مدار پنجم حکم اولیه مسدود کردن پیمانکار فدرال واکسن COVID-19 را تأیید می کند – قراردادهای دولتی، تدارکات و PPP



26 دسامبر 2022

Ogletree، Deakins، Nash، Smoak و Stewart


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

در 19 دسامبر 2022، هیئتی برای دادگاه استیناف ایالات متحده برای حوزه پنجم، دستور مقدماتی را تأیید کرد که اجرای دستور جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن، پیمانکار فدرال وا،ن کووید-19 را مسدود می کند. تصمیم هیئت 2-1 در ایالت لوئیزیانا علیه بایدن دریافتند که اجازه دادن به این مأموریت منجر به گسترش «بسیار عظیم»، «تحول‌کننده» و «واقعاً بی‌سابقه» اختیارات رئیس‌جمهور بدون مجوز واضح از کنگره خواهد شد.

این تصمیم حکم مقدماتی مربوط به لوئیزیانا، ایندیانا و می سی سی پی را که توسط دادگاه منطقه ای ایالات متحده برای ناحیه غربی لوئیزیانا صادر شده بود تأیید کرد. این ایالت ها شکایتی را در اعتراض به رئیس جمهور بایدن در سپتامبر 2021 تنظیم کرده بودند دستور اجرایی 14042 و اقدامات نظارتی فدرال مرتبط توسط گروه ویژه نیروی کار فدرال ایمن، دفتر مدیریت و بودجه (OMB) و شورای مقررات فدرال اکتساب (FAR). محور این اقدامات این است که پیمانکاران و پیمانکاران فرعی ،ت فدرال از کارکنان خود بخواهند که به طور کامل در برابر COVID-19 وا،ینه شوند.

در دادگاه تجدید نظر، ا،ریت پانل دایره پنجم اذعان کرد که اختیارات رئیس جمهور برای تنظیم قراردادهای ،تی تحت قانون فدرال املاک و خدمات اداری 1949، که معمولاً به ،وان “قانون تدارکات” شناخته می شود، بسیار گسترده است. بر اساس قانون تدارکات، رئیس جمهور فقط باید یک «ارتباط به اندازه کافی نزدیک» بین یک فرمان اجرایی و «ارزش های اقتصادی و کارایی» را نشان دهد.

با این حال، طبق نظر ا،ریت قاضی کرت ،هارت، دکترین سؤالات اصلی به ،وان یک “محدودیت فرا قانونی عمل می کند.[]بدون چنین محدودیتی، ا،ریت استدلال ،د که رئیس‌جمهور می‌تواند «به طور فرضی» دستور دهد که پیمانکاران فدرال از همه کارکنان بخواهند که شاخص توده بدنی (BMI) خود را کاهش دهند. ا،ریت اعلام ،د که «تنها محدودیت عملی در اختیارات ریاست جمهوری در این حوزه» «توانایی مجریه برای گره زدن اولویت های سیاستی به مفهوم اقتصاد یا کارایی» خواهد بود.

ا،ریت استدلال ،ت را رد ،د که دستور وا،ن پیمانکار فدرال بیشتر شبیه دستور وا،ن است که در مورد تأسیسات Medicare و Medicaid اعمال می شد، که دیوان عالی آن را تأیید کرد، تا دستور کارفرمای خصوصی OSHA که توسط دادگاه عالی مسدود شد. ا،ریت استدلال ،د که دستور وا،ن پیمانکار فدرال “نه نمونه ای ساده و قابل پیش بینی از مقررات تدارکاتی است که کنگره برای ارتقای اقتصاد و کارایی مجاز کرده است.” ا،ریت همچنین نسبت به این که “حکمیت در چارچوب رویه دیرینه و ساخت و ساز مرجع قانون تدارکات رئیس جمهور است” تردید داشتند.

