هوش مصنوعی هاروی 21 میلیون دلار در یک سری دور به رهبری سکویا جمع آوری کرد



استارتاپ مولد فناوری حقوقی هوش مصنوعی هاروی 21 میلیون دلار در دور سرمایه گذاری سری A به رهبری سکویا کپیتال جمع آوری کرده است.

وقتی من برای اولین بار در نوامبر در مورد هاروی نوشتاستارت‌آپ مخفی‌کاری قبلی به تازگی با اخباری مبنی بر جذب 5 میلیون دلار سرمایه به رهبری صندوق راه‌اندازی OpenAI، شرکتی که توسعه‌دهنده فناوری GPT AI است، ظاهر شده بود.

در ماه فوریه، آلن و اورییکی از بزرگترین شرکت های حقوقی جهان، اعلام کرد که هاروی را ادغام کرده بود در عمل جه، خود، جایی که بیش از 3500 وکیل در 43 دفتر که به زبان های مختلف کار می کنند، از آن استفاده می کنند.

سپس در ماه مارس، PwC یک همکاری جه، را اعلام کرد با هاروی، دسترسی انحصاری حرفه ای راه حل های تجاری حقوقی PwC را در میان 4 بزرگ به پلتفرم هاروی فراهم می کند.

اکنون سکویا تایید کرده است گزارش های قبلی که یک دور 21 میلیون دلاری برای هاروی سرمایه گذاری کرده است، در حالی که این محصول هنوز به صورت تجاری در دسترس قرار نگرفته است مگر با دعوت.

شرکای Sequoia “هاروی اولین و بهترین نمونه از نسل جدید شرکت است: برنامه فوق العاده هوش مصنوعی.” پت گ، و چارلی کورنین نوشت در وب سایت سکویا. هاروی در کار دادن ابرقدرت به مردم است. اول، وکلا. بعد، خدمات حرفه ای. در نهایت، تمام دانش کار می کند.»

هاروی سال گذشته توسط وینستون واینبرگ، سابقاً یکی از همکاران شرکت حقوقی O’Melveny & Myers و گابریل پریرا، قبلاً یک دانشمند محقق در DeepMind و یک مهندس یادگیری ماشین در Meta AI بود و ادعا می کند که اولین شرکتی است که بر روی GPT-4 ساخته شده است.

گ، و کرنین نوشتند: «ما در سکویا از اینکه با گیب، وینستون و کل تیم در هاروی کار می کنیم، خوشحالیم. ما مشتاقانه منتظر کمک به آنها هستیم تا قدرت LLM را در محل کار خود باز کنند و با انجام این کار، عصر جدیدی از بهره‌وری مافوق بشری را آغاز کنیم.»


منبع: https://www.lawnext.com/2023/04/harvey-ai-raises-21m-in-a-series-a-round-led-by-sequoia.html