ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape


ده اتاق فرار برتر ایرانی شماره تماس و تلفن رزرو مجله پینورست | allescape

بر اساس آمار بدست آمده با این میزان درآمد پس از ۱۶ ماه هزینه هایی که برای راه اندازی بازی صرف شده است به شما برمیگیردد و بعد از این بازه در ماه حدود ۴۵ میلیون درآمد خواهید داشت. الان دیگه وقتشه شما رو از این سردرگمی برای نحوه بازی و حل معمای اتاق فرار دربیاریم. اسکیپ روم یا اتاق فرار ممکنه ی سری معما داشته باشه که شما فکر کنید این حل شدنی نیست. اصلا نگران این قضیه نباشید چون هر زمانی که شما به مشکل بخورید گیم مستر اتاق فرار کنار شماست و راهنماییتون میکنه. علاوه بر خط داستانی، تفاوت ژانر خودش را در صحنه پردازی و استفاده از صدا و موسیقی هم نشان می‌دهد.

  • دکتر ریچارد که اسیرتان کرده، شما را مجبور می‌کند به سفر بروید و ژن پدربزرگ او را از ادگین پس بگیرید.
  • اگر علاقه به بازی با سبک کارآگاهی دارید این اتاق فرار با محیط متفاوت خود می‌تواند یک گزینه مناسب برای شما باشد.
  • در ابتدا، شما و تیمتان وارد یک اتاق خواهید شد که صحنه پردازی و حال و هوای آن ممکن است ترسناک، معمایی، مهیج و…
  • اگر از اضطراب و ترس فراری نیستید و می‌خواهید معماهای گوناگونی را با مشارکت هم‌تیمی‌های خود حل کنید، اتاق فرار منفی چهار یکی از بهترین اتاق فرارهای تهران است.
  • مهدی عزیز حضور شما در مجموعه به همراه بزرگتر بلامانع است.

سانس مورد نظر برای شما رزرو میشه و ایمیل و پیامک تایید هم برای شما ارسال میشه. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو میزان سختی بازی هارو باهم مقایسه کنید و یا با گیم مستر بازی مشورت کنید. همچنین در پرتال مای اسکیپ گارانتی بازگشت سریع وجه در صورت کنسل شدن و یا عدم ارائه سانس توسط مجموعه وجود دارد که میتوانید از این امکان منحصر به فرد نیز بهره ببرید .

اتاق فرار شرودا

مجموعه دژاوو، دو اتاق فرار تحت عنوان‌های «طالع نحس» و «آخرین نفر» دارد که به ترتیب یکی در خیابان شریعتی و دیگری در صادقیه تهران واقع شده‌اند. اتاق فرارهای دژاوو به ترسناک بودن‌شان شهرت دارند و شما می‌توانید این موضوع را از نظراتی که شرکت‌کنندگان چالش اسکیپ روم داده‌اند، متوجه شوید. دکور اتاق فرار طالع نحس، یکی از نکات مثبت آن به‌شمار می‌رود که با داستان بازی همخوانی دارد.

تاج اسکیپ روم

محیط این اتاق مانند یک هتل طراحی شده که داستان آن بسیار به واقعیت نزدیک باشد. تابه‌حال برای پیش آمده که کسی بخواهد برای شما پاپوش درست کند؟ در اتاق فرار پاپوش شما باید بتوانید خودتان را از این مشکل رها کنید. اتاق فرار نیز مانند سایر حرفه‌هایی که می‌شناسید، استاندارد‌های خاص خود را دارد که اگر شما قصد تاسیس‌ آن را داشته باشید، باید آن‌ها را رعایت کنید تا در این حرفه دچار مشکل نشوید. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید.

آیا اتاق فرار بازی آنلاین هم دارد؟

در این شعبه امکاناتی مثل فضای کافه موجود نیست اما دارای فضای انتظار مناسب قبل از بازی است. هنگامی که ژانر و درجه سختی بازی را انتخاب کردید؛ باید به نکات دیگری مانند تعداد نفرات بازی، فضا و محیط اسکیپ روم، سناریو و کیفیت کادر اجرایی و گیم مستر هم توجه کنید. اتاق فرار دارای متغیرهای مختلفی است که کیفیت تجربه بازی به آن‌ها وابسته است.