مایع شیشه شوی نانوسان 13% تخفیف


مایع شیشه شوی نانوسان 13% تخفیف

۴- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح پوست به شدت آسیب میبیند. ۳- محصولات نانوسان تقلبی به علت دارا بودن فرمالین و مواد اسیدی دارای بوی تند و زننده ای است درصورتی که محصولات نانوسان اصل دارای این بو نمیباشد. منافع موجود در خرید اینترنتی هر روز تعداد بیشتری از مردم را به تجربه آن و ایجاد تغییر در الگوهای متداول خرید ترغیب می‏‌کند.

  • محصول را با 50 برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید.
  • مایع شیشه شوی نانوسان را با ۵۰ برابر آب مخلوط و در مخزن شیشه شوی خودرو ریخته و استفاده نمایید .
  • بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که آسیبی به رنگ خودرو شما وارد نکند و غلظت آن کافی باشد تا بتواند آلودگی را پاک کند.
  • چون هر لیتر از آن باید با 50 لیتر آب محلول شود و داخل مخزن شیشه شوی خودرو ریخته شود.
  • بسته‌بندی این محصول شامل یک بطری 500 میلی‌لیتری است و از آنجائیکه قابلیّت ترکیب و رقیق‌سازی تا 50 برابر حجم خود با آب را دارد، در نتیجه با تهیه تنها یک عدد از آن می‌توان 25 لیتر مایع شیشه شو داشته باشیم.
  • استفاده از آب خالی و نجوشیده شده از طرفی تیغه های برف پاک کن را خراب کرده و همچنین منجر به تار شدن شیشه می شود.

یک شیشه شوی غلیظ که با 50 برابر آب باید ترکیب شود(بیشتراز این مقدار نیز قابلیت رقیق شدن را دارد). این محصول مناسب شیشه های خودرو و همچنین مناسب شیشه های ساختمانی می باشد. ۵- پس از استفاده از محصولات نانوسان تقلبی سطح استفاده شده آسیب میبیند.

باعث نرم شدن تیغه برف پاک کن می گردد و بدلیل دارا بودن خاصیت ضد انجمادی از ترکیدگی مخزن شیشه شوی و لوله های انتقال آب برف پاک کن و ایجاد خسارت ناشی از یخ زدگی در فصول سرد جلوگیری می نماید . محصول مایع شیشه شوی نانوسان ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند. محصول مایع شیشه شوی نانوسان خودرو ترکیبی بسیار موثر و کارآمد برای تمیز کردن انواع لکه و چربی از سطح شیشه خودرو است ، دیدی واضح و عالی در هنگام رانندگی ایجاد می کند . چون هر لیتر از آن باید با 50 لیتر آب محلول شود و داخل مخزن شیشه شوی خودرو ریخته شود. به خاطر دارابودن خاصیت نانو، بعد از چند بار استفاده از این مایع، شیشه خودروی شما تا حدی آبگریز می گردد و دیرتر آلودگی و گرد و غبار را به خود جذب می کند.

مایع پاک کننده سطوح لینکس (رایحه آکوا)

به خصوص در زمستان به خاطر بارندگی های گاه و بی گاه شیشه خودرو معمولا لکه لکه و پر از گرد و غبار می شود. مطالعات علمی توسط شرکت نانو ثابت کرده است که پوشش نانو موجب افزایش دید در هنگام رانندگی در شب به میزان 34 درصد می شود این میزان، فرآیند ترمز کردن را یک ثانیه جلو می اندازد. فروشگاه اینترنتی تلنت کالا با تجربه چند ساله خود توانسته است به هزاران مشتری وفادار خود محصولات شرکت دکتر بیز را با ضمانت اصالت کالا و پشتیبانی قوی ارائه دهد و گامی هرچند کوچک جهت ارتقاء سطح کیفی سلامتی و زیبایی هموطنان بردارد.

