قوانین و مقررات مالی صندوق 2023 – جرسی – صندوق مالی



برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

تامین مالی صندوق در جرسی در حال رشد است. به ،وان یک مرکز مالی بین‌المللی (IFC) منتخب برای سرمایه‌گذاری‌های جه، عمدتاً در بریت،ا و اروپا، جرسی دارای صندوق‌های تنظیم‌شده با مجموع دارایی خالص تحت مدیریت تقریباً 458 میلیارد پوند (ژوئن 2022) است.

افزایش مستمر دارایی های صندوق در جرسی

افزایش مستمر دارایی‌های تحت مدیریت نشان‌دهنده محبوبیت فزاینده جرسی به‌،وان حوزه قضایی صندوق‌ها و به‌ویژه به‌،وان خانه‌ای برای سرمایه‌گذاری در طبقات دارایی‌های جایگزین، از جمله صندوق‌های پوششی، املاک و مستغلات و صندوق‌های سهام خصوصی است که تقریباً 89 درصد از تجارت صندوق‌ها را تشکیل می‌دهند. در جرسی علاوه بر این، صندوق خصوصی جرسی که در سال 2017 معرفی شد نیز همچنان محبوبیت خود را افزایش می‌دهد و تا به امروز کمی بیش از 550 مورد با افزایش 22 درصدی در 12 ماه گذشته راه اندازی شده است.

علاوه بر این، سرمایه‌های قابل توجهی از طیف گسترده‌ای از کشورهای اتحادیه اروپا جمع‌آوری می‌شود، به طوری که جرسی شاهد افزایش سالانه بازاریابی مدیران صندوق‌های جرسی در اروپا با بیش از 200 مدیر جایگزین ثبت‌شده در جرسی است که 374 صندوق را بازاریابی می‌کنند – 47 درصد افزایش نسبت به پنج سال گذشته. سال (دسامبر 2021).

دلایل زیادی برای ادامه اعتماد به جرسی به ،وان یک IFC وجود دارد. با افزایش نیاز جه، به نشان دادن ماهیت اقتصادی محلی، جرسی، با نیروی کار بخش مالی 13000 نفری و زیرساخت‌های محلی به خوبی توسعه‌یافته، برتری بیشتری نسبت به حوزه‌های قضایی رقیب دارد که نمی‌توانند به آس، جرسی با ا،امات مواد جه، مطابقت داشته باشند. جای تعجب نیست که علیرغم تأثیر چشم انداز اقتصادی کنونی و همه گیری کووید-19، افزایش متناظری در تقاضای اندازه، پیچیدگی و فراو، تراکنش های مالی صندوق در جرسی وجود داشته است.

تشکیل صندوق جرسی

به ،وان یک مرکز مالی پیشرو، رژیم های صندوق و خدمات مالی به خوبی تثبیت شده اند و در سال های اخیر هیچ تغییر اساسی که بر تشکیل صندوق، وام دادن یا امنیت تأثیر بگذارد، وجود نداشته است. متداول ترین ساختارهای صندوق مورد استفاده در جرسی از ال،ای تثبیت شده پیروی می کنند و به ،وان شرکت، مشارکت محدود یا واحد اعتماد باقی می مانند.

از سپتامبر 2022، شرکت با مسئولیت محدود جرسی (LLC) وسیله نقلیه توانسته است گنجانده شود. انتظار می رود Jersey LLC در بین سرمایه گذاران و مدیران آمریکایی محبوبیت خود را نشان دهد و بر پیوندهای قوی ترانس آتلانتیکی که جرسی در حال حاضر از آن برخوردار است استوار شود. Jersey LLC به گونه‌ای طراحی شده است که تا حد امکان جذاب باشد و برای ،، که قبلاً از Delaware یا Cayman LLC در ساختارهای خود استفاده می‌کنند بسیار آشنا خواهد بود. سری LLCها هنوز قرار است در تاریخ بعدی معرفی شوند.

جرسی همچنین به‌روزرس،‌های خوبی را برای قانون مشارکت‌های محدود (جرسی) 1994 ارائه کرده است. این اصلاحات برای بهبود انعطاف‌پذیری و وضوح آن و منع،‌کننده پیشرفت‌های مدرن ایجاد شده در قو،ن مشابه در حوزه‌های قضایی رقیب با ارائه حمایت‌ها/حقوق بیشتر برای شرکای محدود و سوم است. مهم،.

امنیت و وثیقه

امنیت تحت قانون منافع امنیتی (جرسی) 2012 (م 2012
قانون). قانون 2012 که از ژانویه 2014 لازم الاجرا است، یک رژیم امنیتی پایدار و تحت فشار است که به طور خاص برای نیازهای خدمات مالی طراحی شده است. ا،امات کمال برای یک اوراق بهادار تحت قانون جرسی به وثیقه بستگی دارد و از در اختیار داشتن گواهی‌هایی که نشان دهنده اوراق بهادار سرمایه‌گذاری تایید شده، کنترل سپرده‌ها یا حساب‌های پرتفوی از طریق اعلامیه‌ها و تأییدیه‌ها نزد بانک یا متولی حساب مربوطه تا ثبت در ثبت منافع امنیت عمومی ( آقا) که امنیت کامل بر هر وثیقه ای را تضمین می کند و رایج ترین و بسیار توصیه شده ترین وسیله برای کمال است.

