هانتر بایدن خواستار تحقیقات جنایی از منتقدان و رسانه ها شد – جاناتان تورلی



در زیر ستون من در نیویورک پست در نامه‌های ارسال شده توسط آبه لاول، وکیل هانتر بایدن، که خواستار تحقیقات جنایی، حذف وضعیت معافیت مالیاتی و سایر اقداماتی است که منتقدان و رسانه‌ها را هدف قرار می‌دهد. همچنین به نظر می رسد تایید می کند که لپ تاپ واقعا مال هانتر است. با این حال، روز بعد، لاول به NBC گفت «این نامه‌ها نسخه‌های به اصطلاح لپ‌تاپ مک آیزاک یا دیگران را تأیید نمی‌کنند.» هنگام درخواست تحقیقات جنایی مانند درخواست از پلیس برای جستجوی افرادی که ممکن است اتومبیلی را که ممکن است مال شما باشد یا ممکن است دزدیده باشند یا نبرده باشند، موقعیت عجیبی است. ادعاهای افترا و حریم خصوصی پیشنهاد شده در نامه مشکوک و بد تعریف شده است. با این حال، ظاهرا هانتر برای پرداخت هزینه های تیم حقوقی گران قیمت خود درخواست پول می کند. مشخص نیست که آیا این کمک‌ها برای تأمین مالی تلاش‌های ظالمانه و وحشیانه او برای جلوگیری از استفاده دخترش از نام خانوادگی‌اش استفاده می‌شود یا خیر. با این وجود، هانتر خشمگین است که کامپیوتری که او رها کرده است برای آنچه وکیلش می‌گوید «این ترفند ،یف سیاسی ناموفق» مورد استفاده قرار گرفته است.

در اینجا ستون است:

به نظر می رسد هانتر بایدن بالا،ه به وضوح دست یافته است.

ماه ها پس از گزارش اکتبر 2020 رو،مه The Post، بایدن به خبرنگاران هشدار داد که لپ تاپ “مورد ادعای” او ممکن است اطلاعات نادرست روسیه باشد – یا ممکن است او باشد. به نظر می‌رسید که او در مصاحبه‌ای با CBS News در سال 2021 شکنجه شده بود: «واقعاً، من نمی‌دانم. من هیچ ایده ای ندارم – نمی دانم که آیا یا نه.”

اکنون به نظر می رسد که او “واقعی” را می داند. وکلای او روز چهارشنبه نامه‌هایی را ارسال ،د و خواستار تحقیقات درباره شخصیت‌های مرتبط با دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا شدند که از اطلاعات لپ‌تاپ استفاده کرده‌اند. تغییر ناگه، پسر اول به جرم پس از جلسه ای با یک لژیون عذاب از عوامل دموکرات صورت می گیرد که گزارش شده است که قصد حمله به شاهدان احتمالی علیه هانتر را دارند.

در همان زمان، عوامل بایدن در حال برنامه ریزی برای ایجاد یک صندوق حقوقی بزرگ برای مرحله بعدی هستند. در شهری که دستفروشی با نفوذ صنعت پیشرو است، وضعیت اسفناک هانتر به راحتی می‌تواند به یک علت مشهور تبدیل شود. در واقع، از آن زمان تا کنون احساس فوریت یا طغیان بشریت وجود نداشته است. بحران مسکن Kato Kaelin.

به نظر می رسد نامه ها به دادستان های فدرال و ایالتی طرح یک استراتژی زمین سوخته را تایید می کند. وکلای بایدن افرادی را که از محتویات لپ‌تاپ استفاده می‌کنند متهم می‌کنند که احتمالاً قو،ن فدرال و ایالتی را «در دسترسی، کپی، دستکاری و/یا انتشار داده‌های رایانه شخصی آقای بایدن» نقض می‌کنند.

تیم بایدن همچنین رسانه‌هایی را که این ماجرا را پوشش داده‌اند، از جمله فا، نیوز، تهدید می‌کند که به شکایت افترا پرداخته است. (برای ثبت، من به ،وان یک تحلیلگر حقوقی در فا، نیوز ظاهر می شوم.) و از IRS می خواهد که وضعیت معافیت مالیاتی گروه هایی را که از مواد استفاده می ،د مانند مارکوپولو، یک سازمان خیریه که توسط گرت زیگ، اداره می شود، حذف کند. نامه ای به رئیس واحد تحقیقات جنایی آژانس کپی شده است.

این نامه ها نگر، های جدی قانون اساسی و سیاسی را برمی انگیزد. منتقد، که از مطالب در دسترس عموم استفاده می‌کنند، اجازه دارند درباره پیامدهای این فایل‌ها به نتیجه‌گیری برسند.

برای مثال، تیم بایدن تهدید می‌کند که علیه تاکر کارلسون مجری شبکه فا، نیوز شکایت خواهد کرد و در عین حال خواستار پس گرفتن «اظهارات نادرست و افتراآمیز» است. بر این باور است که کارلسون به دروغ هانتر بایدن را با پرداخت ماهانه 50000 دلار اجاره به هانتر بایدن در «طرح پولشویی برای تأمین مالی سبک زندگی بایدن» به تصویر کشیده است. ادعا می‌کند که این داستان تکذیب شده است.

