لیست 10 تا از بهترین وکیل تهران ️【آپدیت1401】


تلاش وکلای مهاجرت یاران به عنوان یک دفتر مهاجرتی این است که با ورود به همه ابعاد و موضوعات مهاجرت و کشور های خارجی یک نقشه راه به شما بدهیم تا بتوانید در خصوص مهاجرت خود و خانواده و آینده مهاجرت خود برنامه ریزی نمایید. شرایط استفاده از وکیل رایگان چیست؟ متقاضی وکیل رایگان در پرونده های حقوقی باید توانایی مالی پرداخت حق الوکاله وکیل را نداشته باشد و پرونده باید قابل دفاع در دادگاه باشد. حق ‌الوکاله وکیل رایگان را چه کسی پرداخت می‌ کند؟ در صورت موفقیت موکل در دعوی، دادگاه حق الوکاله وکیل رایگان را از طرف دیگر دعوی اخذ می کند و اگر رأی دادگاه به ضرر وی صادر شود، حق الوکاله بهترین وکیل را پرداخت نخواهد کرد. وکیل و موکل پس از توافق با یکدیگر، یک قرارداد مالی نیز تنظیم می کنند که مبلغ، زمان و نحوه ی پرداخت حق الوکاله را در آن مشخص می کنند و ابتدا موکل مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به وکیل می دهد و در خصوص پرداخت مابقی حق الوکاله طبق قرارداد مالی که توافق شده است، عمل می کنند. حق ‌الوکاله بهترین وکیل تابع قرارداد و یا تعرفه ی قانونی است؛ البته برخی معیارها نیز در میزان حق الوکاله تأثیر دارد؛ مانند حسن شهرت و اعتبار وکیل، تحصیلات تکمیلی او و پیچیدگی پرونده و غیره.

  • طبق بند تصویب شده در قوانین جمهوری اسلامی، ایثارگران و حتی افرادی بسیجی به دلیل عدم توان مالی میتوانند وکیل حمایتی اخذ کنند، این وکلا به اصطلاح رایگان هستند.
  • از دیگر سوابق کاری ایشان می توان به دبیر کمیسیون حقوق ورزشی کمیته ملی المپیک اسلامی ایران، عضو موسس انجمن علمی حقوقی ورزش کشور و ریاست کمیته حقوق زیست فناوری انجمن علمی فوق پزشکی ایران اشاره نمود که بر عهده داشتند.
  • پس از صدور قرار ترک تعقیب شاکی میتواند ظرف یک سال رسیدگی مجدد را از مرجع قضایی تقاضا کند.

البته باید به این نکته نیز توجه داشت، که اگر عزل وکیل به موجب سند رسمی یا عادی و یا اعلام کتبی ضمن لایحه‌ ی تقدیمی به دادگاه، صورت پذیرد، این امر مانع از جریان دادرسی و رسیدگی به پرونده نخواهد بود. شما می توانید شماره وکیل در ایران تماس بگیرید و موضوع کیفری خود را با او در میان بگذارید. انجام دادن هر کاری پاداش یا مجازاتی دارد که در دعاوی کیفری مجرم به مجازات می رسد.

با وکلای مهاجرت ایران بیشتر آشنا شوید!

در وکالت‌نامه‌ای که تنظیم می‌کنید می‌توانید حدود اختیارات وکیل خود را مشخص کنید. امور سجلی و ثبت احوال را می‌توانید به صورت مستقیم از طریق سفارت پیگیری کنید. سلام.بسیاری از موکلین همانند شما در خارج از کشور میباشند و از طریق وکالت کنسولی میتوانید به وکلای دادگستری اعطای وکالت نمایید.شما همچنان میتوانید از طریق برنامه واتس اپ به وکلا پیام دهید و با آنها در ارتباط باشید و مدارک و مشکل خود را برایشان ارسال کنید تا مدارک شما بررسی شود. دوست خوبم من اکثر این وکلا رو میشناسم و با برخی هم در جلساتی بودم.

فهرست وکلای سراسر کشور (45512 مورد)

هر چند که پذیرش دعاوی عمومی و مختلفی نیز برای وکلای دادگستری بدون اشکال است و وکیل با استفاده از مهارت و تخصص خود می‌تواند در تمام دعاوی که در دادگستری را به مراجع مطرح می شود حضور پیدا کند. وکلای مهاجرت ایرانیا همانآی آی ال (‌iiL)یکموسسه مهاجرتیبوده که به دنبال فعالیت های تخصصی حقوقی و تجاری درموسسه حقوقی بین المللی اریکه عدلمتولد شده است. گروهوکیل مهاجرتو متخصصین ایندفتر مهاجرتیحتی پیش از تولد این برند در امور متنوعی در حوزهحقوق تجارت بین المللهمچون حقوق قراردادها شرکتها ٬ امور املاک ٬ تراستها و … حضور فعال داشته اند و بسیاری از امور تجاری و بازرگانی هموطنان عزیز را مدیریت کرده اند.

از این رو پرونده کیفری دارای اهمیت است و یک اشتباه ممکن است مجازات جبران ناپذیری را شامل حال مجرم کند. یکی دیگر از دعاوی که زیاد در داخل کشور مطرح می شود و هر روز پرونده هایی در ارتباط با آن در مراجع قضایی مطرح می شود دعاوی ملکی است. به هر حال موفقیت در استفاده از موضوع جدایی تنها مختص به اصغر فرهادی با فیلم سینمایی جدایی نادر از سمین(یکی از پروفروشترین فیلم سینمایی تاریخ ایران ) نیست وکیل ها خیلی سال است که از بازار طلاق و جدایی در حال کسب درآمد هستند.

از وکیل بایستی پرونده موضوع دعوا را مرتباً مورد بررسی و پیگیری قرار دهد و یا این که از همکاران خود برای انجام امور پرونده و پیگیری مستمر و ارائه گزارش به موکل کمک بگیرد. تمامی حقوق این وب سایت متعلق به موسسه حقوقی بین المللی سفیران ایرانیان می باشد. قدم اول در هر انتخاب درستی، توجه به تخصص وکیل در حوزه کاری مورد نظر خود است.

خصوصیات و ویژگی های وکیل پایه یک دادگستری در ایران

بدین صورت که شما با آرامش خاطر میتوانید امور قانونی خود را به این عزیزان بسپارید. اگر منظورتان سامانه ثنا است، احراز هویت چند دقیقه بعد از ثبت نام تکمیل می شود. در صورت که دادسو وکیل شما باشد، صفر تا صد امور طلاق شما انجام خواهد شد. شرایط صدور قرار ترک تعقیب 1_جرم از جرایم قابل گذشت باشد.2_پرونده در مرحله دادسرا باشد و کیفرخواست صادر نشده باشد.3_اعلام رضایت شاکی پرونده.

اینکه کدام وکیل به درد پرونده حقوقی ما می‌خورد و توانایی و تخصص دفاع از آن را دارد، بر نتیجه نهایی و پیروزی ما در دادگاه تأثیر مستقیمی می‌گذارد. پس نباید از این قسمت از دعاوی به آسانی عبور کرد و موضوع انتخاب برترین وکلا را نادیده گرفت. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. می‌توان برای وکیل انتخابی حد و مرزی مشخص کرد که در چه زمینه‌ای اجازه وکالت از طرف موکل دارد و در چه زمینه‌ای خود شخص باید برای آن کار حضور داشته باشد.