درآمد بهتر با TimeSolv (2023)



TimeSolv یک راه حل صدور صورت حساب قانونی مبتنی بر وب است که با 20 سال تجربه پشتیب، می شود و بر انجام صحیح آن متمرکز شده است. همانطور که رضا حسن مدیر عامل شرکت توضیح می دهد، TimeSolv “راه حلی را برای یک شرکت حقوقی می فروشد تا دستمزد بیشتری دریافت کند، سریعتر دستمزد بگیرد و انجام این کار را برای آنها آسان کند.”

TimeSolv با سه هدف خاص و فناوری و اتوماسیون برای تحقق آنها به صورتحساب می پردازد. TimeSolv موفقیت را به حدا،ر رساندن “سه رکن سودآوری” تعریف می کند:

  1. افزایش درآمد برای شرکت؛
  2. پرداخت سریعتر شرکت؛ و
  3. نرم افزار آسان برای استفاده، 1 و 2 را ممکن می کند.

افزایش درآمد

افزایش درآمد به م،ای ساعات کاری بیشتر نیست. TimeSolv رهبران شرکت را با ابزارهایی برای ایجاد انگیزه در کارکنان تحت پنج اصل مجهز می کند:

اطلاع

مدیران می توانند اه، و اه،ی را برای هر کارمند تعیین کنند و آن اه، را روزانه، هفتگی و ماهانه دنبال کنند. اه، شامل معیارهایی مانند کل ساعات کار، ساعات کار قابل پرداخت و میانگین نرخ ساعتی است.

کنترل ها بسیار گرانول هستند. برای مثال، یکی از اعضای تیم می‌تواند تعداد ساعاتی را که وارد کرده است ببیند، اما ارزش کل ساعت‌های قابل پرداخت را نمی‌بیند، زیرا او اجازه دارد ساعت‌ها را ببیند اما نرخ صورت‌حساب را نه.

تصویر صفحه داشبورد TimeSolv

مشوق ها

TimeSolv دارای مدیریت انگیزشی قوی است، یک ویژگی موهبتی برای شرکت‌هایی با ساختارهای اعتباری و منشأ پیچیده. تخصیص کارمزد و مح،ه پورسانت آن در رتبه دوم قرار دارد. می توان به وکیل مبدأ، وکیل مسئول، سرپرستان و وکلای شاغل اعتبار داد.

چنین مدیریت انگیزشی توانا، مانند منشاء ت،یم، نادر است. این یک ویژگی سنگین برای یک برنامه مبتنی بر وب است. حسن قول می دهد: “شما مجبور نیستید در ا،ل کار اضافی انجام دهید.”

مسئوليت

مسئولیت پذیری در TimeSolv تعبیه شده است و توسط چیزی هدایت می شود که عموماً حقوقدانان از آن متنفرند: ورود به زمان. اما همانطور که حسن تکرار می‌کند، بهتر است شرکت‌ها سیاست ردیابی زمان داشته باشند و از فناوری برای اجرای آن استفاده کنند.

هر ،ب و کاری یک سیاست ردیابی هزینه دارد. اگر این یک تمرین انفرادی نباشد، یک عضو شرکت نمی تواند پول شرکت را بدون پاسخگویی ،ج کند. حسن می‌گوید در یک شرکت حقوقی، زمان از پول ارزشمندتر است، «زیرا هرگز نمی‌تو، آن را پس بگیری».

یک خط مشی ورود زم، برای شرکت داشته باشید و آن را اجرا کنید. به ،وان مثال، قبل از ،وج برای روز باید تمام زمان را وارد کنید. یا تمام وقت هفته قبل باید تا ساعت 9 صبح دوشنبه بعد باشد. مدیر شرکت می‌تواند این خط‌مشی را اجرا کند و از طریق گزارش TimeSolv’s Missing Time که یکی از بسیاری از گزارش‌ها و داشبوردهای موجود است، این خط‌مشی را اجرا کند و در مورد مطابقت گزارش دهد.

مشتریان خوشحال

حسن می‌گوید: “اگر توقعات را تعیین نکنی، نمی‌تو، از انتظارات فراتر بروی.” بهترین راه برای تنظیم صحیح انتظارات مشتری این است که به آنها بگویید چه اتفاقی خواهد افتاد، به چه ترتیب، چه زم، و به چه میزان.

TimeSolv یک ابزار برنامه ریزی قدرتمند به نام مدیریت پروژه قانونی برای تعیین اقدامات یا رویدادها در یک موضوع، ترتیب آنها، فرد مسئول و بودجه برای هر اقدام ارائه می دهد. این به صورت‌حساب موضوع و در صورت تمایل به پورتال مشتری TimeSolv متصل است، بنابراین مشتری می‌تواند پیشرفت پرونده را در زمان واقعی مشاهده کند.