اما هانتر بایدن یک شخصیت عمومی است که باید استاندارد بالایی برای افترا به “سوء نیت واقعی” داشته باشد، و باید یک اظهارات نادرست “با آگاهی از نادرست بودن آن یا با بی توجهی بی پروا به دروغ بودن یا نبودن آن” ارائه شود. دادگاه ها از اعمال عقیده، به ویژه در مورد موضوعاتی که اهمیت سیاسی بالایی دارند، مانند دستفروشی نفوذ، بسیار محافظت می کنند.

وضعیت قانونی لپ تاپ نیز کلیدی است. به همه ظاهر، هانتر لپ تاپ را در جان پل مک آیزاک رها کرد ویلمینگتون، دل.، تعمیرگاه کامپیوتر. این با ادعای خواهر هانتر، اشلی، که تحقیقات سراسری FBI را در مورد سرقت دفتر خاطراتش آغاز کرد، متفاوت است. در حالی که او دفتر خاطرات خود را در خانه شخص ثالث گذاشته است، اصرار دارد که آن را رها نکرده یا فراموش نکرده است. بر اساس شرایط استاندارد قرارداد، کالایی که بیش از تعداد روزهای معینی در یک ،ب و کار یا مسکن اجاره ای باقی می ماند به ملک متروکه تبدیل می شود. معمولاً می‌توان آن را در حاشیه رها کرد، فروخت یا داد. در این مورد، هانتر قراردادی را امضا کرد که در صورت عدم موفقیت در بازپس گیری اموال خود از مغازه، تمام ادعاهای مالکیت را از دست خواهد داد.

آنچه در مورد ادعای هانتر بایدن قابل توجه است، تاخیر است. برای بیش از دو سال، هانتر از اعتراف به اصل بودن لپ‌تاپ خودداری می‌کند، علیرغم اینکه گیرندگان ایمیل محتوای ارتباطات را تایید می‌کنند. این لپ‌تاپ همچنین شکارچی را نشان می‌دهد که در جنایات احتمالی از مصرف مواد مخدر تا جرایم فحشا مشغول است. با این حال او اصرار داشت که ممکن است دوباره آن روس‌های مزاحم باشند.

حالا لپ تاپ مال اوست و دیوانه می جنگد. در واقع، او از اینکه ،ی با اموال او به این شکل رفتار می کند، شوکه شده است – ملکی که او در یک مغازه کامپیوتری رها کرده و سال ها نتوانسته است ادعا کند.

در تلاش برای هدف قرار دادن مارکوپولو، تیم بایدن اصرار دارد که «به‌،وان کمی بیشتر از یک عملیات سیاسی پنهان‌شده برای حمله به ،ت بایدن و خانواده بایدن عمل کرده است». این بیشتر انتقام جویانه به نظر می رسد تا فضیلت آمیز. در واقع، اگر ،ت بایدن شروع به تضعیف وضعیت معافیت مالیاتی منتقدان بایدن کند، اعتراضی را در مورد تسلیح ، IRS به راه می‌اندازد. (جنجال مشابهی در ،ت اوباما-بایدن که شامل لوئیس ،نر، مسئول IRS بود، منجر به توافق مالی با گروه‌های محافظه‌کار مورد نظر شد.)

به نظر می رسد تیم بایدن در نقاطی به اندازه مشتری خود دچار تضاد است. پس از محکوم ، استفاده از اموال و پرونده‌های شخصی او، این نشان می‌دهد که ممکن است اصلاً پرونده‌های او نباشند. این ادعا می‌کند که «دریافت‌کنندگان پایین دستی چیزی که ادعا می‌شود هارد دیسک آقای بایدن است، ناهنجاری‌هایی در داده‌ها گزارش کرده‌اند که نشان‌دهنده دستکاری در آن است».

شما مطمئناً نمی خواهید در رسوایی هانتر بایدن در پایین دست باشید، اما این سؤالاتی را ایجاد می کند که آیا این پرونده ها در حالی که ادعا می کنند مالکیت آنها معتبر هستند یا خیر.

قابل ذکر است، بایدن با وجود هیاهو و هولناک این نامه ها، دعوای مدنی برای ادعای تخلف در حریم خصوصی مطرح نکرده است. دلیل ساده است: او پرونده ای برای حفظ حریم خصوصی علیه رسانه ها یا منتقدان ندارد.

تحت ،وان جرم «افشای علنی حقایق خصوصی شرم آور»، می توان از شما به دلیل انتشار حتی اظهارات واقعی که یک فرد منطقی توهین آمیز بداند شکایت کرد. نمایش ویدیوهای سلفی هانتر که ادعا می‌شود در حال رابطه ، با روسپی‌ها است، برای ا،ر مردم شرم‌آور است. اما این جرم برای داستان‌های «خبری» یا موضوعات مورد علاقه عمومی استثنایی دارد. شاید بایدن کارشناس انرژی یا حمل و نقل نباشد که مواضع قبلی او پیشنهاد می کند، اما مطمئناً او ارزش خبری دارد.

آنچه واضح است این است که نامه ها فصل جدیدی را در این حماسه نشان می دهد زیرا تیم حقوقی او تلاش می کند از شکار شده به شکارچی منتقل شود.

جاناتان تورلی وکیل دادگستری و استاد دانشکده حقوق دانشگاه جورج واشنگتن است.


منبع: https://jonathanturley.org/2023/02/03/from-،ted-to-،ter-،ter-biden-calls-for-criminal-investigations-of-critics-and-media/