منتظر قوانین جدید فدرال حریم خصوصی برای بخش خصوصی – حفاظت از حریم خصوصی باشید



19 ژانویه 2023

فاگ،، روبینوف LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

ممکن است یک قانون مدرن فدرال حفظ حریم خصوصی به بخش خصوصی بیاید. اکنون در حال بحث در پارلمان، لایحه C-27 مجدداً مطرح می شود
قانون حفاظت از حریم خصوصی مصرف کننده (CPPA). CPPA برای اولین بار در سال 2020 ظاهر شد، اما با انتخابات فدرال 2021 بر روی کاغذ سفارش از بین رفت. اگر CPPA این بار آن را به قانون تبدیل کند، جایگزین جوان 20 ساله خواهد شد قانون حفاظت از اطلاعات شخصی و اسناد الکترونیکی (PIPEDA).

مقررات حفظ حریم خصوصی تحت CPPA با PIPEDA متفاوت خواهد بود. CPPA مشاغل کانادایی را تحت شرایط و شیوه های جدید قرار می دهد. هویج و چوب، هر دو را ایجاد می کند
فرصت ها و چالش ها برای بخش خصوصی فرصت‌ها زیرا تلاش می‌کند کانادا را با مقررات حفاظت از داده‌های عمومی اتحادیه اروپا (GDPR)، قانون حقوق حریم خصوصی کالیفرنیا و لایحه جدید حریم خصوصی 64 کبک هماهنگ کند.
چالش ها زیرا عدم انطباق ممکن است سخت باشد:

  • ا،امی که هر سازم، آن را اجرا و حفظ می کند برنامه مدیریت حریم خصوصی

  • حق تأسیس کدهای عمل
    و برنامه های صدور گواهینامه برای سازمان ها و نهادها

  • چارچوب های تحرک داده بر اساس آن افراد می توانند درخواست کنند که اطلاعات شخصی خود را به طور مستقیم در اختیار سایر سازمان ها قرار دهند، با رعایت مقررات

  • ا،امات جدید برای استفاده شناسایی نشداطلاعات و ممنوعیت شناسایی مجدد

  • استفاده از داده ها برای اه، اجتماعی سودمندبدون رضایت، تحت شرایط خاص

  • جریمه های پولی اداری از تا
    10,000,000 دلار یا 3٪ از درآمد ناخالص جه، یک سازمان برای نقض حریم خصوصی

  • جریمه از تا 25,000,000 دلار یا 5٪ از درآمد ناخالص جه، یک سازمان برای تخلفات

  • مقررات خاص برای داده های افراد زیر سن قانونی.

لایحه C-27 نیز معرفی خواهد شد قانون اطلاعات و هوش مصنوعی (AIDA): اولین قانون کانادا که به نحوه ایجاد و استفاده بخش خصوصی احترام می گذارد هوش مصنوعی (AI)، با عواقب مالی برای عدم رعایت.1

قو،ن حفظ حریم خصوصی در سراسر کشور در حال تغییر هستند

  • لایحه 64 کبک (یا قانون 25) سپتامبر گذشته به اجرا در آمد و ا،ر مقررات در سال 2023 و برخی در سال 2024 لازم‌الاجرا شدند. تعهدات جدید این قانون از ارزیابی تأثیر حریم خصوصی تا چارچوب‌های اطلاعات شخصی را شامل می‌شود. همچنین به استثناهایی اجازه می دهد تا رضایت دهند.

  • انتاریو، بریتیش کلمبیا، و
    آلبرتا نشان داده اند که اصلاح قانون حفظ حریم خصوصی ممکن است در راه باشد. ،ت های بریتیش کلمبیا و آلبرتا کمیته های ویژه ای را برای بررسی قو،ن حریم خصوصی استان ایجاد کرده اند.

  • کمیسیونرهای حریم خصوصی همانطور که در تحقیقات تیم هورتون در سال 2022 مشاهده شد، در سراسر کانادا به رویکرد مش، تحقیقات ادامه می دهند..2

کاری که اکنون می تو،د برای آماده شدن انجام دهید

  • بد،د تعهدات فعلی شما در مورد رعایت حریم خصوصی و نحوه انجام آنها. چندین مفاد CPPA مبتنی بر تعهدات PIPEDA هستند که قبلاً دارید.

  • طرح آموزش حفظ حریم خصوصی برای درک آنچه در راه است، نحوه آماده شدن برای آن، فرصت‌هایی که ممکن است ارائه دهد و خطراتی که ممکن است ایجاد کند.

  • شناسایی کنید چگونه تغییرات احتمالی در قانون ممکن است بر مدل های ،ب و کار فعلی یا آینده تأثیر بگذارد.

