مغز متفکر جامعه فدرالیستی با اولین متمم زمانی که گفتاری را دوست ندارد مشکل واقعی دارد



FedSocفردی که بیشترین تأثیر را بر قوه قضاییه فدرال داشته است احتمالاً لئونارد لئو، مردی است که در پشت جامعه فدرالیست قرار دارد. FedSoc در مورد نامزدهای محافظه‌کار قضائی یک اخت، ل،تی دارد. همه قضات دادگاه عالی منتخب حزب جمهوریخواه، اعضای فعلی یا سابق سازمان هستند، و این سازمان به طور فعال لیست هایی از نامزدهای قضایی را که به طور خاص با اه، سیاسی جناح راست همسو هستند، تنظیم می کند.

لئو مدتی است که مشغول پرورش پول سیاه بوده است و اخیراً هم همینطور بود آشکار کرد کنترل بیش از 1.6 میلیارد دلاری که برای (ادامه) طراحی مجدد او از سیاست آمریکا در دورترین تصویر جناح راست طراحی شده است. اوه، و او در این فرآیند پول زیادی برای خود ساخته است.

لئو اساساً سال‌ها در پشت صحنه فعالیت می‌کرد، زیرا او رشته‌هایی را که قوه قضائیه کنونی ما را ایجاد کرد، کشید. اما از آنجایی که دیوان عالی مشغول تغییر چشم‌انداز حقوقی ما بوده است، به نحوی که ا،ر آمریکایی‌ها با آن مخالف هستند، نحوه رسیدن ما به اینجا به کانون توجه تبدیل شده است. این بدان م،است که افراد غیر وکیل معمولی بالا،ه متوجه لئو می شوند. و او طرفدار افزایش توجه نیست.

که در نیویورکرجین مایر یک دادخواست جدید را شرح می دهد که ادعا می کند لئو به پلیس جزیره کوهستان صحرا، مین دستور داده است تا مردی را دستگیر کند که لئو را “فاشیست ل،تی” می خواند.

بر اساس گزارش ها، از زمان واژگونی رو در مقابل وید، که اساسا توسط لئو طراحی شده است، اعتراضاتی در املاک لئو در شمال شرقی هاربر، مین وجود داشته است. در راه اعتراض، آنا دوراند و پسرش، الی دوراند-مک دانل، به لئو دویدند، و آنها نتوانستند احساسات خود را نشان دهند.

در 31 ژوئیه، آنا دوراند، صاحب مسافرخانه محلی، به همراه پسرش الی دوراند-مک دانل، یک منظره پرداز بیست و سه ساله، در راه یکی از این اعتراضات بود. دیورند یک فعال قدیمی ترقی خواه در جامعه است، و او اذعان داشت که «مردم زیادی هستند که در اینجا ثروتهای نامطلوب به دست آورده اند» که او آنها را ابراز تاسف می کند، اما آنها را نادیده می گیرد. اما او معتقد است که لئو به طور منحصر به فردی مستحق محکومیت است، زیرا از نظر او، “به طور خاص سلب حقوق مردم را وظیفه زندگی خود قرار داده است.” در حالی که او و پسرش در خیابان اصلی شهر رانندگی می ،د، لئو را دید که با خانواده اش در حال قدم زدن بود: “من می گفتم “او.ام.جی. او اینجاست!” از ماشینش فریاد زد: «لئونارد لئو!» او گفت بله؟” او بعداً یادآور شد: “همیشه می خواستم اگر او را می دیدم چنین جمله عمیقی بگویم.” اما، در آن لحظه، او گفت: «من فقط داد زدم، تو یک ، ل،تی هستی. شما به جهنم می روید. تمام خانواده شما به جهنم می روند. خیلی راضی کننده بود خوشحال از آنجا دور شدم.»

با این حال، قبل از اینکه او حرکت کند، دوراند-مک دانل که روی صندلی مسافر نشسته بود، زنگ زد. او به یاد می آورد که روی لئو فریاد می زد: «تو یک فاشیست ل،تی هستی».

بعداً در تظاهرات، دوراند-مک دانل برای بی نظمی دستگیر شد. و او تنها ،ی نبود که شگفت زده شد.

به گفته دوراند-مک دانل، در زندان کانتی هنکاک، افسر رزرو پس از شنیدن جزئیات اتهام بی نظمی، گفت: «این تمام چیزی است که می خواهید؟ چه اتفاقی برای «چماق و سنگ» افتاد؟»

این شکایت ادعا می کند که لئو به پلیس محلی دستور داده است تا با دستگیری تلافی جویانه، حقوق متمم اول دوراند-مک دانل را نقض کند.

