لیست + بهترین قیمت عروسک جوجه تیغی شانگ شهریور 1401 بهترینو


لیست + بهترین قیمت عروسک جوجه تیغی شانگ شهریور 1401 بهترینو

هر دو این عروسک‌ها بسیار زیبا و بامزه ساخته شده‌اند و هر دختر یا پسری با دیدن آن‌ها شیفته‌شان عروسک دخترانه خواهد شد. اگر به فکر گرفتن یک هدیه برای جشن تولد و یا دیگر مناسبت‌ها هستید می‌توانید از این عروسک‌های زیبا برای هدیه دادن استفاده نمایید. برای مشاهده دیگر محصولات موجود درسایت، بر روی لینک کلیک کنید.

عروسک سونیک یک عروسک خارپشت کارتونی‌است که سال‌هاست طرفداران خاص خود را دارد. فروشگاه اینترنتی 1000 بازی با مطالعه قوی در زمینه انواع اسباب بازی، سرگرمی های نوزاد و کودک، سیسمونی نوزاد و لوازم کودک و مادر ، خدمات خود را شامل امکانات ذیل به علاقه مندان ارائه می دهد.توضیحات بیشتر … برند Sylvanian Family فعالیت خود را از سال 1985 در زمینه‌ی تولید عروسک‌های فانتزی حیوانات، وسایل و ست‌های عروسکی مثل خانه‌، فروشگاه‌، ماشین و…

  • پاسخگویی مودبانه و سریع٬ آماده سازی بموقع سفارش و ارسال بسیار محتاطانه و بسته‌بندی ضربه‌گیر دار.
  • در حین بازی با عروسک حیوانات مثل عروسک جوجه تیغی، کودک ما می‌تواند با ویژگی حیوانات مختلف آشنا شده و آن‌ها را بشناسد.
  • فروشگاه اینترنتی 1000 بازی با مطالعه قوی در زمینه انواع اسباب بازی، سرگرمی های نوزاد و کودک، سیسمونی نوزاد و لوازم کودک و مادر ، خدمات خود را شامل امکانات ذیل به علاقه مندان ارائه می دهد.توضیحات بیشتر …
  • ممکن است شما عاشق عروسک‌های بزرگ باشید یا برعکس عروسک‌های کوچکتر را ترجیح بدهید.
  • “ابیگیل” دختر خانواده برمبل طراحی لباس رو دوست داره و اون لباس طراحی میکنه و خانواده‌ش براش می‌دوزند.

به همین دلیل قصد داریم این بار عروسک جوجه تیغی را به شما معرفی کنیم . عروسکی بسیار متفاوت و دوست داشتنی که به راحتی نمی توان از کنار آن عبور کرد. این اساب بازی بامزه مهربان، یک خارپشت زیبا و دوست داشتنی است که دسته گلی هم به دست دارد. این خارپشت مهربان می خواهد این دسته گل را تقدیم به شما کند.

عروسک جوجه تیغی مهربون

با فالو کردن شبکه اجتماعی چیچیلاس در اینستاگرام از تخفیفات ویژه و محصولات جدید چیچیلاس مطلع شوید. در حالی که نقش های جنسیتی سنتی بیان می کند که عروسک ها یک اسباب بازی هستند که عمدتا برای دختران بازی می کنند ، بازی با عروسک ها بدون در نظر گرفتن جنسیت می تواند رشد مهمی برای کودکان ایجاد کند. ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم. این عروسک ناز و قشنگ از برند duoai، اسمش جوجه تیغی مهربونه که با رنگ صورتی و خوشکلش دل هرکسی رو میبره.

بازی با عروسک جوجه‌تیغی می‌تواند بسیاری از مهارت‌های کودک را بهبود ببخشد. وقتی کودک شما عروسک جوجه تیغی را در دست می‌گیرد و با آن بازی می‌کند، مهارت‌های حرکتی دست و انگشتان او تقویت می‌شود. اسباب بازی جوجه تیغی بامزه مهربان به دلیل چهره و استایل با نمک آن برای همه گروه های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال مناسب می باشد. جنس این اسباب بازی از پولیش بوده و به همین دلیل وزن بسیار سبکی دارد.

