لیدی گاگا به دنبال رد دعوی یک زن در مورد پاداش برای بازگرداندن سگ – که زن به سرقت آن کمک کرد



اگر ،ی از یک سلبریتی معروف دزدی می‌کرد، ا،ر مردم سعی نمی‌،د از آن فرد مشهور برای دریافت پول جایزه شکایت کنند. با این وجود، جنیفر مک بریج به سادگی مصمم است دو بار استف، جوآن آنجلینا جرمنوتا – همچنین به نام لیدی گاگا را قرب، کند.

در 26 فوریه 2021، رایان فیشر، سگ گردان لیدی گاگا، در حین سرقت مورد اصابت گلوله سه مهاجم قرار گرفت، اما جان سالم به در برد. دو تا از سگ های لیدی گاگا در جریان این سرقت به سرقت رفتند. لیدی گاگا با انتشار توییتی اعلام کرد که برای بازگرداندن ایمن سگ‌های دزدیده‌اش 500 هزار دلار پرداخت می‌کند – “بدون سوال”. در همان روز، جنیفر مک بریج سگ های خود را به اداره پلیس لس آنجلس بازگرداند.

در آن زمان، مک بریج خود را به ،وان یک “سامری خوب” معرفی کرد که به طور تصادفی بر سر سگ ها اتفاق افتاد. با این حال، مک بریج به زودی به ،وان بخشی از یک توطئه برای سرقت سگ ها دستگیر شد. همدستان مک بریج به فیشر شلیک کرده بودند و سگ ها را دزدیده بودند در حالی که مک بریج قرار بود آنها را برای سود بفروشد. همدستان فیشر به تلاش برای قتل اعتراف ،د در حالی که مک بریج به دریافت آگاهانه اموال مسروقه محکوم شد.

در فوریه 2023، مک بریج این شکایت را علیه لیدی گاگا به دلیل نقض قرارداد، کلاهبرداری با وعده دروغین، و کلاهبرداری از طریق ارائه نادرست به دلیل عدم پرداخت جایزه به او ارائه کرد. وکلای گاگا با درخواست رد شکایت پاسخ دادند.

افسر پلیس در حال نوشتن یک بلیطآیا قراردادی بین لیدی گاگا و مک بریج وجود داشت؟

قراردادها قراردادهایی بین دو طرف هستند که در آن طرفین بر مبا، کالا یا خدمات توافق می کنند. یکی از ،اصر کلیدی یک قرارداد این است که باید بین طرفین “توافق متقابل” وجود داشته باشد – ی،ی هر دو طرف باید با قرارداد موافقت کنند. لیدی گاگا تاکید می کند که مک بریج زم، که سگ ها را در ابتدا به لس آنجلس بازگرداند، از هرگونه قصد پذیرش پول پاداش خودداری کرد.

با این حال، مک بریج مسلماً قصد داشت پول پاداش را جمع‌آوری کند، زیرا او بخشی از توطئه‌ای بود که در وهله اول می‌خواست سگ‌ها را برای ،ب سود بدزدد. اگرچه مک بریج در آن زمان نمی دانست صاحب این سگ ها چه ،ی است، اما متوجه شد که وقتی متوجه شد لیدی گاگا برای آن جایزه می دهد، می تواند 500 هزار دلار به دست آورد.

آیا چنین قراردادی قابل اجرا خواهد بود؟

بزرگترین مشکل پرونده مک بریج، و موضوعی که احتمالاً پرونده او را در هر هیئت منصفه ای جستجو می کند، این است که مک بریج در وهله اول یک شرکت فعال در طرح سرقت سگ ها بود. مک بریج با «دست‌های ناپاک» وارد این پرونده می‌شود – او به دلیل مشارکت در توطئه محکوم شده است – و قانون به مجرم اجازه نمی‌دهد از این جنایت سود ببرد. موقعیت مک بریج به یک آدم ربا اجازه می دهد تا در صورت امتناع خانواده از پرداخت باج، از خانواده یک گروگان شکایت کند. اجازه دادن به مک بریج برای غلبه در این مورد تنها به ترویج جنایات بیشتر از جمله سرقت و اقدام به قتل کمک می کند.

مک بریج ممکن است استدلال کند که لیدی گاگا گفته بود که جایزه را بدون “بدون سوال” پرداخت خواهد کرد. با این حال، سیاست عمومی بر هر قراردادی که منعقد شده باشد، لغو می شود، حتی اگر چنین قراردادی معتبر تلقی شود.

استماع پیش از شواهد

این دعوی فقط در مراحل ابتدایی خود است زیرا اوایل امسال تکمیل شد. بزرگترین مانعی که لیدی گاگا در اقدام خود برای رد این پرونده با آن مواجه است این است که قبل از استفاده از هر مدرکی تشکیل شده است. وکلای لیدی گاگا یک “دمورن” را تشکیل دادند که اولین فرصتی است که یک وکیل م،ع می تواند دعوی را رد کند، اما همچنین سخت ترین فرصت است.

در دعوا، تمام ادعاهای مطرح شده در دعوی صحت فرض می شود و هیچ دلیلی قابل پذیرش نیست مگر مواردی که دادگاه در این مرحله اولیه می تواند بپذیرد. فقط قبل از اینکه طرفین شروع به کشف شواهد جدید کنند، می توان یک رد صلاحیت شکایت کرد. این به این م،ی است که همه باید فرض کنند که نسخه مک‌بریج از وقایع درست است – اینکه او به طور تصادفی روی سگ‌ها اتفاق افتاده است و لیدی گاگا بدون هیچ سؤالی پیشنهاد پرداخت جایزه را داده است.

محكوميت كيفري مسلماً در اختيار دادگاه قابل بررسي است، زيرا محكوميت از دادگاه ديگري صادر مي شود. ا،ر قضات دادگاه می خواهند به شاکی فرصتی بدهند تا دعوای خود را با هر نقصی اصلاح یا رفع کند. این دعوی در نهایت با ش،ت مواجه خواهد شد زیرا ا،ر قضات و حقوقدانان نمی خواهند به شاکی به دلیل سرقت اموال و نزدیک به کشته شدن مرد دیگری پاداش دهند. با این حال، این دعوا باید در ابتدای راه خود باقی بماند، زیرا مک بریج نمی تواند از جنایتی که به ارتکاب آن کمک کرده سود ببرد.

آیا به وکیل م،ع جنایی نیاز دارم؟

یک وکیل م،ع جنایی ماهر می تواند به شما کمک کند تا پرونده خود را بسازید و در تمام مراحل یک محاکمه جنایی از شما نمایندگی کند. مزایای عاطفی شامل کمی احساس آرامش است که وکیل شما در کنار شماست.


منبع: https://lawblog.legalmatch.com/2023/07/17/lady-gaga-seeks-dismissal-of-womans-lawsuit-over-reward-for-return-of-dogs-that-the-woman-helped-steal/