مطالعه دیگری در مورد محصولات ویپینگ طعم دار که FDA می تواند نادیده بگیرد
انتشار: دی 23، 1403
بروزرسانی: 31 خرداد 1404

مطالعه دیگری در مورد محصولات ویپینگ طعم دار که FDA می تواند نادیده بگیرد


سازمان غذا و دارو به ویژه در برابر تایید فروش محصولات ویپینگ که طعمی مانند سیگار ندارند، مقاومت نشان داده است. ا،ریت قریب به اتفاق محصولات بخارپز تایید شده تا به امروز با طعم تنباکو بوده اند. تعداد انگشت شماری که اخیراً تأیید شده است، طعم منتول دارند. هزاران برنامه بازاریابی برای محصولات با طعم های دیگر رد شده است. بنابراین، هیچ محصول بخارپز مجاز FDA در بازار وجود ندارد که طعمی متفاوت از طعمی که سیگار ارائه می کند، در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد.

شواهد روزافزونی وجود دارد که نشان می دهد محدودیت ها در محصولات ویپینگ بدون طعم تنباکو می تواند نرخ سیگار کشیدن را افزایش دهد، از جمله در میان جوانان. همچنین شواهد فزاینده ای وجود دارد که نشان می دهد محصولات ویپینگ بدون طعم تنباکو ممکن است به افراد سیگاری کمک کند تا مصرف سیگار را کاهش دهند یا آن را ، کنند. با این حال، FDA علاقه چند، به این تحقیق نشان نداده است و آنچه به نظر می رسد ممنوعیت عملی طعم های بخارپز جایگزین را حفظ کرده است.

الف مطالعه جدید بررسی شده در رفتارهای اعتیاد آور شواهد بیشتری ارائه می دهد که در دسترس بودن طعم های جایگزین می تواند به افراد سیگاری کمک کند تا مصرف سیگار خود را کاهش دهند یا متوقف کنند. در این مطالعه، با هدف شناسایی «تأثیر انتخاب طعم دهنده سیگار الکترونیکی بر جذب سیگار الکترونیکی و تغییرات در سیگار کشیدن»، به افراد سیگاری محصولات ویپینگ با طعم های انتخابی داده شد. و چه چیزی پیدا کرد؟

در مقایسه با شرکت کنندگ، که به طور انحصاری طعم تنباکو را دریافت کرده اند، شرکت کنندگ، که هر ،یب طعم دیگری دریافت کرده اند، جذب سیگار الکترونیکی بیشتری در پایان ارائه محصول داشته اند (74 درصد در مقابل 55 درصد)، احتمال کاهش مصرف سیگار حداقل تا 50 درصد بیشتر است. در پایان ارائه محصول (34 درصد در مقابل 14 درصد) و در پیگیری 6 ماهه نهایی (29 درصد در مقابل 5 درصد)، و از نظر عددی، اما نه از نظر آماری، احتمال پر، از سیگار در پایان ارائه محصول (11٪ در مقابل 5٪) و پیگیری نهایی 6 ماهه (14٪ در مقابل 5٪) بیشتر است.

از روی کاغذ:

اگرچه تنها درصد کمی از شرکت کنندگان به طور انحصاری سیگارهای الکترونیکی با طعم تنباکو را انتخاب ،د، همگرایی یافته ها در میان نتایج چندگانه در این مطالعه نشان می دهد که طعم های غیر تنباکو ممکن است جذاب تر از طعم های تنباکو باشند، و ممکن است باعث جذب بهتر و کاهش مصرف سیگار در بین بزرگسالان شوند. که سیگار می کشند FDA در حال حاضر PMTA را صادر می کند [premarket tobacco ،uct application] تصمیمات برای تک تک محصولات سیگار الکترونیکی، و تا کنون، این تصمیمات شامل بسیاری از MDO ها بوده است [marketing denial orders] برای طعم های غیر تنباکو بر اساس فقدان شواهدی مبنی بر اینکه این طعم ها برای افراد سیگاری بزرگسال مزایایی بالاتر و فراتر از مزایای ارائه شده توسط طعم های تنباکو دارند. داده های ارائه شده در این تحلیل ثانویه نشان می دهد که طعم های غیر تنباکو ممکن است واقعاً برای بزرگسالان مزایایی فراتر از مزیت ارائه شده توسط طعم های تنباکو به همراه داشته باشد، تا جایی که طعم های غیر تنباکو بهتر از سیگارهای قابل احتراق دوری می کنند.

در حالی که این مطالعه محدود است، شواهد بیشتری ارائه می کند که رویکرد نزدیک بینانه FDA برای بخارپز ، طعم محصولات ممکن است تلاش ها برای کاهش بیشتر سیگار و پیامدهای سلامت عمومی مرتبط با آن را تضعیف کند. همچنین شواهد دیگری نشان می دهد که رویکرد فعلی FDA برای ارزیابی کاربردهای محصولات بخارپز، و ا،ام ،، که به دنبال تأیید محصولات بدون طعم تنباکو هستند برای نشان دادن اینکه چنین محصولاتی در مقایسه با محصولات با طعم تنباکو، مزایای بیشتری برای سلامت عمومی دارند، کاملاً خودسرانه است. . (و این که این رویکرد بدون هیچ گونه فرآیند اطلاع رس، و اظهارنظری که در آن FDA مجبور به دفاع از این انتخاب سیاستی باشد، اتخاذ شده است، فقط روی کیک است.)



منبع: https://reason.com/volokh/2025/01/11/another-study-on-flavored-vaping-،ucts-the-fda-can-ignore/