راهنمای نامه های حمایتی دستیار حقوقی (با مثال!)



در یک شرکت حقوقی شلوغ، دستیاران حقوقی به ،وان راه نجات عمل می کنند. آنها از وکلا و حقوقدانان حمایت می کنند و در عین حال از بسیاری از قطعات متحرک مراقبت می کنند که کار را به خوبی اجرا می کنند.

شرکت های حقوقی به شدت به دستیاران حقوقی متکی هستند و به دنبال مجریان بسیار شایسته برای ایفای این نقش ها هستند. و در حالی که متوسط ​​نرخ رشد پیش بینی شده در اشتغال برای همه مشاغل از سال 2021 تا 2031 5٪ است. استخدام دستیاران حقوقی و حقوقی انتظار می رود با نرخ بسیار بالاتر از میانگین 14 درصد رشد کند.

برای به حدا،ر رساندن شانس خود برای استخدام، این بدان م،است که نامه پوشش دستیار حقوقی شما باید طوری ساخته شود که شرکت استخدام کننده را تحت تاثیر قرار دهد.

با این حال، نوشتن یک نامه حمایتی دستیار حقوقی با کیفیت بالا ،وما کار آس، نیست. شما باید از برخی اصول راهنما و بهترین شیوه ها آگاه باشید. ما در اینجا به تشریح این اصول و شیوه‌ها می‌پردازیم، در حالی که نمونه‌هایی از نامه‌های پوششی با کیفیت بالا را نیز ارائه می‌کنیم.

چگونه می توانم برای یک دستیار حقوقی یک نامه پوششی بنویسم؟

هنگام نوشتن نامه پوششی برای نقش دستیار حقوقی، حتماً به ا،امات در شرح شغل اشاره کنید. همچنین می خواهید آشنایی با شرکت های حقوقی را برجسته کنید. نامه پوششی شما نباید به سادگی رزومه شما را بازنویسی کند. در عوض، نامه پوششی شما باید رنگی برای درخواست شما ارائه دهد، از جمله بینش هایی در مورد سابقه کاری و تجربیات زندگی شما که شما را به کاندیدای ایده آل تبدیل می کند.

حتی اگر تجربه مرتبط شما خارج از صنعت حقوقی باشد، این فرصتی را برای شما فراهم می کند که خلاق باشید و این تجربه غیر قانونی را به نقشی که برای آن درخواست می کنید گره بزنید.

نامه پوشش دستیار حقوقی باید شامل چه مواردی باشد؟

یک مدیر استخدام در یک شرکت حقوقی که پشت یک میز نشسته و اوراق حمایتی را در دست دارد

نامه پوشش دستیار حقوقی باید از سه بخش اصلی تشکیل شود:

  1. یک پاراگراف مقدماتی
  2. یک بدنه اصلی
  3. یک نتیجه گیری

در حالی که این بر،ب‌ها ممکن است خود توضیحی به نظر برسند، دستورالعمل‌هایی برای مواردی که باید در هر بخش گنجانده شود وجود دارد، همانطور که در زیر توضیح می‌دهیم.

پاراگراف مقدماتی

این پاراگراف مقدماتی نه تنها پوشش نامه را معرفی می کند، بلکه شما را به ،وان کاندید معرفی می کند و نقشی را که برای آن درخواست می کنید نام می برد. بر این اساس، شما باید به طور کلی خود را به ،وان یک دستیار حقوقی با تجربه، یا فارغ التحصیل اخیری که مشتاق ورود به این حرفه است معرفی کنید.

این پاراگراف همچنین باید به طور خلاصه بیان کند که چرا شما برای این نقش من، هستید. در حالی که بدنه اصلی این استدلال‌های «من،» را بیان می‌کند، شما می‌تو،د پایه‌های آنها را در اینجا ایجاد کنید.

حتماً هر گونه ارجاع به معرفی یا آشنایی متقابل را در اینجا نیز درج کنید – این اطلاعات را در جلو و مرکز خواننده قرار می دهد.

بدنه اصلی

این بدنه اصلی در نامه شما باید توضیح دهد که چرا می خواهید برای شرکت کار کنید.

این به شما این شانس را می دهد که نامه پوششی را غیرعمومی کنید، بنابراین به نظر نمی رسد که شما به سادگی هر موقعیت دستیار حقوقی را در دسترس داشته باشید. همچنین به این م،ی است که این بخش باید برای شرکت سفارشی شود. امکانات در اینجا عبارتند از:

  • ماموریت شرکت
  • شهرت آن.
  • علاقه شما به حوزه های حقوقی که آنها عمل می کنند.

علاوه بر این، بدنه اصلی باید در مورد اینکه چرا شرکت شما را استخدام کند نیز بسط دهد. شایستگی های خود را برای این نقش خلاصه کنید و بیان کنید که چگونه آن شرایط به شما در این نقش کمک می کند. می تو،د تحصیلات، تجربه کاری یا سایر تجربیات زندگی خود را ذکر کنید. اگر آگهی استخدام استانداردهایی را ارائه می دهد که شرکت به دنبال آن است، مطمئن شوید که چگونه به آن استانداردها دست پیدا می کنید.