هزینه ثبت نام در حال حاضر 150 پوند برای هر سند امنیتی ثبت شده در SIR قابل پرداخت است. هیچ حق تمبر، مالیات یا هزینه ثبت دیگری در جرسی برای گرفتن و ثبت امنیت وجود ندارد.

در یک زمینه مالی صندوق، وام دهندگان معمولاً به ،وان امنیت معامله در نظر می گیرند:

  • حقوق تماساین حقوق معمولاً تحت اسناد صندوق مربوطه (مانند قرارداد مشارکت، قرارداد اشتراک، اساسنامه یا قرارداد LLC) خواهد بود. معمولاً سرمایه‌گذاران از سود اوراق بهادار مطلع می‌شوند و ممکن است از آنها خواسته شود تا اعلامیه‌ای را امضا کنند. اخطار و تصدیق یک استدلال “Estoppel” را ارائه می دهد، اما هیچ یک برای تکمیل منافع امنیتی لازم نیست. روش کمال معمول: ثبت نام SIR.



  • حساب های بانکیاخطار ارسال می شود و از بانک حساب تاییدیه اخذ می شود. در این زمینه، یک “حساب بانکی” می تواند یک حساب سپرده یا یک حساب پورتفولیو / اوراق بهادار باشد. امنیت حساب بانکی، همراه با امنیت حقوق تماس، همچنان رایج ترین بسته امنیتی مورد جستجو است. روش کمال معمول: کنترل حساب بانکی از طریق اعلامیه ها و قدرد، ها و/یا ثبت نام SIR.


  • حقوق قرارداد در رابطه با قرارداد نگهب،اخطار به متولی ابلاغ می شود و تصدیق نامه اخذ می شود. این معمولاً با یک اوراق بهادار در هر حساب پرتفوی / اوراق بهادار مرتبط ،یب می شود – اما اغلب در زمینه مالی صندوق دیده نمی شود. روش کمال معمول: ثبت نام SIR.


  • حقوق قرارداد در رابطه با هزینه های مدیریت یا GPاخطاریه به طرف قراردادی مربوطه ابلاغ می شود و تأییدیه اخذ می شود. روش کمال معمول: ثبت نام SIR.


  • سهام، منافع شراکت، واحدها یا منافع LLCتذکرات و قدرد، ها عموماً به دست می آیند اما برای کمال لازم نیستند. گواهی های سهام یا واحد و ابزارهای انتقال خالی در پایان تحویل داده می شود. روش کمال معمول: داشتن گواهی سهام یا واحد (برای اوراق بهادار گواهی شده) و ثبت SIR.

به طور کلی، هیچ مانع قانونی یا قانونی برای وام دادن به صندوق ها در جرسی وجود ندارد. مدیر صندوق و مدیران/مدیران صندوق در صورت صلاحدید می توانند حدود و محدودیت های مندرج در اساسنامه صندوق و موافقت نامه مدیر سرمایه گذاری را به توافق برسانند. به ویژه، توانایی مدیر صندوق برای استقراض مبالغ اضافی یا اعطای تضمین به دارایی های صندوق، یک نکته تجاری مهم است که باید در نظر گرفته شود.

هیچ محدودیت نظارتی برای استقراض برای صندوق‌های بسیار خصوصی، وجوه تحت رژیم صندوق‌های اختصاصی، صندوق‌های غیرقانونی یا صندوق‌های خصوصی جرسی وجود ندارد.

برای صندوق‌های کارشناسان، صندوق‌های فهرست‌شده و صندوق‌های سرمایه‌گذار واجد شرایط، هیچ محدودیت قانونی اعمال نمی‌شود، اما کمیسیون خدمات مالی جرسی (JFSC) این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در صورتی که صندوق مجاز باشد بیش از 200 درصد پول قرض کند. ارزش خالص دارایی آن (NAV).

برای صندوق‌های سرمایه‌گذاری جمعی تأیید شده با پایان باز که به عموم مردم ارائه می‌شود، که مقررات بیشتری دارند، JFSC راهنمایی‌هایی را در مورد محدودیت‌های استقراض از نوع صندوق زیر ارائه می‌کند:


  • صندوق عمومی اوراق بهادارحدا،ر 25 درصد از کل ارزش خالص دارایی صندوق.


  • FUND OF FUNDSممکن است تا 10٪ از کل ارزش خالص دارایی خود را وام بگیرد، اما فقط به صورت موقت به منظور پاسخگویی به درخواست‌های باز،ید یا پرداخت هزینه‌های عملیاتی.


