مبل سلطنتی امپراتور مبل دیاکو | mobleseyed


مبل سلطنتی امپراتور مبل دیاکو | mobleseyed

بین بگ طرح قطره ظاهر خاص و جذاب این بین بگ باعث میشود برای هر محیطی کارآمد و زیبا باشد. طرح بندی بی حد این بین بگ به شما امکان میدهد با هر دکورا.. از اینکه وقت گزاشتید و مارو از نظر خود بهره مند کردید ممنونیم . اگر سوالی هم دارید میتوانید همین جا مطرح کنید .

  • برای خشک کردن مبلمان به هیچ وجه از سشوار و اتو استفاده نکنید.
  • تمامی محصولات ما با توجه به سبک روکوکو طراحی شده است.
  • یک پارچه میکروفایبر را آغشته به پاک کننده‌های چوبی کنید و قسمت‌های چوبی را با آن پاک نمایید و سریعا آن قسمت را خرید چستر خشک کنید.
  • بدنه این مبل از اسفنج 35 کیلویی ویژه ساخته می شود.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

مبل راحتی چستر

کلیه حقوق این سایت متعلق به فروشگاه اینترنتی لگنو می‌باشد. با امتياز دهي و ثبت نظر خود در مورد اين محصول ارزش واقعي اين محصول را مشخص نمایید وبه ديگر کاربران براي انتخاب راحت تر و بهتر کمک نمایید. وجه تمایز این محصول نسبت به کالای مشابه چهار وجهی بودن آن به دلیل وجود منبت های ظریف در چهار طرف مبلمان است. پاسنگی کار شده در مبل از چوب راش خشک کن رفته می باشد که با تراکم سخت و قوی در برابر ضربه مقاوم تر می باشد و لذا مناسب نمای رنگی کار می باشند.

مبل چهار نفره مبلمان وودن مدل چستر هوگر

کلیه محصولات خریداری شده از گروه تولیدی مبلیران 24 ماه ضمانت و به مدت 36 ماه شامل خدمات پس از فروش واقعی می باشند. مبلمان رو به صورت نیم ست سفارش داده بودم و همونطور که میخواستم به دستم رسید دوخت کار تمیز و کیفیتش خیلی عالی بود ممنون.. بله، امکان انتخاب دو رنگ پارچه فراهم است و شما می‌توانید برای این منظور در زمان خرید با کارشناسان آف دکور هماهنگی‌ها را انجام دهید.