شکایات علیه HMRC – محاکمه و تجدید نظر و جبران خسارت




برای چاپ این مقاله کافی است در سایت Mondaq.com ثبت نام کنید یا وارد شوید.

اجتناب ناپذیر است که در برخی از مراحل در تعامل HMRC با مالیات دهندگان، اشتباهاتی رخ دهد. در بریت،ا ما یک کد مالیاتی داریم که تشخیص می دهد مالیات دهندگان در امور مالیاتی خود مرتکب اشتباه می شوند و اگر اشتباه با نیت صادقانه انجام شده باشد، نباید از نظر مالی یا اعتباری جریمه شوند. همچنین منطقی است که انتظار داشته باشیم افسران HMRC ناخواسته در برخی موارد مرتکب اشتباه شوند و این موارد بدون نیاز به شکایت رسمی توسط مالیات دهندگان قابل حل است.

فرآیند تجدیدنظر قانونی ممکن است برای وادار ، HMRC به تجدید نظر در تصمیمات قبلی خود در دسترس باشد، و حل اختلاف جایگزین (ADR) ممکن است برای حل تعارضات از طریق یک فرآیند میانجیگری من، باشد. در برخی موارد، هیچ یک از این گزینه ها مشکل را به رضایت مالیات دهندگان حل نمی کند و روند دادگاه باید در نظر گرفته شود.

اما مواقعی نیز وجود خواهد داشت که مالیات دهندگان ممکن است بخواهند شکایت رسمی را مطرح کنند. این احتمالاً جایی است که:

  • آنها خدمات ضعیفی دریافت کرده اند، یا

  • آنها تاخیرهای بی دلیل را تجربه کرده اند.

این مقاله توصیه هایی را ارائه می دهد که در چه زم، باید شکایت را در نظر گرفت و به روند شکایات رسمی HMRC نگاه دقیق تری دارد.

چه زم، باید شکایت کرد؟

نقطه شروع هنگام بررسی اینکه آیا دلایل منطقی برای طرح شکایت وجود دارد، “منشور HMRC” است که در وب سایت Gov.UK منتشر شده است. منشور یک ا،ام قانونی است که بیان می کند HMRC باید منتشر کند “معیارهای رفتار و ارزش هایی که به آن [HMRC] هنگام برخورد با افراد در اجرای وظایف خود آرزو خواهند کردمنشور در طول زمان اصلاح شده است اما در حال حاضر هفت اصل راهنما وجود دارد که هدف HMRC دنبال ، آنهاست. اینها انتظارات HMRC را در زمینه هایی مانند دقت اطلاعات ارائه شده، پاسخگویی، انصاف، و اعمال همدلی نسبت به شرایط شخصی مالیات دهندگان تعیین می کند.

اگر مالیات دهندگان (یا نماینده آنها) احساس کنند که استاندارد خدمات HMRC کمتر از انتظارات منتشر شده در منشور است، در این صورت طرح شکایت ممکن است موجه باشد.

فرآیند

فرآیند شکایات چهار مرحله دارد که از هر مرحله می گذرد تا زم، که موضوع حل شود، مالیات دهنده شکایت خود را پس بگیرد یا گزینه دیگری در دسترس نباشد.

  • مرحله 1 – بررسی سطح 1

  • مرحله 2 – بررسی سطح 2

  • مرحله 3 – دفتر داوری

  • مرحله 4 – نماینده مجلس و خدمات بهداشتی و درم،

مرحله 1 – بررسی سطح 1

این اولین مرحله در فرآیند شکایات است و HMRC پس از دریافت شکایت، نام و اطلاعات تماس شخصی را که با موضوع رسیدگی می‌کند به مؤدی اطلاع می‌دهد. پس از اینکه HMRC شکایت را بررسی کرد، مالیات‌دهنده از نتیجه مطلع می‌شود و در صورتی که هنوز راضی نیستند، در مورد گزینه‌های خود توصیه می‌شود.

در صورت تایید شکایت ممکن است به یک تصمیم جایگزین، تغییر رویکرد از HMRC یا جبران خسارت مالی برای مالیات دهندگان منجر شود.

