سیم مفتول مسی و کاربردهای آن | fouladgostar


سیم مفتول مسی و کاربردهای آن | fouladgostar

در حالت کلی کاربردهای این نوع سیم بیشتر به قبل از برق کشی برمی گردد و از این محصولات در تولید انواع محصولات این حوزه استفاده میشود. شرکت های استاندارد این حوزه باید ابتدا ابعاد و سطح مقطع سیم تولیدی را مشخص کنند و سپس با استفاده از یک شاخه مس آنیل شده، یک هسته هادی گرد را تولید کند، بعد از این حال زمان ایجاد و ساخت روکش آن می شود. این نوع سیم ها در بازار بسیار زیاد است و از ابعاد کوچک برای تولید زیورآلات و ابعاد بزرگ آن برای کارهای برق رسانی موجود است. بهتر است برای خرید این نوع سیم و کابل از فروشگاه سیم و کابل مجاز استفاده کنید، زیرا رعایت استاندارد در طراحی این محصولات و همچنین ابعاد صحیح بخشی هادی سیم می تواند سبب راحتی کار شما شود. باتوجه به نیاز مصرف کنندگان به انواع مفتول های مسی، مجموعه ورق فنری بهلر خدمات فروش انواع مفتول های مسی را در سبد فروش محصولات خود دارد.

  • در حالت کلی کاربردهای این نوع سیم بیشتر به قبل از برق کشی برمی گردد و از این محصولات در تولید انواع محصولات این حوزه استفاده میشود.
  • سیم های مفتولی مسی در سایزهای 0.5، 0.75، 1، 1.5، 2.5 و …
  • تعداد و کیفیت سیم‌های بکار رفته در کابل مفتول، سبب تفاوت در قیمت کابل مفتول مسی و قیمت خرید کابل افشان مسی می‌شود.
  • به طور مثال هر چقدر وزن و کیفیت این مفتول بالاتر و بیشتر باشد، به همان اندازه قیمت فروش مفتول مسوار افزایش میابد.

بیشترین کاربرد آن ها در سیم کشی الکتروموتورها، ترانس ها و تابلوهای برق است. کاربردهای آن نسبت به نیاز شما می‌تواند متغییر باشد ولی تنها در محل‌های خشک مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین برای اطلاع از قیمت مفتول مسی و ثبت سفارش، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ورق فنری بُهلر تماس حاصل نمایید. همه ما با مفتول مس آشنا و آنرا از نزدیک لمس نموده ایم و می دانیم مفتول مس غیر قابل شکستن است.

سیم 2.5 مسی مفتول خراسان افشارنژاد

شرایط فروش مفتول مس به دلیل تغییر قیمت روزانه آن به صورت نقدی و تسویه درجا می باشد و درصورت درخواست شرایط متفاوت مشتریان عزیز می توانند با دفتر مرکزی تماس بگیرند. به منظور سیم کشی داخلی تابلوها و توزیع کننده‌های برق مورد استفاده قرار می‌گیرند. در برخی مدل‌ها امکان نصب زیر گچ وجود دارد، ولی محصول فعلی را نمی‌توان به طور مستقیم زیر دیوار به کار برد و این عمل مجاز نیست.

کارخانه‌های تولید مفتول مسی

شرکت سیمند کابل با داشتن سابقه طولانی در این حوزه به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان این محصول در ایران شناخته می شود که با تولید محصولات کاملا استاندارد، توانسته محصولاتی برابر با استانداردهای جهانی تولید کند. اکسیژن زدایی مس از طریق کربن ساده ترین و موثرین روش تولید مس بدون اکسیژن است. مس بدون اکسیژن یک ماده تک فاز به شمار می رود که در آن میزان باقی مانده اکسیژن و سایر ناخالصی هایی که منشاء آنها مس کاتدی مورد استفاده به عنوان مواد اولیه است، به صورت محلول جامد وجود دارند. به کمک تجهیزات ریخته گری این شرکت تولید مفتول مسی مطابق با استانداردهای ASTM C10100 (Cu-OFE), C10200 (Cu-OF), صنایع مفتولی فولاد گستر C11000 (Cu-ETP) و در ابعاد مختلف امکان پذیر است. چه کابل برق برای تلویزیون، کامپیوتر، لوازم آشپزخانه یا سیم کشی داخلی همگی از مس تهیه می‌شوند.

مفتول مسی

در مواد تشکیل‌دهنده این محصول، 85 درصد قلع، 5 تا 10 درصد آنتیموآن، 2 درصد مس و نقره استفاده می‌شود. در این بخش قصد داریم به طور کلی در مورد کاربرد، روش تولید، مشخصات خرید، قیمت فروش و به طور کلی ویژگی‌های مفتول مسوار صحبت کنیم. سیم های افشان از بهم پیوستن تعداد زیادی هسته مسی به وجود می آید، اما سیم مفتول مسی از یک سیم واحد تولید شده است. این نوع سیم ها به دلیل کمبود تعداد هسته، انعطاف پذیری بسیار کمتری دارند، به همین جهت شکل دهی به آنها ثبات بیشتری دارد و در بیشتر مواقع از این محصولات برای شکل دهی استفاده می شود.