مشاوره حقوقی آنلاین ، تلفنی لیست مشاوران


در صورتی که در جهان مدرن امروزی داشتن یک وکیل امری اجتناب ناپذیر می باشد. زیرا افراد ممکن است در امور مختلف مانند امضای قرارداد های کاری و تجاری، امضای اسناد مختلف، خانواده و همسر نیاز به یک وکیل خوب داشته باشد. اگر در شهر دوست داشتنی شیراز زندگی می کنید و به دلایل مختلف به یک وکیل خوب در شیراز نیازمند هستید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

  • جهت مشورت با موسسه حقوقی شیراز با وکیل خانواده شیراز تماس بگیرید.
  • به طور کلی تخصص وکلای متخصص در شیراز با تعداد پرونده هایی که در یک زمینه خاص قبول نموده و پرونده را به پیروزی رسانده است شناخته می شود.
  • از آنجایی که وکیل پایه یک دادگستری به تمام امور حقوقی وارد است در جهت پیش بردن پرونده شما در دادگاه ها می تواند تاثیر به سزایی داشته باشد.
  • در ابتدای تماس ،بفرمایید که از طرف سامانه وکیل نوین تماس میگیرید تا بهترین وکیل شیراز پاسخگو شما باشد.
  • یکی از دغدغه های افراد، پیدا کردن یک وکیل متخصص در حوزه مربوط به پرونده می باشد.

برای مشاهده رزومه و جزئیات هر یک از وکلا می‌توانید روی نام آن وکیل کلیک کنید تا وارد صفحه شخصی آن و بشوید. دعاوی مربوط به خانواده از قبیل نفقه و مهریه ،دعاوی حقوقی و کیفری راجع به املاک و اموال غیر منقول ،دعاوی راجع به روابط موجر و مستاجر ،تخلیه ،اثبات مالکیت ،خلع ید ،چک و سفته ، قراردادها ، وصول مطالبات ،نگارش قراردادهای مالی و غیر مالی ،دادخواست و لوایح دفاعیه ،مطالعه پرونده و ارائه راهکار قانونی و مشاوره. شما همچنین میتوانید بیش از صد ها مورد از دفاتر وکالت و مشاوره حقوقی معتبری که در شیراز مشغول به فعالیت می باشند را در سایت پی جو مشاهده کرده و دفتر وکالت و مشاوره حقوقی مورد نظر خود که آدرس آن به شما نزدیک تر بوده و یا دارای خدمات مدنظر شما می باشد را انتخاب کنید.

غرامت تأخیر تأدیه (جریمه دیرکرد) دیه ثالث و هزینه های پزشکی بیمارستان خصوصی

این موضوع کاملا به وکیل بستگی دارد حتی می تواند در تمامی زمینه ها فعالیت داشته باشد. چنان چه به وکیل نیاز دارید می توانید از میان وکلای معرفی شده در این مقاله انتخاب کنید. بهترین وکیل در شیراز کسی است که می تواند در تمام امور کیفری و قضایی به موکلین خود کمک کند و با دلسوزی هر چه بیشتر، کار پرونده ها را پیگیری نماید. با دریافت مشاوره حقوقی از وکیل شیراز از حقوق قانونی خود مطلع شوید.

الزام به اخذ پایان کار

خانم وکیل مباشری دارای مدرک کارشناسی ارشد جزا و جرم شناسی با سابقه ۱۱ سال وکالت و عضویت در مانون وکلای استان فارس . ایشان با توجه به سابقه طولانی مدت و برخورداری از تجربه کافی جزء لیست ۱۰ تایی بهترین وکیل شیراز سامانه وکیل نوین هستند . آقای عباسی وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی کانون وکلای دادگستری می باشند. ایشان متخصص در دعاوی بیمه، پرونده های ثبتی و قضایی در حوزه اراضی و املاک هستند و مشاوره های لازم را در خصوص چنین پرونده هایی به متقاضیان ارائه می دهند. وکیل پایه یک دادگستری می باشد و سابقه طولانی در زمینه وکالتی داشته و توانسته جایگاه خوبی را در بین مردم داشته باشد.

وکیل پایتخت با فراهم کردن گزیده ای از وکلای برتر شیراز در یک لیست 10تایی، انتخاب یک وکیل خوب در شیراز را برای شما کاربران راحت‌تر کرده است تا اگر از لحاظ حقوقی، گره‌ای در کارتان افتاده، تا به کمک وکلای متخصص شیراز باز شود. شهر شیراز یکی از کلان‌شهرهای کشور ایران است و از طرفی شهر شیراز مرکز استان فارس می باشد. استان فارس در سال ۱۳۱۶ هجری شمسی به عنوان مرکز استان فارس انتخاب شد.

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و در حال حاضر در شهر شیراز مشغول به فعالیت است و سابقه موفقیت در پرونده های وکالتی در حوزه های مختلف را به عهده داشته است. ایشان در زمینه دعاوی حقوقی، کیفری، خانواده ، ملکی و غیره قبول دعاوی را به عهده داشته است. وکیل قزلباش آماده ارائه خدمات حقوقی به کلیه شهروندان شهرهای استان فارس از جمله؛ شیراز، کوار، مرودشت و … است.