مصاحبه اختصاصی با نویسنده پرفروش نانسی جو سیلز



در این ویژه اول ،مت فصل 2، (لینک پاد،ت های اپل اینجا و لینک S،ify اینجا) از غریبه ها در اینترنت با میزبان و روانشناس میشل لانگ، ما از نویسنده پرفروش، رو،مه نگار برنده جایزه، فیلمساز و تهیه کننده استقبال می کنیم نانسی جو فروش. یک منتقد قدیمی دوستیابی آنلاین و رسانه های اجتماعی – قطعه ویروسی او در مورد اینکه Tinder چگونه قرار ملاقات را نابود کرد اینجا-نانسی جو در ،مت اول این مصاحبه در مورد اینکه چرا اپراتورهای برنامه دوستیابی او را چنین خاری در چشم خود می دانند، چگونه برنامه های دوستیابی عمداً اعتیاد آور هستند و چرا وقتی برنامه ها منجر به برخوردهای ناپسند می شوند شاهد سرزنش قرب،ان هستیم صحبت می کند. زیست شناسی تکاملی چه ربطی به برنامه های دوستیابی دارد؟ و چرا نانسی جو فکر می‌کند که این برنامه‌ها دارای اثرات فرهنگی عمیقی مانند بی‌حوصلگی مردان هستند؟ بیایید به یکی از متمایزترین صداها در مورد برنامه های دوستیابی همه چیز گوش دهید – همه چیز در شرف شور شدن است!

کتاب نانسی جو “هیچ چیز شخصی: زندگی مخفی من در برنامه دوستیابی دوزخ” موجود است اینجا و کتاب “دختران آمریکایی: رسانه های اجتماعی و زندگی مخفی نوجوانان” او موجود است اینجا. مستند او “Swiped: Hooking up in the Di،al Age” را می توان یافت اینجا. آ،ین مقاله او در گاردین در مورد اینکه چگونه ،ن شروع به فراخو، قرارهای آنلاین سمی در گروه های رسانه های اجتماعی کرده اند، این است اینجا.

بررسی برخی از ،مت‌های پاد،ت قبلی مفید برای بررسی است ده سال Tinder و مصاحبه اختصاصی ما با قرب، Tinder Swindler Cecilie Fjellhøy (،مت 1 و ،مت 2).

فراموش نکنید که “دنبال کنید” را بزنید اینجا بنابراین شما می تو،د به طور خودکار ،مت 2 از مصاحبه فروش نانسی جو و ،مت های آینده ما را در پلت فرم دلخواه خود دریافت کنید!

نانسی جو فروش


منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/02/strangers-on-the-internet-podcast-ep-18-exclusive-interview-with-bestselling-aut،r-nancy-jo-sales/