  • صندوق تغذیهممکن است تا 10٪ از کل ارزش خالص دارایی خود را وام بگیرد، اما فقط به صورت موقت به منظور پاسخگویی به درخواست‌های باز،ید یا پرداخت هزینه‌های عملیاتی.


  • صندوق بازار پولممکن است تا 10٪ از کل ارزش خالص دارایی خود را وام بگیرد، اما فقط به صورت موقت به منظور پاسخگویی به درخواست‌های باز،ید یا پرداخت هزینه‌های عملیاتی.


  • صندوق ضمانتممکن است تا 10٪ از کل ارزش خالص دارایی خود را وام بگیرد، اما فقط به صورت موقت به منظور پاسخگویی به درخواست‌های باز،ید یا پرداخت هزینه‌های عملیاتی.


  • صندوق املاک و مستغلاتممکن است به منظور ،ید ملک و برای اه، کوتاه مدت مانند پرداخت هزینه ها یا تسهیل باز،ید وام بگیرد. حدا،ر مقدار کل که ممکن است وام گرفته شود 35٪ از کل ارزش خالص دارایی است. استقراض برای ،ید ملک نباید بیش از 50% قیمت ،ید ملک باشد. برای صندوق‌های دارایی غیرمنقول با ارزش خالص دارایی کمتر از 5 میلیون پوند، و به‌ویژه در طول عمر اولیه صندوق، ممکن است JFSC محدودیت‌های فوق را کاهش دهد.


  • صندوق آینده و گزینه هاباید با JFSC بحث شود.


  • صندوق تضمین شدهباید با JFSC بحث شود.


  • صندوق اهرمیباید با JFSC بحث شود.

مواد اقتصادی JERSEY

رژیم مواد اقتصادی اکنون در جرسی به خوبی تثبیت شده است و سهولت نسبی نشان دادن ماده منجر به هجوم فعالیت‌ها شده است.

این برای شرکت های با مسئولیت محدود و همچنین شرکت ها و شرکت های LLC اعمال می شود. ابزارهای سرمایه‌گذاری جمعی (اما نه شرکت‌های تابعه آنها) خارج از محدوده رژیم ماهیت اقتصادی باقی می‌مانند، مگر در مورد صندوق‌های خود مدیریتی که فقط در رابطه با فعالیت‌های مدیریت صندوق خود، تابع این رژیم هستند.

سبز و محیط زیست، اجتماعی و حکمر، در جرسی

زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی (ESG) مسائل به طور محکم به جریان اصلی در سراسر جهان منتقل شده اند، و جرسی اقدامات پیشگیرانه ای برای اذعان به اهمیت ESG توسط سرمایه گذاران و مدیران انجام داده است. JFSC ا،امات افشا را منتشر کرده است که برای صندوق های Jersey که به سرمایه گذاری های پایدار در مواد ارائه شده خود با هدف مبارزه با خطر شستشوی سبز اشاره می کنند، منتشر کرده است.

هنگامی که یک صندوق بر اساس سرمایه گذاری در یک سرمایه گذاری پایدار به ،وان بخشی از اه، سرمایه گذاری آن بازاریابی می شود، باید تمام اطلاعات با اهمیت در رابطه با سرمایه گذاری پایدار را افشا کند، که ممکن است هنگام تنظیم شاخص های عملکرد کلیدی برای وام های مرتبط با پایداری به ساده سازی امور کمک کند.

سال پیش رو: نگاهی اجمالی به آینده JERSEY FUNDS برای 2022/23

ما انتظار داریم که بازار تامین مالی جرسی به مسیر فعلی خود ادامه دهد. خط لوله ای از انواع امکانات جدید در حوزه قضایی انتظار می رود، اما ما همچنان پیش بینی می کنیم که تسهیلات NAV، ،یبی و متمرکز NAV جایگزین محبوبی برای حامیان سهام خصوصی که به دنبال افزایش اهرم هستند، باقی بماند. علاوه بر این، ما انتظار داریم که همچنان شاهد افزایش راه‌حل‌های نقدینگی GP باشیم، زیرا مدیران صندوق در نظر می‌گیرند که چگونه با گزینه‌های پایان عمر صندوق‌ها و سرمایه‌گذاری‌های آنها به بهترین شکل برخورد کنند. ما پیش‌بینی می‌کنیم که صندوق‌ها به دنبال نگهداری سرمایه‌گذاری‌های خاص برای مدت طول،‌تری باشند تا از رکود اقتصادی مورد انتظار عبور کنند. به نظر می‌رسد تاثیر عملی این همه‌گیری، و به‌ویژه زمان صرف شده برای پردازش معاملات جدید، کاهش یافته است، به‌طوری‌که ج،‌های زم، معامله عموماً به سطوح قبل از همه‌گیری بازگشته است.

در ابتدا توسط Global Legal Insights منتشر شد – Fund Finance 2023، ژانویه 2023

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1278360