فرصت کارآموزی در MyRupaya



MyRupaya از کارآموزان دعوت می کند تا برای یک برنامه کارآموزی آنلاین پولی به صورت دوره ای درخواست دهند.

درباره MyRupaya

MyRupaya پورتال هند است که بررسی های بی طرفانه ای از محصولات مالی ارائه می دهد. آنها عمیقاً به شرایط و ضوابط محصولات مالی می پردازند و آنها را برای عموم مردم ساده می کنند.

درباره فرصت

MyRupaya به دنبال استخدام 4-5 کارآموز برای حداقل مدت زمان 1 ماه است. این یک کارآموزی پولی است، کارآموزان بسته به عملکرد آنها 3 تا 10 هزار دستمزد دریافت می کنند. این یک دوره کارآموزی از راه دور است و برای دانشجویان حقوق در سراسر هند آزاد است.

تعداد کارآموزان

4-5 کارآموز مورد نیاز است.

قو،ن و مسئولیتها

نقش و مسئولیت کارآموزان از جمله موارد زیر است:

  • تحقیق در رابطه با مقررات مختلف SEBI و RBI،
  • خلاصه شرایط و ضوابط محصولات مالی،
  • پیش نویس، و نوشتن وبلاگ های مربوط به مقررات SEBI/RBI، قانون مقررات بانکی، دستورالعمل های اصلی مختلف صادر شده توسط بانک رزرو هند، هیئت بورس و اوراق بهادار هند (شرایط تعهدات فهرست و ا،امات افشای) مقررات 2015، عرضه های عمومی اولیه شرکت های مختلف.
  • همچنین ممکن است از کارآموزان خواسته شود که درباره محصولات مالی در Canva پست بگذارند.
  • دانشجوی، که با Canva یا هر نرم افزار طراحی گرافیک دیگری آشنا باشند در اولویت خواهند بود.

شایستگی

این یک دوره کارآموزی از راه دور برای دانشجویان حقوق در سراسر هند است که سال اول دوره حقوق خود را به پایان رسانده اند. کار به حداقل 6 ساعت کار در روز نیاز دارد. دانشجوی، که علاقه قابل اثبات به بازارهای مالی/سرمایه دارند ترجیح داده می شوند.

چگونه درخواست شود؟

متقاضیان واجد شرایط میتوانند با ارسال رزومه خود به آدرس زیر اقدام نمایند [email protected] یا از طریق دسته اینستاگرام با آنها تماس بگیرید @myrupayaofficial.

کمک هزینه

به کارورزان بسته به عملکرد آنها ماهیانه 3 تا 10 هزار کمک هزینه پرداخت می شود.

حالت

حالت کارآموزی از راه دور است، با این حال، کارآموزان واقع در جیپور می توانند از دفتر خود واقع در باهاشاه تکنو هاب، نزدیک کالج MNIT، کار کنند.

مهلت درخواست

اساس نورد در طول سال باز است.

اطلاعات تماس

در صورت هرگونه سوال لطفا به آیدی زیر پیام دهید [email protected] و در اینستاگرام با آنها ارتباط برقرار کنید @myrupayaofficial.

Lawctopus به طور مرتب به سازمان ها کمک می کند تا کارآموزان و کارمندان را استخدام کنند. به JD ایمیل بزنید [email protected] برای طرح های رایگان و پولی


منبع: https://www.lawctopus.com/intern،p-opportunity-myrupaya/