خلاصه های تولید شده توسط هوش مصنوعی: آنچه باید بدانید



ما در مورد مزایای هوش مصنوعی و خطرات آن صحبت کرده ایم. اخیراً با یک قاضی فدرال نیویورک تحریم دو وکیل به دلیل استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن یک خلاصه حقوقی نادرست، یادآوری هشیارکننده دیگری دریافت کردیم که هوش مصنوعی بدون عارضه به وجود نمی آید و جایگزینی برای ،د یک وکیل نیست.

علاوه بر این، یک قاضی تگزاس اخیراً یک مورد را صادر کرده است صدور گواهینامه اجباری در رابطه با بخشنامه هوش مصنوعی مولد از همه وکلایی که در مقابل او حاضر می‌شوند می‌خواهد تأیید کنند که هر بخشی از پرونده ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از نظر صحت توسط یک انسان بررسی شده است.

در زیر، به این داستان های مرتبط می پردازیم و نظرات خود را در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای خلاصه ارائه می دهیم.

وکلا از ChatGPT برای ایجاد یک خلاصه استفاده می کنند – اما هوش مصنوعی اشتباه می کند

در ژوئن سال 2023، یک قاضی فدرال نیویورک دو وکیل را که از ChatGPT برای نوشتن یک خلاصه حقوقی استفاده کرده بودند، تحریم کرد.

چرا؟ چون ChatGPT اشتباه کرده است.

به طور خاص، وکلا خلاصه ای را با ذکر مواردی ارائه ،د که وجود نداشت (احتمالاً بدون بررسی برای تأیید وجود موارد). این یک مثال عالی از خطر “توهمات” هوش مصنوعی است – مواردی که برنامه اطلاعات غیرم،ا یا نادرست تولید می کند.

هنگامی که وکیل مخالف منشأ پرونده های ذکر شده را زیر سوال بردند، قاضی رئیس دادگاه به وکلا دستور داد تا نسخه هایی از پرونده ها را تهیه کنند. مشخص شد که موارد مورد بحث واقعی نبوده است.

متعاقباً، دو وکیلی که خلاصه هوش مصنوعی را تهیه ،د بودند با 5000 دلار جریمه محکوم شد پس از اینکه قاضی تشخیص داد که آنها بد نیت عمل کرده اند و اظهارات گمراه کننده ای به دادگاه داده اند.

در (برخی) دادگاه های تگزاس، هیچ گزارش AI بدون بررسی انس، وجود ندارد

در سرتاسر کشور و پس از تحریم‌ها، یک خبر کوتاه دیگر هوش مصنوعی سر و صدایی ایجاد کرد: قاضی ناحیه ایالات متحده، برانتلی استار، دستورالعملی را صادر کرد که در آن از وکیل می‌خواهد تأیید کند که آیا از هوش مصنوعی برای ایجاد پرونده‌هایی استفاده کرده‌اند یا خیر، و اگر چنین است، تأیید کنند. یک انسان آن پرونده ها را از نظر صحت بررسی کرد.

به نظر می رسد دستورالعمل صدور گواهینامه دادگاه هوش مصنوعی قاضی استار الهام بخش چندین حکم ثابت است که نیاز به گواهینامه های مشابه در تگزاس دارند (از زمان انتشار، جستجو برای “هوش مصنوعی” در صفحه قو،ن، فرم‌ها و دستورات محلی دادگاه‌های تگزاس چهار دستور ثابت را مطرح کرد).

گواهینامه های دادگاه هوش مصنوعی و وظایف وکلا

واضح است که هوش مصنوعی پتانسیل فوق‌العاده‌ای برای شکل‌دهی به صنعت حقوقی دارد – اما در پذیرش فناوری‌های جدید، برای وکلا نیز ضروری است که وظایف خود را در قبال مشتریان، وکیل مخالف و دادگاه‌ها فراموش نکنند.

بخشنامه قاضی استار به مسئولیتی اساسی اشاره می کند که وکلا باید صادقانه و با حسن نیت در معاملات خود با دادگاه عمل کنند. این مسئولیت بسیار فراتر از آن چیزی است که وکیل در دادگاه می گوید و به دقت پرونده ها، تسلیم ها و خلاصه ها می رسد.

و با پیروی سایر قضات در تگزاس، احتمالاً با پذیرش گسترده‌تر هوش مصنوعی در صنعت حقوقی، شاهد ظهور دستورالعمل‌های بسیار بیشتری در سراسر کشور خواهیم بود.

حتما مقاله ما در مورد هوش مصنوعی را در دادگاه بخو،د.

استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن خلاصه – مسئولانه

همه اینها که گفته شد، آیا وکلا باید از هوش مصنوعی برای نوشتن خلاصه استفاده کنند؟ به شرطی که مسئولانه این کار را انجام دهند، بله.