اما دو افسر دپارتمان پلیس بار بندر و صحرای کوهستان را متهم می‌کند که «دستگیری تلافی‌جویانه برای خاموش ، آزادی بیان دوراند-مک دانل» را در حالی که «به دستور مستقیم لئو» عمل می‌،د، متهم می‌کند، او را «یک فعال سیاسی محافظه‌کار قدرتمند و ثروتمند که از میلیون‌ها دلار در دادگاه و سخنر،‌های آمریکایی برای تأثیرگذاری بر سیاست‌های آمریکایی استفاده کرده است»، توصیف می‌کند. به ،وان مدرک، این کت و شلوار بر روی یک ضبط ضبط شده از دوربین پلیس افسر دستگیر شده است و مستندی است که لئو در 31 جولای با پلیس تماس گرفته است. بلافاصله پس از آن، فایل صوتی نشان می دهد که در یک مشاوره خصوصی در مطالعه خود، رئیس مش، انجمن فدرالیست به افسران گفت که دوراند-مک دانل او و خانواده اش را مورد آزار و اذیت قرار داده است و “من واقعاً احساس می کنم این مردی است که روزی و زودتر به زندان می افتد.” لئو حسابی به پلیس داد که از چند جهت با دیورند-مک دان، متفاوت بود. او گفت که اوایل آن روز، زم، که با همسر و دختر یازده ساله‌اش به سمت مرکز شهر می‌رفتند، دوراند-مک دانل در حالی که در ماشینی از کنارش می‌گذشت، فریاد زد و او را «، ل،تی» خطاب کرد. لئو گفت که دوراند-مک دانل را می شناسد که به ادعای او، او و خانواده اش را «هفته ها» «آزار و اذیت» کرده است. او به افسران گفت: «فکر می‌کنم وقت آن رسیده که برخی اتهامات را مطرح کنیم.» او ادامه داد: من باید با شما صادق باشم. . . مرد ناپایدار به نظر می رسد او متنفر به نظر می رسد. او واقعاً عصب، به نظر می رسد و او واقعاً شروع به نگران ، من کرده است.” (دوران-مک دانل اذعان می کند که محافظان لئو را بوسیده است، اما آزار و اذیت ،ی را انکار می کند.) لئو ادامه داد: «اگر می خواهد یک گلوله بین دو چشم من بیندازد، خوب، بگذار این کار را انجام دهد، باشه؟ اما من نمی توانم او را مجبور کنم که با خانواده ام اینطور برخورد کند. همسرم پریشان بود.» او تصدیق کرد که موضوع گفتار محافظت شده دشوار است و او می تواند آن را از هر دو جهت ببیند. اما او استدلال کرد که رفتار معترضان فراتر از سیاست و به آزار و اذیت شخصی رفته است. او تاکید کرد: «این دیگر یک اعتراض سیاسی نیست، وقتی آنها علائم «ل،ت به لئو» دارند. . . و پست های توییتر و فیس بوک آنها درباره “برو بیرون” و “شما به اینجا تعلق ندارید” صحبت می کند. ”

در نهایت، اتهامات علیه دوراند-مک دانل لغو شد.

اما لئو در پشت اقدامات خود ایستاده است و می‌گوید که “به پلیس اعتماد کرده است تا بهترین راه حل را پیدا کند.” وی ادامه داد: «آقای دیورند در حالی که در خیابان قدم می زدیم همسر و دختر کوچکم را مورد آزار و اذیت قرار داد و بعد از خطاب به من مستقیماً آنها را مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس بیرون از خانه ما ایستاد تا در هنگام بازگشت آنجا باشد. من به پلیس اطلاع دادم زیرا رفتارهای پرخاشگرانه و نامنظم او منجر به هدف قرار دادن خانواده من شده بود. و او گفت که هیچ نقض متمم اول قانون اساسی وجود ندارد، “امیدوارم آقای دوراند کمک لازم را دریافت کند تا به درستی بین سخنر، متمم اول قانون اساسی و حملات تهدیدآمیز به تماشاگران بیگناه تمایز قائل شود.”

دوراند-مک دانل اصرار دارد کاری که لئو انجام داد مشکل ساز بود، «قو،ن برای لئونارد لئو اعمال نمی شود. او می تواند از این مقدار پول و نفوذ دیوانه کننده استفاده کند و یک شوت بزرگ باشد و وزن خود را به اطراف پرتاب کند. و اگر با گفته های دیگری موافق نباشد، دیگر آزادی بیان نیست.»


کاترین روبینو، سردبیر ارشد Above the Law، میزبان است پاد،ت Jabot، و میزبان مش، فکر ، مانند یک وکیل. راهنمایی‌کنندگان AtL بهترین هستند، بنابراین لطفاً با او ارتباط برقرار کنید. هر گونه نکته، سؤال یا نظری را برای او ایمیل کنید و او را در توییتر دنبال کنید @Kathryn1 یا ماستودون @[email protected].




منبع: https://abovethelaw.com/2023/07/federalist-society-mastermind-has-a-real-problem-with-the-first-amendment-when-its-s،ch-he-doesnt-like/