طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون | elitarchgroup


طراحی داخلی شیک، حرفه ای و باکیفیت معرفی انواع دکوراسیون | elitarchgroup

درست است که مبلمان و صندلی جز جدایی ناپذیر، هم برای کارمندان و هم برای مراجعه کنندگان است اما این نباید به معنای بی توجهی به این موضوع سبک شبی شیک باشد. مبلمان مدرنی که برای کار خریداری می‌شوند ضمن توجه به استاندارد و ارگونومیک، با شکلی ویژه، باید فضای کاری متفاوتی را ایجاد نمایند. مد مفهومی فراتر از یک واژه است که در چند دهه گذشته، با روی کار آمدن در سر تا سر جهان، از هر لحاظ، تمامی جنبه‌های زندگی افراد را زیر و رو کرده است. تاثیری که به مرور زمان مسبب پا به عرصه نهادن مبحثی تحت عنوان دکوراسیون، نه تنها در فضای زندگی افراد شده، بلکه جای خود را در محیط‌های اداری که به نوعی خانه دوم تلقی می‌شود، پیدا کرده است. مد و دکوراسیون هر دو به قدری در جوامع امروزی، نحوه زندگی، پیشرفت و موفقیت در مسیر کاری و… اثر بخش و پر بازده قلمداد می‌شوند که در هر جایی می‌توان رد و نشانی از این دو را بیابید.

  • زمانی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید، متراژ خانه بسیار مهم است.
  • در کشورهایی که قیمت‌ خانه خیلی بالا است و خرید یا اجاره خانه‌های بزرگ برای طیف زیادی از مردم ممکن نیست یا افراد برای داشتن زندگی مستقل به فضای بزرگی احتیاج ندارند، خانه‌های خیلی کوچک اما کاربردی طرفداران زیادی پیدا می‌کند.
  • اما برای داشتن یک دکوراسیون کاملا ایرانی باید به همه اِلمان ها توجه داشته باشید.
  • انتخاب سبک روستیک اگرچه امروزه بسیار پرطرفدار است اما در کل می‌توان گفت که معمولا برای افراد با سلیقه‌های خاص مورد توجه بوده است.

بهترین سبک‌های طراحی داخلی انتقالی در ترکیبات غیرمنتظره تعادلی ایجاد نموده و درعین‌حال به فضایی آرام و گرم در خانه ایجاد می‌کنند. به دلیل جذابیت و همه‌گیر شدن طراحی دکوراسیون داخلی، دیگر طراحی دکوراسیون مختص به خانه‌های مسکونی نیست . در محل‌های کاری، ادارات، مغازه‌ها، بیمارستان‌ها، فروشگاه‌ها، هتل‌ها و سایر فضاها از قوانین آن استفاده می‌شود. معماری داخلی چیست؟معماری داخلی حلقه اتصال معماری و طراحی داخلی است.

طراحی داخلی ویلا

امروزه توجه اصولی به سبک‌های مختلف دکوراسیون داخلی سبب شده است که توجه به رشته طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین استفاده از مهارت شغلی در این زمینه نیز مورد اهمیت واقع شود. یکی از سبک هایی که در اثر سادگی بسیار جذاب و پر طرفدار است‌، سبک شیکر است. در این سبک هر وسیله ای که در هر قسمت از خانه قرار می گیرد به رنگ مات و خنثی است. در این نوع سبک دکوراسیون، از چوب هایی به رنگ تیره تر و وسایلی که معمولا به رنگ های طوسی و خاکستری و بژ هستند استفاده می شود. جدیدترین طراحی داخلی خانه در سال 2022 از ترکیب سبز، آبی، آبی اقیانوسی یا سبز و خاکستری استفاده می کند و در برخی از طراحی ها از ترکیب رنگ های گرم مانند مرجانی استفاده می شود.

دکوراسیون مینیمالیسم

اگر واقعا به دنبال مینیمال بودن هستید و می خواهید خانه یا ویلای خود را مینیمال طراحی کنید، به این فکر کنید که تابلوها و آثار هنری چه چیزی به فضای شما اضافه می کنند جز حواس پرتی؟ دیوارهای خالی توجه را به سمت مبل ها و فرش ساده و چشم گیر شما جلب می کنند. یکی از اصلی ترین لوازم برای دیزاین ۲۰۲۲ می توانید از مبلمانی با کناره های لطیف و گرد و نیز دارای ظرافت بهره ببرید که می توانند به خوبی حضور لوازم دارای زاویه و گوشه در منزل را خنثی و به نوعی تکمیل نمایند. فضای به وجود آمده مملو از حس رمانتیک و در عین حال زندگی می باشد. حتی شما می توانید وسایل نو خریداری شده را با رنگ و سمباده به طرح های قدیمی بدل کنید. شما به راحتی با قرار گرفتن در فضا حس و حال ساحل را درک می کنید.