از اين رو ، گروه بازرگانی علم و صنعت نانوسان نماینده انحصاری کمپانی GLOBAL PREFER در ایران و منطقه مفتخر است جزء پنج نماینده اصلی این کمپانی در کنار ایلات متحده آمریکا ، انگلستان ، ایتالیا ، و هلند در مسیر تحقیق و توسعه تکنولوژی نانو در زمینه های علمی و تجاری گام های اساسی بر دارد . عضویت در خبرنامه محصول فقط برای اعضای سایت امکان پذیر خواهد بود.

شیشه شوی خودرو نانوسان یکی از بهترین و ارزنده ترین انواع شیشه شوی های مربوط به خودرو است که شما می توانید آن را به راحتی از سایت کالا یدکی تهیته کنید. اطلاعات تکمیلی درباره ی مایع شیشه شوی نانو مخصوص خودرو نانوسان به زودی ارائه خواهد شد. بهتر است از محصولاتی استفاده کنید که آسیبی به رنگ خودرو شما وارد نکند و غلظت آن کافی باشد تا بتواند آلودگی را پاک کند.

مایع شیشه شوی نانو مخصوص خودرو نانوسان

پس از انتخاب این گزینه, وب سایت کالایاب همکاران ما جهت هماهنگی (تاریخ و ساعت حضور) با شما تماس خواهند گرفت. با ثبت نام در خبرنامه ما از آخرین مقالات و محصولات به همراه تخفیف های ویژه باخبر شوید. لطفاً پیش از ثبت پرسش، ابتدا قوانین و مقررات را مطالعه بفرمایید. با ورود یا ثبت نام در این چند شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت را می‌پذیرید.

این سایت دارای نماد اعتماد الکترونیک به عنوان مجوز فعالیت و دارا بودن کادری مجرب در ارائه خدمات و مشاوره قبل و پس از خرید می‌باشد. یکی از مزایای خرید اینترنتی صرفه جویی در وقت شما و راحتی در خرید است اما متاسفانه در این میان هستند افراد سودجویی که با کمی چرب زبانی و استفاده از نا آگاهی مشتریان این بستر را آلوده میکنند. با توجه به حذف کروز کنترل در تولیدات جدید خودروی دنا و پاسخ به نیاز دنا سواران عزیز, نسبت به تامین کروزکنترل فابریک دنا اقدام کرده و پس از انجام بررسی و تست های لازم, این آپشن کاربردی را در اختیار شما همراهان عزیز قرار داده ایم. کاپ رینگ (لوگو رینگ) به انتخب مشتری به عنوان هدیه به همراه رینگ ارسال می‌شود بنابراین مدل لوگو کاپ رینگ را از قسمت زیر انتخاب نمایید .

دیدگاه خود را به همراه سوالات خود درباره این کالا یا فروشنده آن بیان نمایید. شاید در نگاه اول این مقدار از حساسیت بی مورد باشد؛ ولی پس از شنیدن چند اتفاق هولناک، به دلیل کثیفیِ شیشه خوردو به محض شروع بارندگی یا پاشش سریع آبِ سطحی، نظرتان عوض خواهد شد. متاسفانه از آن بدتر بدون داشتن مجوز های لازم اقدام به فروش واهی کرده و محصول را به دست مشتری نمیرسانند برای جلوگیری از این روند مخرب برای فضای کسب و کار اینترنتی چه اقداماتی باید انجام داد . بانصب تجهیز پاور ویندوز بر روی خودروی دنا و دناپلاس دیگر نگران فراموشی بستن شیشه های خودرو و عواقب بعدی آن نباشد. زیرا پس از ترک خودرو شیشه ها به صورت خودکار بالا رفته و بسته می شوند.این کالا کاملا سوکت فابریک بوده و منطبق با سیستم برق کروز (اکوماکس) می باشد. قیمت فوق برای سفارش چهار حلقه رینگ می باشد و امکان سفارش انلاین برای تعداد کمتر وجود ندارد.