لیست 10 تایی بهترین وکیل شیراز


همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید. زن یا مرد بودن، پیر یا جوان بودن، قدیمی یا جدید بودن وکیل دلیلی بر متبحر بودن آن نمی شود و هر کدام از این مشخصات می تواند هم دلیل بر خوب بودن یا بی تجربه بودن آن ها باشد. هر یک از افراد جامعه به تناسب نوع زندگی و کار و تجارت خود ممکن است درگیر مشکلات و درگیری های حقوقی و کیفری مختلفی شوند. قطعا برای حل اینگونه مسائل افراد عادی نیازمند به داشتن یک وکیل خبره و متبحر می باشند تا به عنوان راهنما یا مشاور حقوقی در شیراز به آن ها کمک نماید.

  • شما می توانید از طریق مشاوره حقوقی فوری و 24 ساعته با وکیل 24 ساعته آنلاین در شیراز از سراسر دنیا بصورت 24 ساعته ارتباط برقرار کنید.
  • تخت جمشید و پاسارگاد تاریخ غنی شهر را گواهی می دهند و در هر راهنمای سفر شیراز ذکر شده است.
  • همچنین هرگز به تبلیغات و بزرگ نمایی هایی که برای برخی وکلا انجام می شود توجه نکنید و همیشه به دنبال مستندات و واقعیت های موجود در رزومه وکیل مورد نظرتان باشید.
  • «دادسان» یک موسسه حقوقی نیست بلکه یک سامانه اینترنتی است که به کمک فناوری های نوین و با رعایت کلیه ضوابط و شئونات وکالت، ارتباط بین متقاضیان خدمات حقوقی با وکلای متخصص در آن حوزه را برقرار می کند تا متقاضیان به راحتی با مقایسه رزومه و پیشنهادات ارسالی وکلا، وکیل مناسب خود را انتخاب کنند.

چنانچه شما وکیل می باشید و تمایل دارید در این لیست قرار بگیرید اینجا کلیک کنید. در صورتیکه در خارج از کشور اقامت دارید می توانید ازهمکاران ما در خارج از کشور کمک بگیریدو با آنها تماس برقرار کنید. متاسفانه هنگام نهایی کردن رزرو با هتل، خطایی رخ داده است، لطفا با پشتیبان خود درارتباط باشید. زمان پرداخت به اتمام رسیده است، لطفا منتظر تایید مجدد از سمت هتل باشید. شما قبلا ثبت نام کرده اید، در صورت فراموشی رمز عبور میتوانید رمز عبور خود را بازیابی کنید. لطفا توجه فرمایید ما به ازای هر اتاق، وارد کردن یک کد ملی ( شماره پاسپورت) معتبر الزامی می باشد.

معرفی 5 تا از بهترین وکیل در بابل【آپدیت 1401】

خدماتی که ایشان ارائه می دهند مشاوره و قبول وکالت در پرونده های همچون طلاق، نفقه، استرداد جهیزیه، تنظیم لایحه و دادخواست، دعاوی ملکی و مالکیت، دعاوی موجر و مستاجر، سرقفلی، تخلیه، قتل، دیه، فوت در تصادفات رانندگی، سرقت، تهدید، مزاحمت تلفنی و … است. وکالت نامه میان وکلا و موکل از مهم ترین مباحث حقوقی و کیفری است. هزینه زیاد وکلا و بی انصافی بعضی از وکیل ها در کسب حق الوکاله دلیل نارضایتی بسیاری از اشخاص شده است. در صورتی که شخصی تصمیم بگیرد که به زندگی مشترک با همسرش خاتمه دهد احتیاج دارد پیش از اتخاذ هر تصمیمی برای طلاق از مشاوره حقوقی طلاق توسط یک وکیل طلاق شیراز مشورت بگیرد. معمولا فرایند طلاق احتیاج به یک وکیل طلاق خوب دارد که در طی کردن این راه شما را یاری نموده و از حق و حقوق خودتان و شخص مقابل آگاه نماید. وبسایت ایران وکیل با هدف تسهیل یافتن وکیل در سراسر ایران فعالیت خود را آغاز نمود.

ویژگی های وکیل خوب در شیراز

لذا اگر نیاز به یافتن بهترین وکیل حقوقی فارس، بهترین وکیل کیفری فارس، بهترین وکیل خانواده فارس و بهترین وکیل ملکی فارس دارید توصیه می شود به آشنایانی که سابقا تجربه داشتن وکیل در این زمینه داشته اند مراجعه نمایید که قطعا این کار قابل اعتماد تر می باشد. اما معیاری که این سایت برای معرفی وکیل به ساکنین استان فارس دارد، ترجیحاً معرفی وکلای محترمی است که علاوه بر وکالت در کسوت استادی در دانشگاه های استان فارس فعالیت دارند. همچنین شما با توجه به اهمیت موضوع حقوقی خود می توانید به صفحه وکلای شهر شیراز نیز مراجعه نمایید. مهدی سمیعی، وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی، دارای 18 سال سابقه درخشان در زمینه وکالت می‌باشد که در این مدت وکالت خویش توانسته با مهارت در وکالت و فن بیان شیوا و رسا، رازداری در مورد مسائل خصوصی پرونده موکل خویش خود را در بین وکلای خوب شیراز قرار دهد.

لیست آموزشگاه های شطرنج در شیراز

ایشان مدرس دانشگاه بوده و یکی از وکلای با سابقه شیراز محسوب می شوند که در دعاوی حقوقی، کیفری و خانواده تخصص کافی را دارند و کمک می کنند تا بهترین نتیجه را در پرونده ها به دست آورید. ایشان در دفتر حقوقی خود خدماتی نظیر مشاوره حقوقی، کیفری، خانواده، دعاوی مربوط به شهرداری، دعاوی مطروحه در اجرای ثبت اسناد و … را ارائه می دهند. آقای حامد اسکندری وکیل پایه یک دادگستری شیراز و مشاور حقوقی می باشند. رشته تحصیلی ایشان کارشناسی ارشد حقوق خصوصی بوده است و آمادگی ارائه انواع خدمات حقوقی در پرونده های کیفری، خانوادگی، بیمه، تجاری، مالی، مواد مخدر، قتل های ناموسی، مواد مخدر، ورزشی، دیوان عدالت اداری، شهرداری، امور گمرک، تعزیرات و … را دارند.