نتیجه

این نتیجه باید نامه پوشش خود را با یک یادداشت مثبت خاتمه دهید.

در یک پاراگراف، مطمئن شوید که از خواننده به خاطر توجه آنها تشکر کرده و اقدامات بعدی را که برای پیگیری درخواست خود انجام خواهید داد، بیان کنید.

موسسات حقوقی در نامه های دستیار حقوقی به دنبال چه چیزی هستند؟

فراتر از ساختار اصلی پوشش نامه برای یک دستیار حقوقی، نکات زیر در هنگام تنظیم نامه باید به خاطر بسپارید.

درک مخاطبان خود

این مهم است که به شما نشان دهیم مخاطب خود را درک می کنید و در مورد شرکت و نقش خاصی که به دنبال ایفای آن است تحقیق کرده اید.

اصطلاح “دستیار حقوقی” م،ای مشخصی ندارد، بنابراین این نقش می تواند از شرکتی به شرکت دیگر بسیار متفاوت باشد. در یک شرکت بزرگتر، دستیاران حقوقی ممکن است برای انجام وظایف بسیار خاص استخدام شوند، در حالی که یک شرکت کوچکتر با منابع کمتر ممکن است به دنبال نقش کلی بیشتری باشد. مطمئن شوید که نامه شما بر روی نقش دستیار حقوقی پیش بینی شده توسط کارفرمای بالقوه متمرکز است.

همچنین، اطمینان حاصل کنید که نامه پوششی شما به حوزه‌های عملی خاص شرکت و همچنین نحوه ارتباط آنها با مهارت‌ها و علایق قابل اجرا شما صحبت می‌کند. علاقه شدید شما به کار املاک و مستغلات با شرکت دعاوی مربوط به آسیب های شخصی که تلاش می کند یک موقعیت دستیار حقوقی را پر کند، طنین انداز نمی شود.

تجربه مرتبط

مهم است که تجربیات مرتبط خود را بیان کنید. وکلا یا سایر پرسنل استخدام کننده تجربه قبلی شما و انواع شرکت هایی که در گذشته برای آنها کار کرده اید را بررسی می کنند.

اگر تجربه دستیار حقوقی ندارید، باید راه هایی برای رفع این مانع پیدا کنید. اگر تجربه دستیار حقوقی شما با شرح شغل مطابقت نداشته باشد، ممکن است این موضوع نیز صادق باشد. در این موارد، تلاش کنید تا با وجود نداشتن تجربه مرتبط با نقش، آنچه را که روی میز آورده اید برجسته کنید.

برای مثال، «توسعه و نشان دادن مهارت‌های خدمات مشتری عالی» می‌تواند در شرکتی که در آن تعامل زیادی با مشتری داشته باشید، یک مزیت بزرگ باشد.

مهارت های نرم

نامه پوششی شما باید مهارت های نرم را نه تنها به این دلیل که برای انجام وظایف شغلی شما به خوبی مهم هستند، بلکه به این دلیل که نحوه کار شما با دیگران را توصیف می کند، برجسته کند.

برجسته ، این مهارت ها در رزومه کار آس، نیست، بنابراین نامه پوششی شما فرصتی است برای بیان داست، از اینکه چه ،ی هستید و چگونه از این مهارت ها برای برتری در حرفه حرفه ای خود استفاده می کنید. به جای اینکه فقط اعلام کنید که این مهارت ها را دارید، مطمئن شوید که مثال های خاصی ارائه می دهید.

به ،وان مثال، به مدیر استخدام اطلاع دهید که آیا به ،وان بخشی از یک تیم خوب کار می کنید. همکاری برای هر تیمی بسیار مهم است، به ویژه در یک شرکت حقوقی، جایی که ممکن است در شرایط استرس بالا با وکلا و/یا حقوقدانان کار کنید.

ممکن است نمونه هایی از مشاغل قبلی از کار تیمی عالی خود داشته باشید، اما می تو،د به نمونه های غیر کاری مانند انجام ورزش های رقابتی نیز اشاره کنید. هر مثالی بهتر از یک بی،ه قاطع که شما یک ویژگی مثبت دارید، مانند کارآمد بودن یا جزئیات گرا بودن، کار می کند.

اشتیاق

برقراری ارتباط با اشتیاق در پوشش نامه شما کلیدی است. هدف شما باید این باشد که بیان کنید که شما صرفاً موقعیت آگهی را نمی خواهید، بلکه در واقع واقعاً برای ایفای این نقش در این شرکت هیجان زده هستید.

به ،وان مثال، آیا شما یک داوطلب کارکشته هستید که در مورد تمام کارهای داوطلبانه شرکتی که در وب سایت خود برجسته می کنند هیجان زده شده اید؟ اگر چنین است، به آنها اطلاع دهید! وکلا می خواهند اطمینان حاصل کنند که شما مهارت های لازم را دارید، اما همچنین می خواهند بدانند که شما برای شرکت و فرهنگ آن من، هستید.