هوش مصنوعی این پتانسیل را دارد که شیوه کار وکلا را به شدت تغییر دهد، و استفاده از هوش مصنوعی برای کمک به تولید ایده‌ها و پیش‌نویس‌ها تنها یکی از راه‌هایی است که هوش مصنوعی می‌تواند به آسان‌تر ، شغل وکلا کمک کند.

با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی کامل نیست. همانطور که در بالا دیدیم، ممکن است همه چیز اشتباه شود. اگر از هوش مصنوعی برای نوشتن خلاصه‌ها استفاده می‌کنید، هر محصول کاری که از هوش مصنوعی شما ایجاد می‌شود در نظر بگیرید که یک پیش‌نویس اولیه بسیار خشن را درخواست می‌کند.

نکات ما برای نوشتن خلاصه با هوش مصنوعی

برخی از نکات برای بررسی خلاصه های هوش مصنوعی از نظر دقت شامل موارد زیر است:

  • توجه داشته باشید که هوش مصنوعی با تعدادی چالش برای شرکت های حقوقی همراه است که می خواهید حتی قبل از استفاده از آن در نظر بگیرید – از جمله ملاحظات مربوط به حریم خصوصی و محرمانه بودن داده ها، تعصب و سایر ملاحظات اخلاقی.
  • قبل از اینکه در تمرین خود از آنها استفاده کنید، با توانایی های ابزارهای هوش مصنوعی و محدودیت های آنها آشنا شوید. به یاد داشته باشید که برخی از پلتفرم های هوش مصنوعی دارای تاریخ قطع دانش هستند. به ،وان مثال، تاریخ قطع دانش ChatGPT (از تاریخ انتشار) سپتامبر 2021 است و ممکن است با پیشرفت‌های جدیدتر قانون آشنا نباشد. برای این منظور، ChatGPT ممکن است در مقایسه با ابزارهای هوش مصنوعی مبتنی بر وب، برای وکلایی که از این پلتفرم برای تحقیق موردی استفاده می‌کنند، کاربرد محدودی داشته باشد.
  • هر استدلال یا نکته ای که توسط هوش مصنوعی ارائه می شود را با دقت در نظر بگیرید و آنها را به صورت واقعی در نظر نگیرید. به یاد داشته باشید، شما نسبت به موکلان خود و دادگاه ها تعهد دارید و باید اطمینان حاصل کنید که استدلال های شما از نظر قانون و منطق صحیح است و هیچ استدلالی را که می تواند به پرونده موکل خود کمک کند از دست ندهید.
  • موارد ذکر شده توسط هوش مصنوعی را به طور کامل بررسی کنید. با یافتن منبع اصلی تأیید کنید که موارد ذکر شده واقعاً وجود دارند، با بررسی منبع اصلی اطمینان حاصل کنید که نکات ذکر شده در رابطه با پرونده دقیق هستند، و تحقیق خود را انجام دهید تا مطمئن شوید که هوش مصنوعی پیشرو (یا قانع‌کننده‌ترین) را در اختیار شما قرار داده است. ) مقامات و اینکه موارد دیگری را که می تواند کمک کند را از دست ندهید.

علاوه بر این، صرف نظر از اینکه قصد دارید از هوش مصنوعی برای نوشتن خلاصه یا کمک به کارهای حقوقی خود استفاده کنید، حتماً با موضع دادگاه خود در مورد هوش مصنوعی آشنا شوید – به ،وان مثال، اینکه آیا نیاز به ارائه گواهی در رابطه با استفاده از هوش مصنوعی دارید یا خیر. تشکیل پرونده.

نتیجه گیری در مورد استفاده از هوش مصنوعی برای نوشتن خلاصه

در پایان، بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی – و به حداقل رساندن خطر در حین استفاده از آن – این است که بد،د هوش مصنوعی چه کاری می تواند انجام دهد و محدودیت های آن را بشناسید. هوش مصنوعی تفاوت های ظریف استدلال های حقوقی را به طور کامل درک نمی کند. (در برخی موارد، حتی به جدیدترین قو،ن و موارد دسترسی ندارد!) با این حال، می تواند به شما در تهیه پیش نویس و ارائه پشتیب، تحقیقات موردی محدود کمک کند.

و گزینه های دیگری برای کارآمدتر ، فرآیند نوشتن مختصر وجود دارد. به ،وان مثال، می تو،د از ال،ای مختصر قانونی یا ابزارهای اتوماسیون اسناد مانند استفاده کنید وکیل برای صرفه جویی در زمان با ارزش در حالی که هنوز شلوار کوتاه جلا ایجاد می کنید!

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد آنچه که هوش مصنوعی انجام می دهد و نحوه استفاده از آن در شرکت شما – در حالی که مراقب خطرات اخلاقی و حرفه ای هستید – راهنمای جامع هوش مصنوعی ما را بخو،د.

ما این پست وبلاگ را در جولای 2023 منتشر کردیم. ا،ین به روز رس،: .

طبقه بندی شده در: کلیو


منبع: https://www.clio.com/blog/ai-brief/