کاربران مجاز می‌بینند که چه کارها یا مراحلی کامل شده‌اند و آیا، تا تکالیف، همه چیز در بودجه است.

دانستن نقاط قوت خود (یا پرداخت هزینه ثابت)

پس از چند ماه استفاده از ویژگی ها و گزارش های TimeSolv، شرکت می تواند نتایج را ببیند. گزارش‌دهی قوی تصویری یکپارچه از کارهایی که شرکت با بیشترین سود انجام می‌دهد ارائه می‌کند. دانستن این نقاط قوت می تواند استراتژی های بازاریابی را مشخص کند. شرکت ها از طریق مدیریت پروژه و ردیابی در طول زمان وضوح فراو، به دست می آورند.

سریعتر پرداخت کنید

Zero AR TimeSolv با سه مرحله ساده خستگی و تشدید صورتحساب را از بین می برد.

مجوز پرداخت خودکار

هنگام امضای مشتری برای یک قرارداد جدید، TimeSolv نامه ای (یا ایمیل) به مشتری ارسال می کند که به مشتری پیشنهاد می دهد تا پرداخت های خودکار را از طریق کارت اعتباری یا حساب بانکی تنظیم کند.

ایمیل های خودکار

سپس، هنگامی که شرکت برای مشتری که پرداخت های خودکار را مجاز کرده است، فاکتور ایجاد می کند، فاکتور به مشتری ایمیل می شود. آن ایمیل همچنین می گوید که روش پرداخت “در پرونده” به طور خودکار ظرف پنج روز صورتحساب می شود مگر اینکه مشتری مخالفت کند. هنگامی که پرداخت خودکار شارژ می شود، مشتری ایمیل دیگری دریافت می کند.

مرور

سیستم بالا به سرعت به شرکت می‌گوید که کدام موضوعات یا مشتریان دارای اختلاف یا چیزی برای بحث هستند.

در بسیاری از سیستم های صورتحساب دیگر، اغلب سه ماه تاخیر بین کار وکالت و دریافت پرداخت وجود دارد.

Zero AR TimeSolv این فرآیند را به پنج هفته کاهش می دهد. وکیل کار را در ماه اول ثبت می کند. آن کار در روزهای ابتدایی ماه دوم فاکتور می شود و ظرف پنج روز پس از فاکتور پرداخت می شود. Zero AR حداقل یک ماه را از چرخه صورتحساب حذف می کند، سردرد دریافت و ثبت پرداخت را از بین می برد. پرداخت را برای مشتریان آسان می کند و به شرکت ها در مورد مشتریان احتمالی “مشکل” هشدار می دهد.

نرم افزار کارآمد

جمع‌آوری داده‌های خوب برای تصمیم‌گیری آگاهانه مست،م داشتن سیستم‌ها و نرم‌افزارهایی است که مواردی مانند رعایت زمان ورود، بودجه‌بندی و گزارش‌دهی را آسان و کارآمد می‌سازد. TimeSolv در این رابطه زندگی می کند. و در حالی که TimeSolv در سال 1999 به ،وان یک برنامه ردیابی زمان و صورتحساب مبتنی بر دسکتاپ شروع به کار کرد، هفت سال پیش به ،وان یک برنامه مبتنی بر وب بازسازی شد و بسیاری از ویژگی های مدیریت تمرین را به زرادخانه خود اضافه کرد، مانند:

  • اتصال مایکروسافت 365؛
  • ذخیره سازی اسناد، هم به صورت بومی و هم از طریق ادغام؛
  • قابلیت های eSignature;
  • ویژگی های CRM از طریق یک شرکت شریک در خانواده ProfitSolv.
  • اتوماسیون اسناد؛
  • بررسی تضاد؛ و
  • مدیریت کارها.

تجربه و چابکی

TimeSolv یک برنامه وب سریع و غنی است که به خوبی توسط میراث 20 ساله در بازار قانونی ارائه شده است. این نیازهای ویژگی های پیچیده ای مانند ت،یم صورت حساب و ت،یم منشاء را که بسیاری از برنامه ها فاقد آن هستند، برطرف می کند. علاوه بر این، TimeSolv تنها محصول آنلاینی است که به طور خودکار داده‌ها را از TimeSlips، PCLaw و Tab3 تبدیل می‌کند و به کاربران امکان دسترسی کامل به اطلاعات صورت‌حساب تاریخی را می‌دهد. TimeSolv همچنان بر کمک به وکلا برای سودآوری بیشتر متمرکز است. یک دوره آزمایشی رایگان را از امروز در timesolv.com/s،-now.

نسخه نمایشی محصول TimeSolv

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه چگونه TimeSolv می تواند سودآوری را افزایش دهد، نسخه ی نمایشی Zack را با مدیر عامل TimeSolv، رضا حسن، بررسی کنید.

آ،ین به روز رس، در 13 آوریل 2023


منبع: https://lawyerist.com/news/increase-revenue-timesolv/