معرفی وکیل خوب در تهران+وکیل خوب در تهران-وکیل اکبریان


افرادی که در آزمون وکلای قوه قضاییه حائز رتبه قبولی می‌شوند، به عنوان وکیل پایه دو دادگستری شناخته شده و در جامعه وکلا به آن‌ها وکیل قوه قضاییه نیز اطلاق می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است. وکلای پایه یک دادگستری در کلیه دعاوی مطرح شده، قادرند وکالت موکل خود را برعهده بگیرند و تمامی مراحل مربوط به آن را به انجام برسانند. اما در مورد وکیل پایه دو دادگستری چنین نیست و محدودیت‌های چند ساله برای وکلای پایه دو در نظر گرفته شده است. بهترین وکیل پایه یک دادگستری تهران می تواند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری کل کشور فعالیت کند اما وکلای پایه دو محدودیت هایی دارند که باید به این موضوع توجه شود.

  • این آزمون توسط سازمان سنجش برگزار شده و کانون وکلای دادگستری ایران وظیفه نظارت بر آن را عهده دار است.
  • یکی دیگر از تفاوت‌های مهم وکیل پایه دو دادگستری با پایه یک، در پذیرش دعاوی و حوزه‌های مختلف است.
  • شهر تهران به دلیل داشتن جمعیت بالای افراد و هم چنین تعداد بیشتر وکلا در سطح شهر میتواند برای شما انتخاب متنوعی به دنبال داشته باشد.
  • یکی از مهم ترین ویژگی بهترین وکیل تهران دلسوز بودن وکیل و صداقت حسن شهرت وکیل می باشد.
  • البته بارزترین و فراگیرترین مصداق دعوای تخلیه، عقد اجاره است.
  • و در انتها بگوییم وکیل انحصار وراثت می تواند در این امور مشکلات حقوقی شما مرتفع نماید.

بیشتر پرونده‌های معروف او در دفاع از اشخاص مشهور سیاسی است و یا مربوط به اتفاقات سیاسی و اجتماعی و مطبوعات می‌شود. این وکیل پرونده‌های خود را خیلی کمتر رسانه‌ای می‌کند و همیشه احتیاط را رعایت می‌کند. متاسفانه وکیل غلامعلی ریاحی پس از تحمل دوره‌ای بیماری سرطان، بعد از یک هفته ماندن در کما، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ درگذشت.

راه های ارتباط با بهترین وکیل در تهران:

اصولا دعوی حقوقی و مشکلات مربوطه ی ان کمی دشوار است و دشواری ان بیشتر از ان جهت است که همه ی مردم به قوانین موجود در هر حوزه اگاهی ندارند، زمانی که دچار مشکل حقوقی میشوید فردی که به قوانین مسلط است قطعا از فرد بی اطلاع کارامد تر است. با انتخاب وکیل مطلع و با سابقه ی کاری خوب و موفق شما با خیال راحت تری پرونده را پیش میبرید زیرا احتمال برد پرونده و کسب رای دادگاه برای شما بیشتر میشود. در هر صورت اگر به مشاوره حقوقی نیاز پیدا کردید و یا قصد تنظیم قراردادهای کاری، شکوائیه، دادخواست، و سایر اوراق قضایی را داشتید، و یا نیاز داشتید که از خدمات تخصصی وکلا استفاده کنید، قبل از هر اقدام حقوقی به بنیاد وکلا مراجعه کنید و از خدمات متنوع این سامانه بهره‌مند شوید. وکیل پایه یک دادگستری در صورت قبول وکالت شخص، موظف خواهد بود در کلیه جلسات دادرسی شرکت نموده و در مواقع لزوم پیگیری‌های لازم را در خصوص پرونده موکل انجام دهد. ذکر این مهم در متن قراردادهای وکالت بسیار مهم و حائز اهمیت است. از مزایای رجوع به وکیل پایه یک دادگستری، دقت او در تنظیم قرارداد وکالت و ذکر تمامی نکات لازم و مهم و در نهایت تشریح آن برای موکل است.

یک وکیل خوب در تهران باید به مراجعه کنندگان درباره ی موارد قانونی، مشاوره های لازم را ارائه دهد. بعد از این که پرونده ای را قبول کرد باید به جای موکل خود در دادگاه حاضر شده و از حقوق او دفاع نماید و در صورت نیاز به ارائه اسناد و مدارک برای جمع آوری آن ها تلاش کند. خانم مشفق از وکلای پایه یک دادگستری تهران هستند که در سال 1382 موفق به کسب رتبه 7 در آزمون ورودی کانون وکلا شدند.

بعد از گذراندن این دوره پذیرفته شدگان به عنوان وکیل پایه یک دادگستری شناخته شده و به صورت حرفه‌ای‌تر از سایر وکلا به فعالیت‌های حقوقی و قضایی خود ادامه می‌دهند. برای آشنایی بهتر با واژه وکیل پایه یک دادگستری لازم است تا مفاهیم مشابه دیگری را در ادامه خدمتتان توضیح دهیم. پس کسب عنوان وکیل پایه یک دادگستری نیاز به گذراندن مراحلی به نسبت سخت دارد که البته بسیاری از وکلا با گذراندن دوره‌ای چند ساله موفق به اخذ پروانه شده و برخی دیگر نیز به دلیل مشقت فراوان این دوره‎ها عطای آن را به لقایش می‌بخشند.

ادامه حقوق بانکی

حق استفاده از وکیل تسخیری در جرایم سنگین که مجازات‌های جدی دارد درنظر گرفته شده است. لازم به ذکر است که اگر وکیل تسخیری تعیین شود و او به خوبی وظایفش را انجام ندهد و یا در دادگاه حاضر نشود، برایش مجازات تعیین می‌شود. مدارک تحصیلی آقای مهری شامل، کارشناسی ارشد حقوق جزا و جرم شناسی، دکتری حقوق کیفری و جرم شناسی، کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی است، همچنین ایشان دوره کارشناسی ارشد حقوق و تجارت بین الملل را گذرانده اند و موفق به اخذ دیپلم رشته آموزش ابتدایی دانش سرای تربیت معلم تهران شده اند. آقای کریمی همچنین سابقه کارشناسی در معاونت حقوقی سازمان بورس و اوراق بهادار، سابقه وکالت در حوزه بانکی، بورس و امور ارزی و سابقه وکالت برای کارگزاری های بورس و فعالان بورس بازار سرمایه داشته اند. تمام دادخواست ها، لوایح و قراردادهای مربوط به موکل را تنظیم نماید.

وکیل پایه یک و وکیل پایه دو هردو پروانه وکالت دارند اما پروانه وکالت آن‌ها با هم متفاوت است. دلیل اینکه امکان تعیین وکیل تسخیری در قانون پیش‌بینی شده این است که عدم تمکن مالی افراد موجب تضییع حقوقشان نشود. زیرا در برابر قانون و درمقابل دادگاه همه افراد باهم برابر هستند و همه حقوقی دارند که باید مورد حمایت قرار بگیرند. در نتیجه شخص ناتوان می‌تواند با تصمیم دادگاه از کمک وکیل تسخیری بهره‌مند شود. هر فردی که در جریان دادرسی قرار می‌گیرد حق داشتن وکیل را دارد. در برخی موارد ممکن است افراد توانایی مالی برای استخدام وکیل نداشته باشند.