاضی پیش از سفر به کشور دلخواه خودش باید کار مناسب خود و کارفرمای خارجی که این موقعیت شغلی را فراهم کرده است را پیدا کند.
  • چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید.
  • ایشان سابقه سه دوره عضویت در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز را دارد و در سال 95 ریاست کانون مرکز برعهده ایشان بود.
  • حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره.

در پرونده های مالی، به موجب اختلافات موجود بین افراد، وکیل موظف خواهد بود علاوه بر حفظ حقوق موکل خویش، موجبات صلح بین طرفین را فراهم سازد. مهم تر از همه، انتخاب بهترین وکیل، جهت پیگیری پرونده های کیفری است. حساسیت زیاد این پرونده ها، دقت و تخصص بالای وکیل را می طلبد که بتواند به طور کامل از حقوق موکل خویش دفاع کرده و کوچکترین ضرری بر وی وارد نشود. متاسفانه برخی از وکلا هیچگونه احساس مسئولیتی در قبال موکل خویش نداشته و تنها به حق الوکاله دریافتی از افراد توجه می کنند.

وکالت

وکالت باید در امری داده شود که خود موکل بتواند آن را بجا آورد وکیل هم باید کسی باشد که برای انجام آن امر اهلیت داشته باشد . بر طبق ماده ۶۵۶ وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام آن یرنایب خود می نماید . هیچ شغلی به اندازه وکالت دادگستری باعث مجادله و روبرویی بین همکاران نمی شود و شایسته است این مجادلات و تلاش ها ضرورتا در جهت کشف واقعیت باشد . ما از اطلاعات شما تنها در جهت بهبود کالاهای خود استفاده می کنیم و آن هارا با هیچ شخص یا سامانه ثالث به اشتراک نخواهیم گذاشت. اگر بخواهیم راجع به جایگاه اجتماعی وكیل صحبت كنیم باید بگوییم كه شغل وكالت ازجمله مشاغلی است كه خصوصاً در دنیای امروز از عزت و احترام خاصی در بین عموم مردم برخوردار است. فلسفه جایگاه رفیع وكالت ازلحاظ اجتماعی، شاید به این موضوع بازمی‌گردد كه وکیلان از حق نادیده گرفته شده و انكار شد‌ۀ اشخاص دفاع می‌كند از حقی كه شاید مردم در ظاهر نتوانند تشخیص دهند كه از آن کدام‌یک از اصحاب یك دعوی است.

وکیل کیفری

چندتا کامنتی که بالا نوشته شده نشان از این داشت که متاسفانه بیشتر مردم با وظایف وکیل آَشنایی ندارند. اکثر مردم، علت عدم نتیجه مطلوب گرفتن در پرونده را، شخص وکیل می دانند و یا حتی در مورادی بیان می کنند که وکیل با طرف مقابل زد و بند داشته است، لطفا دقت بفرمایید که حکم و نتیجه پرونده به دست قاضی محترم دادگاه هست و این قاضی است که تصمیم میگیرد نه وکیل. حتی اگر دو طرف پرونده هم به توافق و تفاهم رسیده باشند، تاثیری در نظر دادگاه نخواهد داشت. این تصویر غلط باید از ذهن مردم پاک شود و بدانند که اثر به قریب به اتفاق وکلا، بسیار زحمت کش و درستکار و متعهد به موکل هستند و تمام تلاش خود را برای پرونده موکل انجام می دهند.

لیست وکیل در ایران

2.وکلای پایه دو هزینه به نسبت کمتری نسبت وکلای پایه یک دریافت میکنند. حال در کنار این واژه، کلمه دیگری هم به چشم میخورد و این کلمه موکل است، موکل به شخصی میگویند که قصد دارد کارهای حقوقی خود را به وکیل واگذار کند. با بررسی رزومه و سابقه کاری یک وکیل می‌توان به ارزیابی خوبی از کیفیت کاری او دست پیدا کرد. طبیعی است که اگر تعداد زیادی از موکلان از یک وکیل اظهار رضایت کنند، می‌توان به او اعتماد کرد. البته در شرایط عادی دسترسی به کسانی که قبلا به یک وکیل مراجعه کرده‌اند، کار آسانی نیست. جهت اطلاعات بیشتر از طریق واتساپ با شماره ۰۹۱۰۱۳۹۸۶۱۲ در ارتباط باشید.