شما می توانید به راحتی این عروسک را بشورید چون مواد بکار رفته در تولید آن نیز بسیار مرغوب بوده و موهای پشت ان به هیچ عنوان نمی ریزد. عروسک جوجه تیغی تپل با اندازه 40 سانتی متر یک محصول اورجینال ،باکیفیت و ضدحساسیت است. این عروسک می‌تواند یک هدیه بانمک و به یاد ماندنی برای عزیزانتان باشد. جوجه تیغی ایکیا VANDRING قهوه ای رنگ است که با توت فرتگی که به دست دارد حالتی بسیار بامزه دارد. این عروسک 15 سانتی جنسی پولیشی داشته پرزهای آن به‌صورت کوتاه و بلند بوده و با توجه به ابعادش، در گروه عروسک‌های کوچک قرارگرفته است. می‌توان این عروسک را با دمای آب 40 درجه داخل ماشین لباسشویی شست.می‌توان این عروسک را برای هر دو گروه دختر و پسر و برای همه سنین از کودک تا بزرگ‌سال خرید و مطمئن بود که آن را دوست خواهند داشت.

عروسک جوجه تیغی مدل Hedgehog ارتفاع 16 سانتی متر

عروسک‌های سیلوانیان از مواد با کیفیت، غیر سمی، در ابعاد کوچک و مناسب دست کودکان طراحی شده‌اند تا بتوانند به راحتی با آن بازی کرده و از تخیلات شیرینی که در ذهن خودشان دارند، لذت ببرند. عروسک کوچکتر همان گونه که در تصویر بالا می‌بینید رنگ و لباسی طوسی راه راه بر تن دارد اما عروسک جوجه تیغی بزرگتر به رنگ زرد بوده و لباس آن هم زرد راه راه است. هر دو این عروسک‌ها دماغی کشیده دارند و مثل خود جوجه تیغی دست و پایشان بسیار کوتاه است. ✔️قیمت عروسک جوجه‌تیغی به کیفیت محصولی که خریداری می‌کنید و ابعاد و مدل آن بستگی دارد که در وبسایت چیچیلاس در مقابل هر محصول قابل مشاهده است. اگر قصد دارید یک عروسک پولیشی خارپشت تهیه کنید، ما در چیچیلاس به شما کمک می‌کنیم که بهترین انتخاب را داشته باشید.

تا به حال یک جوجه تیغی را از نزدیک دیده‌اید؟

“ابیگیل” دختر خانواده برمبل طراحی لباس رو دوست داره و اون لباس طراحی میکنه و خانواده‌ش براش می‌دوزند. تمام هر آنچه که از یک فروشگاه اینترنتی مورد انتظار بود به حقیقت پیوست. پاسخگویی مودبانه و سریع٬ آماده سازی بموقع سفارش و ارسال بسیار محتاطانه و بسته‌بندی ضربه‌گیر دار. تا به حال یک جوجه تیغی را از نزدیک دیده‌اید؟ اگر دیده باشید حتما متوجه شده‌اید که این حیوان، زیبا و بسیار ناز است و قیافه بانمک‌تری نسبت به بقیه حیوان‌ها دارد. سازندگان انیمیشن‌های کودکانه نیز سعی کرده‌اند تا از شخصیت این حیوان زیبا در کارتون‌های خود استفاده کنند که اتفاقا خیلی هم مورد پسند کودکان قرار گرفته است.

یکی از جذاب ترین و مهیج ترین اسباب بازی ها برای پسر ها تفنگ ساچمه ای است که تنوع بالایی از کلت فلزی را در این سایت میتوانید خریداری کنید. همچنین کامل ترین مجموعه لگو اسباب بازی ، بازی فکری و میز تحریر از جمله کالاهای مناسب کودک این فروشگاه میباشند. پیویو در زمینه زیبایی و سلامت ، زیورآلات زنانه و باکس های هدیه آماده فعالیت دارد. به طور مثال شما میتوانید از کادو ولنتاین های آماده شده ی این فروشگاه یا عروسک خرس بزرگ برای روز عشق و سایر مناسبت ها هدیه تهیه فرمایید.

عروسک پولیشی زرافه پاپیون دار آبی سایز ۳۰ کد CA0438

همچنین برای اینکه چهره این اسباب بازی با مزه تر شود از یک عینک و کلاه هم در تولید ان استفاده شده است. یکی از ویژگی های اصلی جوجه تیغی ها، خارهای پشت ان ها است. در این عروسک به جای این خارها از الیاف نرم و مو به شکل پرزهای بلند استفاده شده است.