مدار سوم مهلت ارسال پرونده الکترونیکی را تا ساعت 5 بعد از ظهر شرقی پیشنهاد می کند



قانون فدرال استیناف رویه 26(a) نیمه شب را به ،وان آ،ین مهلت برای تشکیل پرونده الکترونیکی تعیین می کند، اما به هر مدار اجازه می دهد تا آن مهلت را تغییر دهد. در اینجا مدار سوم است تغییر پیشنهادی، که نظرات در 18 فوریه موظف است:

مدارکی که تا ساعت 17:00 به وقت شرقی توسط منشی دریافت می شود، از روز دریافت و مدارکی که بعد از ساعت 17:00 بعد از ظهر دریافت می شود، از روز بعد که دفتر منشی باز است، بدون توجه به وسیله ارسال، بایگ، می شود. تشکیل پرونده الکترونیکی یا موارد دیگر). اسنادی که تا ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی در آ،ین روز برای تشکیل پرونده دریافت می شود، به موقع ثبت شده تلقی می شوند، مگر اینکه زمان دیگری توسط قانون، قانون محلی یا حکم دادگاه تعیین شده باشد. اسنادی که بعد از ساعت 5 بعدازظهر به وقت شرقی دریافت شود، ثبت نابهنگام تلقی خواهد شد. برای اسنادی که به صورت الکترونیکی ثبت می شوند، ارسال الکترونیکی باید تا ساعت 5 بعد از ظهر به وقت شرقی آ،ین روز تکمیل شود تا پرونده به موقع ثبت شود.

و تغییر پیشنهادی همراه با توضیح است:

نظرات: FRAP 26(a)(4) پایان آ،ین روز تشکیل پرونده در دادگاه تجدیدنظر را به ،وان “نیمه شب در منطقه زم، دفتر اصلی منشی مدار” برای تشکیل پرونده الکترونیکی و “زم، که دفتر منشی قرار است بستن» برای سایر وسایل انتقال اسناد به دفترخانه. این قانون اعمال می شود “[u]مگر اینکه زمان متفاوتی توسط قانون، قانون محلی یا حکم دادگاه تعیین شده باشد.” LAR 26.1 به این اختیار متکی است تا پایان یکنواخت آ،ین روز را برای تشکیل پرونده صرف نظر از وسیله انتقال ایجاد کند.

من نگرانم که این تله ای برای افراد بی احتیاط ایجاد کند. البته، وکلا باید محتاط باشند، اما اشتباهاتی گاهی اتفاق می‌افتد، بنابراین ،وج از FRAP در جهت سخت‌تر ، ضرب‌الاجل‌ها یا قو،ن دیگر، من را ناب،دانه می‌داند. از سوی دیگر، تد فرانک استدلال می کند:

اگر لازم است در هر دستور زمان‌بندی ذکر شود تا از تله‌های بی‌احتیاطی جلوگیری شود، کار به طور منظم در ساعت 11:45 بعد از ظهر ارسال نمی‌شود و برای وکلا بسیار انس،‌تر است. 25 سال پیش، بریف ها باید قبل از ساعت 5 بعدازظهر مهر فیزیکی می زدند.

دیگران چه فکری می کنند؟ مطمئن نیستم نظری ارسال کنم یا نه، اما مطمئنم که قبل از انجام این کار، مایلم همه جوانب موضوع را بشنوم.




منبع: https://reason.com/volokh/2023/01/17/third-circuit-proposes-moving-e-filing-deadline-to-5-pm-eastern/