لیست بهترین وکیل در ایران ️ 【وکالت تخصصی️】


لازمه برقراری این نوع رابطه وجود حس اعتماد و احترام متقابل بین شما و وکیل است. اهمیت این موضوع به خصوص در شرایط احساسی مانند دعاوی طلاق یا حضانت دو چندان می‌شود. به طور کلی فارغ از تجربه و تخصص، کسی را به عنوان وکیل انتخاب کنید که بتوانید حرف‌های خود را راحت و صادقانه با او در میان بگذارید. آوای رهنما طی سالیان تجاربِ پیوسته، توسط حقوقدانان مجرب، برنامه‌ریزان موفق و مشاوران خوش فکری که همواره وفادار به اصول اساسی وحرفه‌ای بوده‌اند، آماده است تا با ارائۀ بهترین خدمات به مراجعین محترم، آرامش را به جامعه پیشکش کند. باهمت و تلاش مصدّق در روز هفتم اسفندماه لایحه استقلال کانون وکلا تصویب و نهاد وکالت مستقل شد؛ که این روز در تاریخ وکالت دارای اهمیّت خاص است و بعدها هم روز هفتم اسفند به‌عنوان روز «وکیل مدافع» نام‌گذاری شد و هفتۀ منتهی به هفتم اسفند ماه هر سال به عنوان هفته وکیل مدافع یاد می‌شود. کلیه خدمات مربوط به وکیل در ایران به صورت تخصصی در دادس قابل انجام است.

هنگامی که در جریان پرونده طلاق قرار می گیرید با گذشت زمان برخی موارد برای شما اولویت پیدا می کند و برخی از خواسته های شما به خواسته هایی تبدیل می شود که حتما می خواهید به آن ها برسید. این همان مفهوم جدید از پیروزی است که وکیل خانواده یا همان وکیل طلاق برای شما تعریف می کند. روند طلاق و به طور کلی امور دادگاهی افراد درگیر در دعاوی را در معرض کوهی از کاغذبازی ها و فرم های اداری قرار می دهد. یکی از مهم ترین چالش هایی که ایجاد می شود آماده کردن فرم ها و جمع آوری و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق به دادگاه است.

سید محمود علیزاده طباطبایی وکیل پایه یک دادگستری تهران متولد سال 1332 در نطنز بود. ایشان دارای تحصیلات فوق لیسانس الکترونیک هوایی از دانشگاه هوایی در سال 1353 و لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی در سال 1356 و لیسانس، فوق لیسانس و دکترای حقوق می‌باشد. ایشان عضو هیئت مدیره کانون وکلای مرکز، عضور شورای اول شهر تهران است. از وکلایی است که وکالت فهرستی از پرونده‌های مشهور سیاسی و اقتصادی را بر عهده داشت. بنابه اظهار نظر برخی از موکلین، طباطبایی با قلبش از موکلین دفاع می کند نه با پولی که دریافت می‌کند.

  • اسناد و مدارک را در اختیار وکیل قرار می دهید و به او وکالت خواهید داد که از حق و حقوق شما دفاع کند.
  • وکالت صرفاً یک شغل و وسیله‌ای برای کسب درآمد نیست؛ بلکه از مهم‌ترین حقوق ملّت است و در قانون اساسی هم در فصل سوّم آمده است.
  • به عنوان مثال درباره مشکلات کسب‌وکار باید وکیل مسلط به قانون کار و همچنین در زمینه مشکلات خانوادگی به وکیل خانواده مراجعه کنید.
  •  اتمام دوره وکالت حقوقی از نوع پایه دو برای کلیه وکلای پایه یک انجام شده است.

وکالت برای درخواست صدور برگ اجرایی و تعقیب عملیات مربوط به اجرای حکم و گرفتن وجوه پرداخت شده به نام موکل و …. وکیل در امری نمی تواند برای آن امر به دیگری وکالت دهد مگر اینکه صریحا یا به دلالت قراین وکیل در توکیل باشد اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسوول خواهد بود . عقد وکالت بین وکیل و موکل منعقد خواهد شد و این عقد همانند تمام عقود دیگر لازم الاتباع می باشد.

افرادی که در خارج از کشور زندگی می کنند برای انجام کارهای حقوقی و قضایی خود به وکیل خوب در ایران وکالت می دهند. احتمال اینکه در طول زندگی برای هر فردی مسائل حقوقی و قانونی پیش بیاید وجود دارد اما اگر این مسئله برای فردی ساکن خارج از کشور اتفاق بیفتد یا باید برای حل این مسئله به کشور بازگردد یا از دانش وکیل در ایران بهره ببرد. وکلا در ابتدا باید پرونده افراد را به دقت مطالعه کرده و با وی گفتگو نموده تا از جوانب و جزئیات کامل پرونده اطلاع یابند. وکیل مربوطه باید تمام تلاش خود را در جهت احیای حقوق موکل خویش به جا آورد.

وکیل طلاق توافقی در ایران

تنها نکته طی دوره کارآموزی وکلا آن است که این دوره برای فارغ‌التحصیلان کانون با قوه قضاییه متفاوت سپری می‌شود. تکالیف ارائه شده و زمانبندی دوره برای هر دو گروه مختلف بوده و دارای حجم اختیارات متفاوتی نیز است. وکلای پایه دو در مرحله پایین‌تری از وکیل‌های پایه یک دادگستری قرار دارند. اگرچه بسیاری از آن‌ها می‌توانند در زمره برترین وکیل ایران محسوب شوند و این ربطی به میزان تبحرشان نخواهد داشت؛ ‌اما به هر صورت، دارای اختیارات کمتر و محدودتری هستند و از قدرت عمل پایین‌تری برخوردارند. این دسته از وکلا حق شرکت در محاکم کیفری را دارند، به شرط آن‌ که جرم‌های موکلان تعزیری باشد و دارای زمان حبس پایین‌تر از ده سال و شامل جرایم نقدی، شلاق و سایر امور تأمینی شود.