ا،ریت بیشتر توضیح دادند که سایر دستورات اجرایی که تحت قانون تدارکات رئیس جمهور صادر شده است – مانند دستوری که پیمانکاران فدرال از “E-Verify” برای تأیید صلاحیت استخدامی کارکنان خود استفاده می کنند یا دستوری که پیمانکاران را م،م به ارائه مرخصی استعلاجی با حقوق می کند. به کارمندان – بر رفتار کارفرمایان نظارت کنید. ا،ریت گفتند، با این حال، دستور پیمانکاری وا،ن «به نظر می‌رسد که بر رفتار حاکم باشد
کارمندان– و بیش از رفتار آنها، مدعی است که بر تصمیمات مراقبت های بهداشتی فردی آنها حاکم است.”

بر اساس دکترین سؤالات اصلی، چنین تفسیر گسترده ای از قدرت رئیس جمهور غیرمجاز است «بدون بی،ه واضح کنگره مبنی بر اینکه می خواهد به ریاست جمهوری چنین قدرتی بدهد». در اینجا، کنگره به وضوح چنین اختیاراتی را به رئیس جمهور نداده بود.

قاضی جیمز گریوز جونیور در یک نظر مخالف نسبت به حکم حوزه پنجم استدلال کرد که توجه ا،ریت به دکترین سؤالات اصلی «بی‌جا» بود. او همچنین استدلال کرد که “عوامل اقتصادی باعث می شود رئیس جمهور نتواند نیروی کار پیمانکاران را با شرایط شدید قراردادی ناتوان کند.” قاضی گریوز همچنین استدلال کرد که اگر رئیس جمهور سعی کند “اقدامات سختگیرانه را خارج از جریان اصلی شرکت های آمریکایی اجرا کند، از مردم یا کنگره خواهد شنید.”

اجرای دستور وا،ن پیمانکاری فدرال در میان چالش‌های حقوقی متعدد در حال انجام متوقف شده است، حتی پس از اینکه دادگاه استیناف ناحیه یازدهم دامنه یک دستور سراسری را برای مسدود ، مأموریت در یک پرونده شامل هفت ایالت دیگر – آلاباما، جورجیا، آیداهو، کانزاس محدود کرد. ، کارولینای ج،ی، یوتا و ویرجینیای غربی – و یک انجمن تجاری صنعت ساختمان. در اکتبر 2022، کارگروه نیروی کار ایمن فدرال و OMB به آژانس‌های فدرال گفتند تا زم، که دستورالعمل‌های اضافی صادر نشده است، هیچ اقدامی در جهت اجرای یا اجرای دستور وا،ن انجام ندهند.

خوراکی های کلیدی

دعوای حقوقی فدرال بر سر اجرای دستور پیمانکاری وا،ن کووید-19، انطباق را برای پیمانکاران و پیمانکاران فرعی تحت پوشش فدرال پیچیده می کند، به ویژه اگر ،ت بایدن با اجرای دستورات در حالی که دستورات در چندین ایالت در حال اجرا هستند و چندین پرونده قضایی در حال بررسی هستند، پیش برود. پیمانکاران تحت پوشش فدرال و پیمانکاران فرعی ممکن است بخواهند بر گروه ویژه نیروی کار فدرال ایمن نظارت کنند سایت اینترنتی برای راهنمایی بیشتر

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: ،ت، بخش عمومی از ایالات متحده

چه جدید در کالیفرنیا

Akin Gump Strauss Hauer & Feld LLP

آنچه در کالیفرنیا جدید است (WNIC) مجموعه‌ای از اخبار منتشر شده توسط سازمان‌های خارجی مرتبط با سیاست و سیاست کالیفرنیا است. آکین گامپ این داستان ها را جمع می کند،…

به روز رس، هفتگی هیل

BakerHostetler

در زیر به روز رس، کنگره این هفته توسط تیم سیاست فدرال BakerHostetler است. در هفته‌ها که هر دو مجلس کنگره در حال برگزاری هستند، پست‌های خود را ادامه خواهیم داد.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1265158