لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


در صورتی که دادسو وکیل انحصار وراثت ایرانیان خارج از کشور پرونده باشد، نیازی به حضور ورثه در هیچ مرحله ای نخواهد بود و وکیل در ایران کلیه امور را پیگیری خواهد کرد. یکی از اموری که وکیل در ایران می‌تواند انجام دهد انجام انواع طلاق بدون نیاز به حضور زوجین در ایران است. منظور از انواع طلاق، طلاق یک‌طرفه از سمت آقا یا خانم و طلاق توافقی است.

علاوه بر مورد تخصص، تجربه وکلا در امور محوله و میزان موفقیت آنان در پرونده‌های حقوقیشان بسیار مهم است. اینکه موکل بتواند به طریقی این درصد موفقیت را متوجه شود، در آینده حقوقی او نیز تأثیر خواهد گذاشت. حسن شهرت وکیل در محافل حقوقی و دادگاهی نیز بسیار مهم بوده و بر عملکرد و دیدگاه سایر عوامل مؤثر است.  لازم است برای بهترین وکیل ایران شدن دارای صلاحیت‌های اثبات شده اخلاقی، مذهبی و غیره باشند.

  • وکالت آنلاین با توجه به پتانسیل ذاتی خود خدمات مشاوره حقوقی، وکالت دعاوی حقوقی را توسط بهترین و متخصص ترین ارائه می نماید.
  • در هر صورت می‌توانند به وکلای پایه یک دادگستری در ایران وکالت دهند تا کار طلاق بدون نیاز به حضورشان در ایران انجام شود.
  • این دفتر حقوقی با تجربه بالا در طرح شکایت کیفری و پیگیری آن از ناحیه شاکی و دفاع از متهمان که به ناحق در معرض اتهام میباشند، ضامن موفقیت شما در پرونده های کیفری خواهد بود.
  • دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود.

در هر صنفی خوب و بد، باکیفیت و بی کیفیت وجود دارد در مسائل حقوقی نیز امروزه موسسات و افراد زیادی سایت حقوقی راه اندازی کرده اند اما قطعا همه بهترین نیستند و همه هم بد نیستند. آسانترین روش طلاق، طلاق توافقی است که زن و شوهر بر سر مسائل مهمی مانند مهریه و حضانت فرزند به توافق می رسند و بعد از انجام مراحل دادگاهی طلاق در دفتر ثبت طلاق جاری و ثبت می شود. از آنجایی که بر اساس قانون حق طلاق با مرد است اگر دادخواست طلاق از طرف مرد باشد مراحل طلاق راحت تر خواهد بود اما برای جاری شدن طلاق مرد باید تمامی حق و حقوق قانونی زن را از قبل مهریه، نفقه، اجرت المثل و در شرایطی حق التنصیف را پرداخت کند. دعاوی خانواده یکی از گسترده ترین مسائل حقوقی است که مواردی همچون طلاق، ازدواج، فسخ نکاح، حضانت، مهریه، نفقه، اجرت المثل و … در آن مطرح می شود. ببینید از دیدگاه شما اینطور هست با توجه به تجربه ای که داشتیم فردی خودسر جهت پرونده ای با توجه به اطلاعاتی که شما فرمودین از جستجو کردن و اطرافیان اقدام به طرح دادخواستی کرده بودند که این امر از جهت اینکه اطلاعات علمی و تخصص و تجربه ای نداشته باعث از دست دادن ملک خود شده است.

ایشان در انواع دعاوی کیفری قتل، قطع عضو، ضرب و جرح عمدی، قتل غیرعمدی ناشی از تصادفات رانندگی، سقط جنین، شرکت در قتل و صدمات بدنی، کلاهبرداری، اختلاس، جعل و … فعالیت داشته اند و تجارب بسیاری کسب نموده اند. آقای گودرز افتخار جهرمی وکیل پایه یک دادگستری، دارای مدرک دکتری تخصصی حقوق و اقتصاد کشورهای اسلامی و موفق به دریافت مدرک دکتری دولتی حقوق خصوصی از دانشکده حقوق پاریس شده اند. ایشان عضو اسبق هیئت علمی مرکز، عضو اسبق انجمن حقوق قضا، عضو اسبق انجمن بین الملل، عضو سابق کانون وکلای دادگستری مرکز، مدیر گروه رشته حقوق خصوصی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران و 32 سال متوالی رئیس دانشکده حقوق دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. این ها فقط جزء کوچکی از سوابق درخشان آقای گودرز افتخار جهرمی بود که برای شما توضیح دادیم.

به این نکته هم باید توجه داشته باشید که اکثرا بهترین وکیل ها بخصوص در شهر تهران، بهترین حق الوکاله رو هم از موکلش می گیرند و حق الوکالشون هم بهترین و هم بیشترین هست. نگاهی گذرا به مقررات و نظامنامه هایی که در نظامهای حقوقی مختلف در مورد وکلا به تصویب رسیده است، گویای این واقعیت است که تلاش قانونگذاران عمدتاً در جهت ایجاد یک سیستم کنترل بر اعمال و رفتار وکلا و جلوگیری از استفاده نامشروع از این حرفه در جامعه بوده است. از دیدگاه دیگر، وکیل دادگستری، وسیله ای است عاریتی در دست موکلین خود، که با پرداخت حق الوكاله به او، حاضر است از هر وسیله ممکن برای پیشرفت مقاصد مشروع و غير مشروع موکلین خود در جریان دادرسیها استفاده نماید.

دعاوی مربوط به شرایط خصوصی پیمان

علاوه بر وظایفی که وکیل در قبال موکل دارد، بایستی ویژگی های خاصی را نیز دارا باشد. قاضی بازنشسته دادگستری، رئیس اسبق کانون وکلای دادگستری مرکز، وکیل مدافع چندین پرونده شخصیت های سیاسی ایران، استاد فعلی و یکی از اعضای سابق هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بوده اند. از دیگر سوابق درخشان آقای آبادی می توانیم به سه دوره عضویت ایشان در هیئت مدیره کانون وکلای دادگستری مرکز اشاره کنیم. تا به الان از آقای آبادی 8 مقاله در مجلات معتبر ایرانی به چاپ رسیده است.

مشاوره مراحل طلاق به صورت آنلاین و بدون نیاز به جلسه حضوری

گروه وکلای دیوان سالار با تیمی از وکلای مجرب و با سابقه، در زمینه های مختلف از جمله وکیل حقوقی، وکیل کیفری، وکیل خانواده، وکیل طلاق و … گروه وکلای دیوان سالار این کار را برای شما انجام خواهند داد و به صورت تخصصی موضوع ملکی شما را بررسی خواهند کرد. از ویژگی های یک وکیل خوب این است که بتواند بهترین راه حل را برای حل مسئله حقوقی پیدا کند.

وکیل مهاجرت

در سامانه جستجوی وکیل آنلاین، می‌توانید تعرفه درخواستی هر یک از وکلا برای مشاوره حقوقی را به راحتی مشاهده کنید. چنانچه در خارج از ایران زندگی می‌کنید و برای امور حقوقی خود به دنبال وکیل در ایران هستید، این مقاله را مطالعه کنید. افرادی که در خارج از کشور زندگی می‌کنند برای بعضی از امور اداری، دانشگاهی، بانکی، حقوقی و … خود نیاز به حضور در ایران را دارند.