مرحله 2 – بررسی سطح 2

اگر مالیات‌دهنده از نتیجه در ردیف 1 راضی نباشد، می‌تواند درخواست کند که شکایت به سطح 2 افزایش یابد. این امر شامل افسر دیگری در HMRC می‌شود که قبلاً در پرونده دخالتی نداشته است و صحت شکایت را بررسی می‌کند و تصمیم می‌گیرد که آیا برای حفظ تصمیم ردیف 1.

مرحله 3 – دفتر داوری

اگر مالیات دهنده از نتیجه در ردیف 2 راضی نباشد، می تواند درخواست کند که موضوع توسط اداره مستقل داوری بررسی شود. درخواست به دفتر داوری معمولاً باید ظرف مدت شش ماه پس از تصمیم ردیف 2 انجام شود و چهار نوع شکایت وجود دارد که آنها می توانند به آنها نگاه کنند –

  1. اگر خط مشی و راهنمایی منصفانه اعمال می شد.

  2. خطاهای اداری از جمله تاخیرهای غیر منطقی، اشتباهات و توصیه های ضعیف یا گمراه کننده.

  3. نحوه اعمال اختیار

  4. رفتار کارکنان که منجر به خدمات ضعیف مشتریان شد.

دفتر داوری دستورالعمل خود را دارد که از آن پیروی می کند و در دسترس عموم است و با جزئیات بیشتر توضیح می دهد که چگونه آنها در مورد شکایات علیه HMRC تحقیق می کنند. شکایت تا زم، که ابتدا در ردیف 1 و 2 مورد بررسی قرار نگرفته باشد نمی تواند به دفتر داوری ارائه شود.

مرحله 4 – نماینده مجلس و خدمات بهداشتی و درم،

در صورتی که مؤدی از نتیجه تحقیقات دادگستری راضی نباشد، آ،ین مرحله این فرآیند این است که مؤدی از نماینده مجلس بخواهد شکایت را برای رسیدگی بیشتر به مجلس و بازپرس خدمات سلامت ارسال کند.

در هر چهار مرحله از فرآیند شکایات، مهم است که مالیات‌دهنده و در صورت مرتبط بودن نماینده آنها، شواهدی را برای حمایت از شکایت جمع‌آوری و نگهداری کنند. در هیچ مرحله ای از فرآیند برای هیچ یک از طرفین من، نیست که به روشی توهین آمیز عمل کند، که گاهی اوقات در شرایط اغلب بسیار استرس زا می تواند دشوار باشد. ناگفته نماند، اما در جایی که یک شکایت توسط نماینده مالیات دهندگان مدیریت می شود، آنها باید کاملاً حرفه ای و مودب با کارکنان HMRC در طول کل فرآیند باشند.

در ابتدا در 19 ژوئن 2023 منتشر شد

محتوای این مقاله به منظور ارائه راهنمای کلی در مورد موضوع است. باید در مورد شرایط خاص خود از یک متخصص مشاوره بگیرید.

مقالات پرطرفدار در مورد: دعاوی حقوقی، میانجیگری و داوری از ،ستان

Tantular: The Final Chapter

نانوا و شرکا

دعوای طول، مدت در دعوای حقوقی تانتولار سرانجام به شورای خصوصی و برخی سؤالات مهم در مورد تعامل بین تراست های جرسی رسید…

دکاگرام: 26 ژوئن 2023

دکا چمبرز

این هفته تیم به تلویزیون، و به ویژه SupremeCourtTV، به دنبال پیشرفت Griffiths v TUI که به سمت پایان خود می رود، ،بیده است. راستش را بخواهید، ما خفیف …

چهار W از امتیاز بدون تعصب

برگس می

امتیاز بدون تعصب، که معمولاً با حروف اول آن به آن اشاره می‌شود، «WP»، امتیازی است که برای ارتباطاتی اعمال می‌شود که در آن محتوا نشان‌دهنده «تلاش واقعی برای رسیدن به توافق است…


منبع: http://www.mondaq.com/Article/1336614