تعهدات و حدود اختیارات بهترین وکیل ایران نسبت به موکل چیست؟

ببخشید اگر بخوایم وکیل در ایران بگیریم باید چطوری قرارداد امضا بشه ؟ و شما تضمینی بابت انجام کار میدید. طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می‌شود که در آن هر دو نفر راضی به طلاق هستند و سر موضوعاتی مانند مهریه، نفقه، حضانت فرزند و استرداد جهیزیه به توافق رسیده باشند. در این صورت می‌توانند هر دو نفر از روش‌هایی که در ادامه توضیح می‌دهیم به وکیل طلاق توافقی وکالت دهند تا امور طلاق توافقی آنها را انجام دهد. در کل وکیل دادگستری بعد از بررسی مدارک و شواهد موکل نهایتا می تواند نتیجه پرونده را پیش بینی کند. حتی پیش بینی نیز نمیتواند نتیجه قطعی هر پرونده‌ای باشد چرا تصمیم گیری نهایی و صدور رای برعهده وکیل نیست. لذا یکی از اهداف آقای مسعود اسلامی مهر بعنوان رییس موسسه حقوقی و داوری بین الملل صلح صدرا ایجاد صلح و سازش بین اشخاص و انجام داوری در کلیه زمینه‌های حقوقی و تجاری می‌باشد.

2- وکیل نباید بعد از استعفا از وکالت یا عزل شدن توسط موکل یا پایان وکالت، وکالت طرف مقابل یا اشخاص ثالث را که در آن موضوع بر علیه موکل سابق خود است، قبول کند. تومانی که در انتها وکیل توانست موکل را از کلیه اتهامات تبرئه نماید. ازتهران وکیل گرفتم گول تبلیغات زیادش روخوردم ، هرچی پول داشتم دادم وکیل پولموخورد بدون اینکه کاری کنه ،بهشون اعتمادنکنید . 1-در موارد زیادی یک وکیل در یک پرونده می تواند حداقل درامد 5 تا سی سال یک قاضی یا بیشتر را داشته باشد و دیگر لازم نباشد خود را زحمت دهد تا کار کند یا بعضا احتمال دارد وکیلی خود پرونده ای را گرفته و به وکیل دیگر واگذار کند و درصد آن را بگیرد بدون اینکه مدرکی مرتبط با اشتغال بدهد.

موضوع تعهد اصلی بهترین وکیل ایران، اموری است که طرفین در وکالتنامه بدان تصریح نموده اند. از جمله معیارهای انتخاب بهترین وکیل ایران می‌توان به تخصص مرتبط، کسب سابقه درخشان، داشتن تجربه‌ مفید، دانش‌اندوزی و اهمیت به کسب علم در حوزه حرفه‌ای خود، حسن خلق و شهرت، آمار پرونده‌های حقوقی موفق و غیره اشاره کرد. نگاه جامعه بر تعاملات و همکاری‌های مفید وکلا اثر می‌گذارد و مانع از ایجاد اهمال‌کاری‌ها، مانع‌تراشی‌ها و ایجاد مشکلات ریز و درشت می‌شود. خوش‌نامی وکیل همانند هر فرد دیگری در جامعه مهم بوده و در پیشبرد کارها تأثیرگذار است. مطالعه رزومه وکلا در سایت‌ها و پیگیری نظرات موکلان قبلی می‌تواند برای انتخاب بهترین وکیل ایران بسیار کمک‌کننده باشد. تمامی این سؤالات موجب می‌شوند تا حجم زیادی از سردرگمی و نگرانی را درباره آینده پرونده‌های شخصی، سازمانی و حقوقی با خود یدک بکشیم و به دلیل عدم آشنایی کامل با مسائل اینچنینی، امکان اشتباه بسیاری وجود داشته باشد.

در چنین مواقعی به به تشخیص دادگاه مبنی بر عدم توانایی متهم برای داشتن وکیل، دادگاه از میان وکلای حوزه ی قضایی و یا از نزدیکترین حوزه ی مجاور برای دفاع از متهم و پیگیری روند دادرسی برای متهم وکیلی را انتخاب خواهد کرد که به این نوع وکیل در ایران، وکیل تسخیری گفته میشود. باید به این نکته توجه داشت که در تمامی نقاط جهان، از مهمترین حقوقی که برای متهمان در نظر گرفته میشود، حق داشتن وکیل کیفری و طرح دفاعیه میباشد. در دعاوی که موضوع آنها جزایی میباشد نیز هر دو طرف دعوا می توانند از همان ابتدا وکیل یا وکلای خود را به محضر دادگاه معرفی کنند و از مزایای داشتن وکیل بهره ببرند. وکیل در ایران هنگامی که پیگیری پرونده های حقوقی را بر عهده میگیرد، این اختیار را دارد تا تمام مراحل دادرسی و قانونی پرونده را بر عهده گیرد و تنها در مواردی که موکل آنها را استثنا کرده است حق دخالت نخواهد داشت. ایشان استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، حقوقدان، نویسنده، عضو کانون وکلای کانادا و استاد دانشگاه اتاوا کانادا بوده اند.