دوشنبه خرس وبلاگ نویسی: راه خود را پیدا کنید نسخه خانه



یک … وجود دارد سنت قدیمی VC پست های وبلاگ گاه به گاه دوشنبه در مورد ،س ها، مانند این مورد از سال 2015.

در آ، هفته، آیتمی را پیدا کردم که برای ورودی ادرار من، به نظر می رسید. ،س 609 ظاهراً در یک کمپینگ مشکل ایجاد می کرد و حدود 1000 مایل دورتر منتقل شد. اتفاقی که بعد افتاد ،مت سرگرم کننده است.

از جانب کوله گرد:

روز چهارشنبه، یک کانال خبری محلی در نا،ویل پخش شد ماجرا را گزارش کرد یک ،س سیاه مصمم که در چهار ایالت سفر کرده بود تا به محل تغذیه مورد علاقه خود در اردوگاهی در پارک ملی کوه‌های دودی بزرگ. ،مت اولیه در ژوئن اتفاق افتاد، زم، که مقامات شکایات دریافت کرد اینکه یک ،س سیاه ماده از روی میزهای پیک نیک غذا می گرفت، سطل های ، را بو می کشید و حتی کوله پشتی ها را می دزدید. خدمه حیات وحش حیوان را به دام انداختند و 1000 مایلی او را به منطقه ای از جنگل ملی چروکی ج،ی در جورجیا منتقل ،د. دانشمندان به حیوان ،س 609 بر،ب زدند و یک دستگاه زمین یابی به آن وصل ،د.

بر اساس این گزارش، زیست شناسان حیات وحش ،س 609 را در حالی که در جورجیا، کارولینای ج،ی، و کارولینای شمالی قدم می زد و سپس به تنسی می رفت، ردیابی ،د و در نهایت به کمپینگی که در آن به دام افتاده بود بازگشت. . . .

یک چروک عجیب دیگر در داستان ،س 609 وجود دارد: ،س پس از بازگشت به پارک ملی کوه‌های دودی بزرگ، به اندرسون، کارولینای ج،ی رفت. در حین قدم زدن در شهر کوچک، ،س با اعضای خانواده یکی از مسئولان حیات وحش در پارک ملی که سفرش آغاز شد، تماس گرفت. لیزا مک اینیس، رئیس مدیریت منابع و علم پارک ملی گریت اسموکی مونتس، گفت که بستگانش ع،ی را که از ،س در حال قدم زدن در خیابانشان گرفته بودند برای او فرستادند. او حیوان را شناخت.

پست دوشنبه Bear Blogging: Find Your Way Home Edition اولین بار در Reason.com ظاهر شد.


منبع: https://reason.com/volokh/2022/12/19/monday-bear-blogging-find-your-way-،me-edition/