  • در نظر گرفتن آیا باید از تغییرات در قانون از طریق انجمن های صنعتی دفاع کرد، زیرا پارلمان ممکن است به زودی کمیته ای برای مطالعه لایحه C-27 ایجاد کند.3

همه اینها برای شما چه م،ایی دارد

  • آماده باش برای نشان دادن انطباق با قو،ن حفظ حریم خصوصی کانادا در صورتی که در است، فعالیت می کنید که قو،ن حفظ حریم خصوصی تقریباً مشابه PIPEDA است (ی،ی بریتیش کلمبیا، آلبرتا یا کبک).

  • اطمینان حاصل شود که شرکت شما برای ا،امات لایحه 64 که در سپتامبر 2023 در مورد جمع آوری، استفاده یا افشای اطلاعات شخصی افراد در کبک لازم الاجرا می شود، آماده است.

  • فعال باشید در مورد امنیت داده ها در میان همه گیر حوادث امنیت سایبری (به ،وان مثال، سرقت اطلاعات، باج افزار)، دعاوی حقوقی نقض حریم خصوصی در حال گسترش است. در حالی که دادگاه‌های انتاریو اخیراً این موضوع را رد ،د که قرب،ان شرکت‌های بزرگ چنین حوادثی را در قبال نقض حریم خصوصی مسئول بدانند، دادگاه‌های دیگر این موضوع را باز گذاشته‌اند. و قرب،ان ممکن است همچنان در قبال سهل انگاری یا نقض قرارداد مسئول نقض قابل پیشگیری باشند، همانطور که دادگاه های سراسر کانادا اشاره کرده اند.

  • بررسی کنید با افرادی که مسئول رعایت قانون حفظ حریم خصوصی هستند، ارتباط بین حریم خصوصی و اقدامات امنیتی را در نظر بگیرید و تأثیر مقررات آتی را بر فعالیت های تجاری ارزیابی کنید.

  • مرور طرح های واکنش به تخلف آموزش واکنش به تخلف را در نظر بگیرید. خط‌مشی‌ها و رویه‌ها را به‌روزرس، کنید تا با تغییرات قو،ن مربوط به گزارش‌دهی محرمانه یا گزارش تخلف اجباری هماهنگ شود.

افزایش مقررات پیرامون امنیت سایبری4

  • لایحه C-26در حال حاضر نیز در مقابل مجلس عوام، این قانون را تصویب خواهد کرد قانون حفاظت از سیستم های سایبری حیاتی (CCSPA)، تحمیل تعهدات امنیت سایبری بر شرکت‌های تحت نظارت فدرال، از جمله شرکت‌هایی که در بخش‌های بانکی، انرژی، هسته‌ای، حمل‌ونقل و مخابرات هستند. CCSPA سازمان‌هایی را که تحت پوشش خود قرار می‌دهد م،م می‌کند که یک برنامه امنیت سایبری برای «سیستم‌های سایبری حیاتی»، شامل شناسایی و کاهش خطرات امنیت سایبری، حفاظت از سیستم‌های سایبری حیاتی، تشخیص حادثه و به حداقل رساندن تأثیرات، و گزارش اجباری حادثه ایجاد کنند.

  • دستورالعمل امنیت سایبری همچنین اختیاراتی در اختیار ،ت قرار خواهد گرفت تا مستقیماً از اقدامات حفاظتی برای امنیت سایبری پیروی کند. CCSPA جریمه های مالی اداری برای تخلفات دارد که حدا،ر 1,000,000 دلار برای افراد و تا 15,000,000 دلار در سایر موارد می باشد.

  • موسسات مالی تحت نظارت فدرالتحت نظارت دفتر سرپرست اطلاعات مالی (OSFI) همچنین برای دستورالعمل اخیر خود در زمینه فناوری و مدیریت ریسک سایبری (راهنمای B-13) آماده می شود که در ژانویه 2024 اجرایی می شود.

پانویسها و منابع

1. رجوع کنید به Fogler Rubinoff LLP / David Young Law, ج، مقایسه AIDA پیشنهادی کانادا با قانون هوش مصنوعی پیشنهادی اتحادیه اروپا در Foglers.com اینجا.

2. یافته های PIPEDA #2022-001.

3. به Fogler Rubinoff LLP / David Young Law مراجعه کنید، چگونه قانون حفظ حریم خصوصی پیشنهادی کانادا در بخش خصوصی مدرن شده و قانون سیستم های هوش مصنوعی جدید بر مشاغل کانادا تأثیر می گذارد، در اینجا در Foglers.com به شورای نوآوران کانادایی در مورد لایحه C-27 توضیح می دهد.

4. بحث در مورد قو،ن امنیت سایبری در عواقب دادرسی نقض امنیت سایبری توسط رونالد دیویس، ال،اندر اوانجلیستا و تئودورا (پرپا) اوبرادوویچ را در Foglers.com اینجا ببینید.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: حریم خصوصی از کانادا


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1272436