صلاحدید متولی – فراتر رفتن از علامت – اعتمادها



18 آوریل 2023

Withers LLP


برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

متولیان تراست های اختیاری معمولاً در مورد نحوه توزیع دارایی های تراست اختیار گسترده ای دارند. با این حال، حتی در گسترده ترین حالت، اختیار آنها مطلق نیست. گاهی اوقات، متولیان تصمیمی می گیرند که ذینفعان اعتماد آن را خارج از محدوده اختیارات متولیان می دانند. Grand View Private Trust Co Ltd و دیگران در مقابل Wong و دیگران [2022] UKPC 47 نمونه ای از این است.

که در نمای بزرگ، شورای خصوصی (بالاترین دادگاه تجدید نظر از دادگاه های برمودا) درخواست تجدید نظر در مورد اینکه آیا امین تراست برمودا به درستی از اختیارات خود در سند اعتماد برای حذف و اضافه ، ذینفعان تراست و متعاقباً توزیع همه تراست استفاده می کند یا خیر، بررسی کرد. دارایی به ذینفع جدید

حقایق

برادران YC و YT Wang («بنیان‌گذاران») گروهی از شرکت‌های معروف به Formosa Plastics Group («شرکت خانوادگی») را ایجاد ،د که بسیار موفق بودند. بنیانگذاران تصمیم گرفتند که برخی از سهام شرکت خانواده باید برای اه، خیریه به امانت سپرده شود، و اعضای خانواده نیز از مزایای محدودی برخوردار هستند تا انگیزه آنها برای حمایت از رشد و شکوفایی شرکت خانوادگی و بنیادهای خیریه باشد. بعداً تصمیم گرفته شد که به جای اینکه فقط یک اعتماد وجود داشته باشد، دو اعتماد وجود داشته باشد: یکی برای حمایت از بنیادهای خیریه و طول عمر شرکت خانواده و دیگری برای ایجاد انگیزه در اعضای خانواده از طریق سود بردن آنها.

بنیانگذاران «اعتماد خانوادهتوسط اعلامیه اعتماد مورخ 10 مه 2001: یک امانت اختیاری به نفع فرزندان و موضوع دورتر هر یک از آنها. متولی صندوق خانواده این اختیار را دارد که افراد را از طبقه ذینفعان اضافه و حذف کند.

در همان روزی که فمیلی تراست تأسیس شد، یک تراست دیگر برمودا – این بار یک تراست هدفمند – توسط بنیانگذاران تسویه شد تا سهام بیشتری در شرکت خانوادگی داشته باشد.
“اعتماد هدف”). صندوق هدف هیچ منفعتی برای اعضای خانواده وانگ یا افراد دیگر قائل نیست.

سهام شرکت خانواده به تراست فمیلی و تراست هدف تسویه شد.

در سپتامبر 2005، متولی اعتماد خانواده تصمیم گرفت:

  1. اعضای خانواده وانگ را به ،وان ذینفعان اعتماد خانواده حذف کنید.

  2. امین صندوق هدف را به ،وان تنها ذینفع تراست خانواده اضافه کنید. و

  3. کل صندوق صندوق خانواده را به امین صندوق هدف منصوب کنید.

این تصمیم و اجرای آن است که در دادرسی مورد اعتراض قرار می گیرد.

درخواست، طلب

این اقدامات توسط دکتر وینستون وانگ، پسر ارشد YC وانگ، و رایلی ونگ، نوه دکتر ونگ آغاز شد. آنها ادعا ،د که این تصمیم نقض اعتماد است، زیرا (از جمله موارد دیگر) متولی ملاحظات نامربوط را در نظر گرفته، به نفع ذینفعان عمل نکرده و بیش از اختیارات آنها عمل کرده است.

تصمیم

شورای خصوصی به قصد آشکار برای ایجاد یک تراست واحد عمدتاً برای اه، خیریه اشاره کرد و در عین حال به مدیران شرکت‌های متولی (که اعضای خانواده بودند) اجازه می‌داد تا به نحوی جزئی برای ایجاد انگیزه در آن‌ها سود ببرند، و اقدامات انجام‌شده نتیجه نداد. آن پیشنهاد را تحت تأثیر قرار دهد. شورای خصوصی قرائت طبیعی سند اعتماد خانواده را به ،وان یک کل برای ایجاد یک اعتماد خانوادگی به نفع فرزندان مستقیم بنیانگذاران دانست. علاوه بر این، هیچ چیزی در سند اعتماد خانواده نشان نمی‌دهد که قدرت افزودن و حذف ذینفعان به منظور اعطای قدرت به متولی این است که خانواده وانگ را از هرگونه مزیتی محروم کند. شورای خصوصی تصمیم گرفت که “هدف من،” اعتماد خانواده، پیشبرد منافع خانواده وانگ است. اعمال اختیارات در سپتامبر 2005 بر خلاف آن هدف بود و نامعتبر بود.

این تصمیم در سراسر جهان اعتماد مدل ،یسی تأثیرگذار خواهد بود و سلاح دیگری را در انبار ذینفع، که از تصمیم یک متولی ناراضی هستند، فراهم می کند. متولیان باید به دقت در مورد انجام اقدامات رادیکال مانند این مورد فکر کنند، و مطمئناً نه بدون توصیه. ،نان نیز باید این مورد را در هنگام ایجاد اعتماد در نظر داشته باشند و محتوای نامه آرزوها باید به دقت مورد توجه قرار گیرد.

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: قانون شرکت/تجاری از ،ستان

روند M&A در بخش علوم زندگی و مراقبت های بهداشتی

نورتون رز فولبرایت

با توجه به بحران های متعددی که در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می کنیم، ذینفعان و تصمیم گیرندگان کلیدی در محیطی فعالیت می کنند که با نوسانات، عدم قطعیت، پیچیدگی و ابهام مشخص می شود.

دنیای جدید شجاع برای سهام خصوصی

اوجیه

در حالی که آلدوس ها،لی عمدتاً نگران کنترل ،ت بر فناوری بود، نگر،‌های او می‌توانست به همان اندازه در مورد موقعیت کلان اقتصادی که جهان در حال حاضر در آن قرار دارد نیز صدق کند.


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1305012