4 نکته برای نوشتن یک نامه حمایتی عالی دستیار حقوقی

دو زن پشت میز نشسته و در حال بررسی یک نامه حمایتی هستند

در اینجا چند نکته مفید دیگر برای نوشتن نامه حمایتی دستیار حقوقی آورده شده است که شما را به مصاحبه می رساند – و امیدواریم این کار را انجام دهید.

1. مهارت های منحصر به فرد خود را برجسته کنید

سعی کنید مهمترین چیزهایی را که می خواهید شرکت در مورد شما بداند در پاراگراف مقدماتی خود خلاصه کنید. این شامل هر مهارت منحصر به فردی است که شما را به خوبی برای موقعیت من، می‌سازد.

اگر شرکت از نرم افزارهای مدیریت تمرین مبتنی بر ابر مانند کلیوبه ،وان مثال، بهتر است زودتر به این نکته اشاره کنید که تجربه استفاده از این نوع فناوری را دارید. این نوع مهارت‌های منحصربه‌فرد به‌ویژه برای دستیاران حقوقی مهم هستند، زیرا شرکت‌ها عموماً می‌خواهند اطمینان حاصل کنند که شما می‌تو،د انواع فعالیت‌های روزانه را انجام دهید و با آ،ین فناوری به‌روز هستید.

2. مختصر باشید

نامه جلد یک رمان نیست، و مدیر استخدام هیچ قصدی برای تجزیه و تحلیل از طریق پیچ و خم طول، نیست. شما باید نامه خود را مختصر نگه دارید و در عین حال جذاب و به یاد ماندنی باشد.

بنابراین، چگونه می تو،د یک جلد نامه متقاعد کننده ایجاد کنید که تنها یک صفحه باشد؟

به انتخاب کلمات و ساختار جمله خود توجه ویژه ای داشته باشید. سعی کنید دایره لغات خود، نحوه شروع جملات و طول جملات خود را تغییر دهید. این می تواند به شما کمک کند که خواننده خود را درگیر خود نگه دارید و به شما کمک کند در دام پرحرفی بیش از حد نیفتید.

3. لحن من، را تنظیم کنید

مانند هر نامه پوششی برای یک نقش حرفه ای حقوقی، نامه همراه دستیار حقوقی شما باید لحن حرفه ای داشته باشد. این امر به‌ویژه برای Big Law و موقعیت‌هایی در سایر مؤسسات معتبر صادق است.

با این حال، در حالی که لحن حرفه‌ای باید انتخاب پیش‌فرض برای پوشش نامه شما باشد، ممکن است بخواهید با لحن وب‌سایت شرکت مطابقت داشته باشید، اگر تماس شخصی‌تری دارد.

4. پوشش نامه خود را تصحیح کنید

مطمئن شوید که اجازه ندهید اشتباهات املایی یا دستوری در نامه خود شما را به ،وان یک متقاضی پایین بیاورد.

قرار است دستیاران حقوقی جزئیات گرا باشند، بنابراین این ویژگی باید در اولین ارتباط کتبی شما با شرکت با صدای بلند و واضح بیان شود. برای تصحیح دقیق نامه خود وقت بگذارید و از کمک گرفتن از دیگران برای تصحیح دریغ نکنید.

نمونه نامه های پوشش دستیار حقوقی

در حالی که تمام دستورالعمل ها و نکات بالا نقطه شروع مفیدی هستند، ممکن است لازم باشد چند نمونه از نامه های پوششی دستیار حقوقی را برای آ،ین فشار مرور کنید.

اینها نمونه نامه های پوششی برای متقاضیان بدون تجربه به افرادی که تازه وارد نقش دستیار حقوقی شده اند کمک می کند. LiveCareer همچنین چندین نمونه از پوشش نامه دستیار حقوقی را ارائه می دهد.

به خاطر داشته باشید که بهترین نامه پوششی متن، با مهارت ها، تجربه و سابقه شما و همچنین شرکتی است که برای آن درخواست می دهید. از این مثال ها فقط به ،وان مرجع استفاده کنید. هنوز هم به شما بستگی دارد که نامه جلد خود را شخصی سازی و شخصی سازی کنید.

نظرات نهایی در مورد نامه های حمایتی برای دستیاران حقوقی

فرصت‌های دستیاران حقوقی فراوان است، بنابراین حتماً نامه‌ای تهیه کنید که شانس شما را برای پیشرفت به حدا،ر برساند. با پیروی از قالب ذکر شده در بالا، و همچنین تمام اصول و نکات برای تحت تاثیر قرار دادن کارفرمایان قانونی، می تو،د به خوبی در راه انجام این کار باشید. اگر برای رزومه دستیار حقوقی خود به راهنمایی نیاز دارید، حتماً Clio’s را بررسی کنید نکات و ترفندهای رزومه در وبینار درخواستی.

ما این پست وبلاگ را در فوریه 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: تجارت


منبع: https://www.clio.com/blog/legal-،istant-cover-letter/